• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [@HurtedHeart ik stuur hem zo]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Levi Lahote
    Ik hou van meiden, maar zij heeft echt iets wat me aanspreekt. 'Daar heb je gelijk in' Zeg ik, geef haar met mijn handen een zetje omhoog, hou een hand vast en laat haar een pirouette draaien.

    [ Ehm, Naar een van de zalen gaan? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik trek mijn shirt uit en wissel het om voor een shone witten. Ik hou mijn jeans aan en trap mijn dans schoenen uit. Ik stop ze in mijn tas en trek mijn witte gympen er voor in de plaats aan. Ik haal mijn handen door mijn bruine haar en kijk naar mijn spiegel beeld.

    [Is goed. Ehm volgens mij zit breakdance samen met Streetdance in een zaal. Er zit zo'n schuifdeur tussen die je dicht kan doen zodat je elkaar net ziet dansen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louise Broadwell.
    De bus stopt en ik stap uit. Ik kijk naar het bord dat voor het kamp staat. "Hier gaat het beginnen," mompel ik dan. Ik loop richting de slaapzalen en vraag waar de plek voor de leiders is. Wanneer ik het weet loop ik naar mijn slaapplek. Ik zet mijn koffers neer en ga eerste de omgeving verkennen.

    Fay Cooper.
    Ik kijk even mijn kamer rond. "Oke, hier moet ik het nog even pimpen." zeg ik tegen mezelf. "Anders kan ik het niet de hele zomer hier volhouden. Dan trok ik mijn koffer op en begon mijn kleren in de kast te leggen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:56 ]

    Brooke Rivera
    Ik loop uit de zaal en er valt een traan langs mijn wang. 'Ik wou juist weg om dít te vergeten, maar niet dus, weglopen van je problemen heeft dus geen zin' Mompel ik, loop een zaal in, niet wetend dat er een jongen aan het dansen is, en ga op een stoel zitten in de zaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ AAAh ik word blij van jullie :Y) Dit is zo gezellig, en ik lag half stuk toen ik las dat Caroline dit allemaal- Levi & Alexyss - staat te bewonderen. GENIAAL! Btw jullie spelen allemaal geweldig !]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Dan zie ik iemand lopen, volgens mij is dat Brooke Rivera. Ik loop achter haar aan en zie haar dan zitten op een stoel. "Brooke!" schreeuw ik luid. "Hoe is het met je?" Dan laat ik me naast haar op een stoel zakken.

    Alexyss Elvredo.
    'En anders hebben de andere leiders de EHBO doos ook nog, toch?' vroeg ik, terwijl hij me een pirouette liet draaien.

    Caroline Angelone.
    Levi was vast weer verliefd, dacht ik. Ik lachte zachtjes, maar hoorbaar voor Alexyss en Levi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Als ik mijn schoenen aan heb probeer ik er weer op te lopen. Dat gaan nu inderdaad een stuk beter. Ik zet de muziek aan en probeer weer aan paar danspassen.

    Louise Broadwell.
    Ik loop uit het gedeelte van de leiders naar de danszalen. Bij de danszalen aangekomen zie ik Levi dansen. "Hee Levi!" roep ik kort. Dan ga ik op een bankje zitten en kijk naar hoe hij danst.

    Brooke Rivera
    Ik kijk op als ik mijn naam hoor. 'Fay!' Roep ik blij en veeg de traan weeg. Ze loopt naar me toe en vraagt hoe het met me gaan. 'Na al die toestanden thuis, gaat het wel redelijk goed ja' antwoord ik. 'En hoe is het met jou?' Vraag ik.

    Levi Lahote
    'Sure' Zeg ik en glimlach. Ik kijk haar aan en hoor dan gegiebel. Ik draai mijn hoofd en zie Caroline in de deuropening staan. 'Hoelang sta jij daar al?' Vraag ik glimlachend. 'Hee Levi' Hoor ik iemand roepen. Ik draai mijn hoofd richting het geluid en zie Louise uit de klapdeuren tevoorschijn komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naar wie kijkt Brooke nu precies?

    [ Dat was dus James XDDDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    aha oke hij gaat weer dansen xD