• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Caroline Angelone.
    'Nee, nu, met je eten, neem die gewoon mee,' frons ik. Ik mompel wat. 'Ben je bang dat ze je "afwijst"?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    "Goede Levi! Actie ondernemen," moedig ik hem aan en eet de laatste happen van mijn lasagne op. "Ik ga zo even kijken de omgeving verkennen, misschien een stukje wandelen in het bos, ofzo.."

    Fay Cooper.
    Ik merk dat hij absoluut niet vrolijk is en dan twijfel ik of ik ernaar zal vragen.. Langzaam haal ik de oordopjes uit mijn oren en zeg ik tegen hem: "Hoi," en terwijl ik het zeg, glimlach ik vriendelijk.

    Mitchel Sawyer

    "Hoi," Ik glimlach. "Hey.' Zeg ik dan op mijn beurt. Mijn stem klinkt wat heser dan normaal en dat stoort me behoorlijk. Ik weet me geen houding te geven dus haal ik een hand door mijn haar. Dat deed ik altijd als ik 'iets' moest doen.

    Alexyss Elvredo.
    Ik neem nog één hap en schuif het bord dan voor me uit. Ik heb maar twee happen gegeten en het bord was nog half vol. Ik zucht en laat mijn hoofd steunen op mijn hand. Dan staar ik voor me uit.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    'Ik bang?' Vraag ik verontwaardigd. 'Echt niet, kijk maar' Ik schuif mijn bord van me af, sta op en loop naar Alexyss. 'Mag ik hier zitten?' Vraag ik en kijk haar grijnzend aan.

    Brooke Rivera
    Ik kijk met afschuw naar mijn lasagne en dan naar Justin die naast me zit en van zijn lasagne geniet. 'Is het lekker?' Vraag ik en zet een flauwe glimlach op.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 14:42 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    'Brave Levi,' mompel ik. Ik grinnik en kijk naar Alexyss en Levi.

    Alexyss Elvredo.
    Ik kijk op en knik. 'Natuurlijk,' zeg ik en ik glimlach even. Ik schuif even op zodat hij naast me kan zitten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik kijk even naar de hand die hij door zijn haar haalt en vraagt voorzichtig: "Euh, gaat het..?"
    Dan pak ik mijn iPod en zet die uit.


    Louise Broadwell.
    Wanneer mijn bord leeg is, sta ik op en loop richting de keuken. Daar zet ik het bord neer en ga dan de eetzaal uit, op het grasveld zie ik een jongen en een meisje zitten, maar besteed er geen aandacht aan. Ik loop naar mijn kamer en trek andere kleren aan en maak een staart in mijn haar.

    Mitchel Sawyer

    Ik haal adem en slik. 'Ja.. Ja het gaat wel.' Ik merk hoe stijf het klinkt en vraag dan op vriendelijkere toon: 'En met jou?'

    James Rhine

    Ik ben klaar met eten. Ik pak mijn dienblad en zet het weg in een van de daarvoor gemaakte kasten. Ik besluit dat het tijd is dat ik naar mijn kamer ga zodat mijn enkel kan rusten.

    Fay Cooper.
    "Ruzie met een goede vriendin en verdriet om mijn vader, maar het gaat wel.." Bij het woord vader beet ik even op mijn lip om niet te gaan huilen. Ik frunnik aan mijn rokje en kijk naar de lucht.

    Lousie Broadwell.
    Wanneer ik me omgekleed had, pak ik een tasje en doe daar wat te drinken in. Dan loop ik naar het bos en maak een lange wandeling.

    Chelsey Jones
    Ik ben nogsteeds hevig aan het dansen en aan het zingen op de muziek die mijn broer gemaakt heeft. Ik keek in de spiegel. Mijn haar zat futloos en ik pakte snel een borstel die mijn haar weer in model zou brengen ik voelde me zo alleen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mitchel Saywer.

    "Balen.." Zeg ik en kijk naar haar. "Erge ruzie? Ik ben Mitchel trouwens." Ik sta op en loop naar haar toe.

    Levi Lahote
    'Natuurlijk' Antwoord ze en ze schuift op. Ik ga naast haar zitten en kijk naar haar mooie groene ogen. Ik krijg het warm van haar groene ogen. Ze stralen op een bepaalde manier. Ik wil niet het gevoel krijgen dat we worden aangestaard dus vraag ik; 'Lijkt het je leuk om met mij door het bos te lopen?' en kijk haar vragend aan.

    Brooke Rivera
    'Ja, heerlijk' Antwoord Justin. Als ik weer naar de tafel kijk waar James zat, zie ik hem niet en kijk ik rond of ik hem nog kan vinden. Ik kan nog net een glimp van hem opvangen bij de deur, dus ik sta op, pak mijn bord en zet hem weg in de kast. Lopend naar de deur kijk ik nog even om, maar zie Fay ook nergens meer. Ik loop naar buiten en zie Fay met een jongen op het grasveld zitten. Ik grinnik en loop naar de zaal waar James ook heen liep.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 15:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik bloos. Ik kijk hem aan en knik. 'Ja, dat lijkt me... fantastisch, eigenlijk,' grinnik ik. 'Nu?...'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Na een lange tijd door het bos gelopen te hebben, ga ik bij een grote boom op de grond zitten. "Rust en stilte, heerlijk." mompel ik en haal een flesje water uit de tas die ik bij me had.

    Fay Cooper.
    "Geen erge ruzie, maar ik ben bang voor haar.. ik het verleden heeft ze anorexia gehad, en ik hoop niet dat het terug komt.. je weet maar nooit.." zegt ik met een bezorgde stem.

    Levi Lahote
    'Waarom niet' Zeg ik en sta op. Ze is zo schattig als ze bloost. Ik wacht tot Alexyss ook is opgestaan en loop met haar naar de deur. Als we buiten zijn pak ik haar hand en loop richting het bos.

    Brooke Rivera
    Ik loop naar binnen en hoor voetstappen op de trap. Ik kijk naar de trap, twijfel even, maar loop er toch heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'