• want dat wil ik..
    maar moet ik ze dan gewoon een voor een verwijderen of is er ook een makkelijkerder[/datkloptnie??] manier ?
    want anders ben ik iets van 2 uur besig met het verwijderen van quizzen


    We can only learn to love by loving.

    ja je kan dat toch bij instellingen doen??

    gheghe ,wrm wil je verwijderen dan??><


    Crack a bottle

    Je moet ze één voor één verwijderen >< Ik wil wel even helpen hoor ^^ Als het nodig is, natuurlijk.


    Bored.

    @ash
    omdat ik met alle series kap behalve mishandeld door tom,mijn SA's,screw you! I ROCK en die over ons x3 en omdatk die anderen stom vind

    @Mariko [toowggg of wordk nou weer so freaking dom o_o]
    ^^ whoehoe ik heb selfs graag dat je helpt o_o ik was al 10 min. besig met 2 quizzen inactiveren o_o


    We can only learn to love by loving.

    ja je kan dat toch bij instellingen doen??


    Ja ik dacht ook dat je het bij instellingen kon doen xD

    NIET x'D


    *He's the one.

    ik denk dat het beter is dat als je een serie bij hoofdstukken aanklikt en dan selecteerd welke quizzen je wilt verwijderen en dan alles in 1 x doet. toch?

    @ash
    omdat ik met alle series kap behalve mishandeld door tom,mijn SA's,screw you! I ROCK en die over ons x3 en omdatk die anderen stom vind

    @Mariko [toowggg of wordk nou weer so freaking dom o_o]
    ^^ whoehoe ik heb selfs graag dat je helpt o_o ik was al 10 min. besig met 2 quizzen inactiveren o_o

    Ik kan Quizzen btw alleen maar écht verwijderen, ik kan ze niet voor je activeren.


    Bored.

    (...)
    Ik kan Quizzen btw alleen maar écht verwijderen, ik kan ze niet voor je activeren.


    n_n kee..

    sou jij dan voor mij de quizzen van :
    I´m The Best Damn Thing You Will Ever See [A Kaulitz Liebe Story]
    willen verwijden n_n ??


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    n_n kee..

    sou jij dan voor mij de quizzen van :
    I´m The Best Damn Thing You Will Ever See [A Kaulitz Liebe Story]
    willen verwijden n_n ??

    Is goed, maar dan komen ze ook niet meer terug, hè. Anyway, ik begin eraan zodra ik heb gegeten :Y)


    Bored.