• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Mitchel Sawyer

    "Leuk!" Haar telefoon ging dus hield ik mijn mond. "Dus heb je zin om iets te gaan doen met mij?" Het kwam er wat onhandig uit.

    Fay Cooper.
    Wow, dit had ik totaal niet verwacht.. ik knoop een gesprek aan en hij vraagt om iets leuks te gaan doen..
    "Euh, ja. Lijkt me leuk. Misschien kunnen we een keer samen gaan dansen?" stelde ik voor.


    Louise Broadwell.
    Ik zucht en loop de zaal uit, dan zie ik ze zitten.. de jongen en het meisje. Ik glimlach, het is goed om te zien dat de mensen het goed met elkaar kunnen vinden. Ik loop door naar mijn kamer en laat zich op het bed vallen.

    Mitchel Sawyer

    "Lijkt me leuk, er zijn nog genoeg legen danszalen dus zullen we?" Ik spong op en stak mijn hand uit om haar overeind te helpen.

    Fay Cooper.
    Ik pak zijn hand, ga rechtop staan en veeg wat gras van mijn kleding. "Ik moet me nog wel even omkleden, hierin kan ik niet dansen."

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 18:09 ]

    Mitchel Sawyer

    "Is goed!" Ik pak mijn tas. "Ik heb mijn kleren al dus zie ik je zo hier of zal ik mee lopen?"

    Somemusic, ik snap er niks meer van lol.
    Eerst rpg je met Steve, doe je dat nog steeds.. of ?

    Fay Cooper.
    "Je mag best meelopen, als je wilt." zei ik en ik begon richting de meisjesslaapzaal te lopen.

    Mitchel Sawyer

    Ik loop met Fay aan mijn zij richting de meisjes slaapzalen. "En hoelang ben je hier al?" Vraag ik terwijl ik de stilte verbreek.

    [ Bedoel je met meelopen, ik of ? ]

    Fay Cooper.
    "Even denken, het is nu 's avonds.. en ik ben om 3 uur aangekomen. Ongeveer 4, 5 uurtjes. En jij?" vraag ik.
    Heel apart, meestal als ik een jongen tegenkwam had ik niet meteen een klik, maar bij hem voelde het heel normaal..

    Mitchel Sawyer

    "Ook zoiets, ik kwam aan heb direct mijn kamer ingericht en ben rond gaan lopen, en ja toen kwam ik jou tegen." Vertelde ik haar. We stopte bij een kamer. "Zal ik anders even buiten wachten?"

    Fay Cooper.
    "Toen ik aankwam heb ik alleen even mijn spullen in een kast gegooid, ik moet mijn kamer nog gaan pimpen." ik glimlachte even en zei: "Ja, wacht maar even buiten.." en ik duw de deur open en loop naar binnen.
    Ik ga op zoek naar mijn danskleren en trek ze snel aan, mijn haar doe ik in een staart en bekijk mezelf in de spiegel.

    Mitchel Sawyer

    Ik had mijn dans kleren al aan en leunde in de deur opening. Toen ze terug kwam keek ik haar met een lach aan. Ze zag er heel leuk uit in die kleren. "Zullen we gaan?"

    Fay Cooper.
    "Is goed." zei ik en we lopen de trap af, naar de Ballet&Modern-Danszaal.

    Mitchel Sawyer

    Bij de zaal aangekomen hou ik de deur voor haar open. Eenmaal binnen loop ik door naar de radio. "Heb je muziek bij je?" Vraag ik terwijl ik vast mijn eigen cd pak.