• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [Ik ben terug]
    Jasmine Price
    "Misschien kunnen we beter doorlopen" stel ik voor en sta op.
    Ik stop mijn Ipod terug ik mijn zak en haal weer een hand door mijn haar.
    De bloos op mijn wangen is inmiddels verdwenen maar ik sla nog steeds verlegen naar de grond te glimlachen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Brooke Rivera
    'Nee, er is niets' Zeg ik gelovig en kijk hem weer aan. Ik bijt even op mijn lip en kijk de zaal rond. 'Ben je hier al lang? Ik zag je namelijk niet in de bus zitten' Probeer ik van onderwerp te veranderen.

    Levi Lahote
    'Dat lijkt me een goed idee' Zeg ik tegen Jasmine. En zet mijn spullen binnen neer. Nadat ik mijn spullen heb neergezet loop ik even rond op het park, om te kijken of ik al leden van mijn groep kan vinden. Ik loop langs een soort van schuur en blijf even in de deuropening staan, omdat ik een meisje zie trainen. Ik herken haar ergens van, dus ik haal het papiertje met de foto's en de namen van mijn groepsleden uit mijn zak en kijk erop. 'Hmm, Alexyss hea' Mompel ik en leun met mijn elleboog tegen de deurpost aan.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Justin Happle
    Ik begreep dat ze zich ongemakkelijk voelde. 'Ja ik ben hier al rond de 2 uur daarom zag je me niet.' Zei ik met een kleine glimlach en ging ik met mijn hand door mijn bruine haar. 'Zullen we dansen?' Vroeg ik toen ik hoorde dat de muziek bijna weer opnieuw ging starten. Rustig stak ik mijn hand naar haar uit en ging ik in een meer gebogen en soepele houding staan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    James Rhine

    Ik bewoog mee op het ritme van de muziek. Het was voor mij altijd al een uiting van emotie geweest. Ik had met veel geluk een danszaal gevonden waar je vrij mocht oefenen en voor tot mijn opluchting was hij leeg. Ik had de hele zaal voor mezelf en maakte daar dan ook gebruik van.

    Brooke Rivera
    Ik voelde me ongemakkelijk, maar had veel zin om te dansen. 'Dansen..' Zeg ik twijfelend, maar kijk hem dan in zijn ogen. 'Ja leuk' Antwoord ik en aanvaard zijn hand. Ik ga wat losser staan en zucht even opgelucht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Flavius kan je misschien Riley op Chelsey sturen? die is super lonerd een dans aanhef bedenken op een muziekje die ze zelf gemixt heeft. Misschien dat ze later wat krijgen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexyss Elvredo.
    Ik hoorde mijn naam gemompeld worden, en ik verloor mijn evenwicht en concentratie. Ik viel om, en raakte bijna de grond totdat twee armen me opvingen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    XRisingStarX

    James en Brooke krijgen wat toch? Kan ze anders naar de danszaal komen?

    [Mijn personage krijgt wat met een leider (wbw)]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Justin Happle
    Ik pak haar handen goed vast en span mijn spieren. Ik hoorde hoe de muziek begon en ik trok haar omhoog. Ik pakte haar ene been vast en liet haar rond zwieren. Het zag er leuk uit in de spiegels. Rustig zette ik haar op de grond. 'Wat ben je licht... Eet je wel voldoende?' Fluisterde ik nieuwschierig. Ze was zo licht. Wat was er van haar gekomen? Rustig liet ik haar een Pirouette draaien. Ze deed het prachtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ja, Brooke komt zo, nadat ze heeft gedanst met Justin :Y) )
    Levi Lahote
    Nadat ik haar naam heb gemompelt verliest ze haar evenwicht. Ik ren naar haar toe en kan haar nog net aan opvangen. Ze ligt in mijn armen en ik kijk in haar ogen. 'Je danst goed, maar je evenwicht kan nog wat beter' Lach ik. 'Pas de volgende keer op, dan is er niemand om je te redden' Zeg ik heldhaftig en stuur een verleidelijke knipoog richting haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik was uitgeput ik had te lange gedanst en mijn blessure speelde weer op. Ik zakte neer op de grond en keek naar mijn linker been. Mijn enkel begon weer dik te worden. Ik zuchtte geiriteerd en strompelde naar mijn tas. Daar haalde ik het steun verband uit mijn tas en begon langzaam en zorgvuldig zo strak als ik kon mijn enkel te verbinden.

    Brooke Rivera
    De muziek begon, hij tilde me omhoog, pakte mijn been en liet me rond zwieren. Het leek net alsof ik zweef. Het voelt geweldig om zo rondgedraait te worden. Ik werd neergezet en hij kwam met een vraag. Het overrompelde me en ik keek stijf vooruit. 'Ehm, het is niets, ik ga even het park verder bekijken' Zeg ik bijtend op mijn lip, draai me om en loop richting de deur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik blooste. 'Dat weet ik,' grinnikte ik. 'Maar jij bent niets voor niets leider, dus jij kan mij wel redden,' lachte ik erachteraan. Ik keek hem verleidelijk in zijn ogen.

    Caroline Angelone.
    Ik liep wat met papieren, foto's en namen in mijn armen, strak tegen mijn buik gedrukt, over het paadje. In een schuur zag ik dat Levi iemand had opgevangen, waarschijnlijk Alexyss. Ik ging in de 'deuropening' staan en leunde ertegen. Ik zou maar niets zeggen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Waar kan Mitchel bijvoegen?]