• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Alexyss Elvredo.
    'Nou, ik heb iets in de 5 jaar op dansles gezeten en heb veel kunstjes aan mijn familie gepresenteert. En op mijn 17de, nu dus, kreeg ik een brief voor dit kamp. En nee, ik ken erg weinig mensen, behalve de leiders, dus ik ken jou ook,' glimlach ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik sta op en loop richting de danszalen, dan zie ik een jongen staan die ik herken. "Steve?! Ben jij dat?" roep ik naar hem.

    Steve Styles.

    ' Fay! Goh, wat leuk dat ik je weer zie, ' grinnikte ik. ' Wat ben ik blij dat jij hier bent. Ik heb dringend je hulp nodig, want mijn kleding past niet in mijn kleding kast. Meisjes hebben daar iets meer verstand van, denk ik, ' zei ik tegen haar, en lachte.

    Fay Cooper.
    "Kan je het zelf niet opvouwen?" zeg ik lachend. "Had nu je moeder maar meegenenomen.." En ik begin te lachen. "Grapje, ik wil je we helpen." En samen lopen we naar de jongensslaapzaal.

    Steve Styles.

    ' Fay Cooper, nog even flauw als altijd, ' mompelde ik met een grijns.
    ' En opvouwen.. Dat duurt veel te lang, ' zei ik met een grijns. We kwamen in de jongensslaapzaal terecht. Je zag meteen alle kleding van mij op de grond slingeren. Het was echt een bende. ' Ik ben heel blij dat je me wilt helpen, ' zei ik met een knipoog tegen haar.

    [Ik ga even eten, tot zoo <3.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Tot zo!]

    Fay Cooper.
    Ik buk om wat kleding op te rapen en leg het op een bed neer. "Dus, moet ik het opvouwen of ga je het zelf doen?" zeg ik met een grijns.

    Steve Styles.

    ' Ik vouw op, als jij me helpt, ' zei ik plagerig tegen haar. En pakte het eerste kleding stuk. ' Trouwens, ik ben hier net.. Dus het zou wel leuk zijn als we klaar zijn om mij even een rondleiding te geven. '
    Nee, ik was helemaal niet veel eisend.... Echt niet.

    [Ik ga offline, moet even huiswerk maken. Bye!]

    [ Prima hoor. x ]

    [Bew]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mitchel Sawyer

    "Ik dan gevorderd." antwoord ik. "En jij?" Ik hoopte dat ze bij mij in de klas zou zitten.

    James Rhine


    Ik keek naar Brooke. "Gaat het met je?"

    Fay Cooper.
    "Wow,.. ik ook! Dan zitten we dus bij elkaar in de klas." terwijl ze dit zei glimlachte ze breed.
    -Tudu- Ik pak mijn telefoon en bekijk het berichtje, sms wat terug en stop mijn telefoon weer weg.

    Louise Broadwell.
    Doodmoe loop ik naar een bankje en laat me erop neer vallen, ik neem een slokje water en blijf zo een tijdje zitten.