• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Louise Broadwell.
    "Hooj Levi," zegt ik uitgeput. "Het is hier nog mooier dan ik had verwacht, mooi in de bossen."
    En ik neem nog een slokje water.
    "Was het dansen met Alexyss leuk?" zeg ik plagerig en grinnik er bij.
    Dan ga ik op een bankje zitten.

    Levi Lahote
    'Caro, ik zit niet achter ze aan. Ze komen naar me toe' Zeg ik en knipoog even naar Caroline. 'Ja, het was leuk. Ging het bij jou ook?' Zeg ik kijkend naar haar plagerige gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    'Ben je verliefd, Leev?' vraag ik 'Op Alexyss?' Ik grinnik. 'Je vind haar vast leuk,' frons ik.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 12:54 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    'Ze is best leuk ja, maar verliefd? Neuj ik denk het niet' Zeg ik grijzend. Voordat Caroline of Louise erop kan reageren, luid er een harde bel, de eet bel. 'Eten girls' Zeg ik en trek Caroline en Louise van het bankje af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    'Denk je,' mompel ik. 'Jaja, eten. You are saved by the bell, right?' Ik grinnik.

    [Die bel geld ook voor leerlingen hè? XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Terwijl ik naar de eetzaal loop, fluister ik bij Caroline in haar oor: "Die is echt wel verliefd,".
    Ik loop verder naar de keuken en kijk wat gaan eten. "Lekker! Lasagne! Daar heb ik net zin in," roep ik opgewekt.


    [Er wordt voor ons schoongemaakt&gekookt, trouwens.
    En het is avond. XD]

    [Ja, (:]
    Levi Lahote
    'Ja, dat denk ik' Zeg ik haar mijn hand even door mijn haar. Ik duw Caroline vooruit richting de gezamenlijke zaal, waar ik al meerdere leerlingen zie staan. Ik loop naar binnen en hoor Louise Lasagne roepen. Hmm, daar heb ik nou echt trek in.

    Brooke Rivera
    ik hoor de bel en kijk van James naar onze handen. Ik heb honger, maar ik ben bang dat als ik iets eet dat ik nog dikker word en dat James me dan niet meer ziet staan. Toch sta ik op en laat zijn hand langzaam los. 'Eten..' Prevel ik en zuchtend loop ik de zaal uit samen met James naar de gezamenlijke zaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    'Inderdaad, die is écht verliefd,' fluister ik nog terug.

    Alexyss Elvredo.
    Ik ren snel vanuit de zaal naar de eetzaal, waar ik perongeluk tegen Levi aanbots.
    'Oeps, sorry,' zeg ik onschuldig.

    [Dussss, dat geld ook voor de leerlingen? :P. Jeey.]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 13:12 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    Iemand botste tegen me aan, dus ik draaide me om. 'Oeps, sorry,' Hoor ik Alexyss zeggen en kijk haar glimlachend aan. 'Geeft niet' zeg ik grinnikend en loop de kuiken binnen. 'Kan ik alvast wat neerzetten?' Vraag ik en kijk Miranda -de kokkin- aan. 'Lief dat je het vraagt Levi' Zegt ze, knijpt even in mijn wang en geeft me een pan lasagne aan. 'Hopelijk gaat ze dat niet vaker doen' mompel ik en loop met de pan lasagne de zaal in.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 13:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik ga aan de tafel van de leiders zitten, terwijl ik de rest zie binnen komen.

    Fay Cooper.
    "Kom op, niet gaan huilen nu." spreek ik mezelf moed in. Ik veeg de tranen van mijn gezicht, doe mascara op en loop dan naar de eetzaal. Als ik boven aan de trap sta en ik kijk naar beneden zie ik Brooke lopen. "Hee Brooke!" roep ik. Als ik haar twijfelende gezicht zie denk ik: *Als ze maar wel gaat eten..*

    Alexyss Elvredo.
    Ik zucht zachtjes, opgelucht. Ik loop naar één van de tafels en ga zitten. Ik wacht tot mijn bord gevuld werd met de lasagne.

    Caroline Angelone.
    Ik ga naast Louise zitten.
    'Denk je echt dat Levi verliefd is?' vraag ik en ik grinnik.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 13:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    Ik schep bij iedereen wat eten op en net bij Alexyss is de pan op, dus loop ik terug naar de keuken om een nieuwe pan lasagne te halen. Als Miranda weer in mijn wangen heeft geknepen, wat overigens heel vernederend is, loop ik richting Alexyss met de pan lasagne. Ik schep op, knipoog even naar haar en loop verder. Als ik klaar ben loop ik naar Caroline en Louise. 'Honger?' Zeg ik en neem naast Caroline plaats.

    Brooke Rivera
    'Hee Brooke' Hoor ik iemand roepen en kijk omhoog. 'Fay!' Denk ik en twijfel nog steeds of ik wel moet eten. Wat ik beter niet had kunnen doen. Mijn twijfelende gezicht verraad me en Fay komt op me af gelopen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 13:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik glimlach even en neem een hap. Er komt eigenlijk geen hap door mijn keel, omdat ik teveel aan Levi denk.

    Caroline Angelone.
    Ik frons en knik. 'Jij ook, Leev? En ik merk wel dat je helemaal weg bent van Alexyss, hoor.' Ik grijns plagerig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    "Nee, ik denk niet dat hij verliefd is.. het zal wel zo lijken," zeg ik sarcastisch en ik grinnik zacht.
    Van mijn bord met lasagne kijk ik naar Levi. "Levi, waarom is je rechterwang rood?" vraag ik verbaasd.


    Fay Cooper.
    "Ik zie aan je gezicht dat je twijfelt, wat is er? Heeft het met James te maken..?" vraag ik voorzichtig.
    Samen met Brooke loop ik naar een tafel.

    Levi Lahote
    'Ja, ik heb wel honger ja' Zeg ik en kijk naar mijn bord lasagne als ze over Alexyss begint. Ik bloos even, wat Louise gemerkt moet hebben. 'Levi, waarom is je rechterwang rood?' Vraagt ze. 'Ik bloos door de lasagne nou goed?' Zeg ik glimlachend, maar toch ongemakkelijk.

    Brooke Rivera
    'Het heeft niets met James te maken en er iets niets' Snauw ik en neem plaats naast Justin en Jasmine.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 13:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'