• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [ Okidokie ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera
    Ik drop mijn koffer bij alle andere koffers en loop richting de fitnessruimte, om leuke jongens te gaan spotten. [ XDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dit is trouwens Justin en dit is Chelsey Celsey is ook best wel erg slank ;)]
    Justin Happle
    Ik begon me te stretchen tot ik de bus zag. Allemaal nieuwe dansers kwamen hier naar binnen. Hopelijk aardige, Ehem, meisjes. Ik hield van romantisch of vechtend ballet. Vooral voor meisjes anders kon het niet echt. Ik zat nu precies in de zaal van het Ballet. Iedereen die aan ballet deed kwam in dezecruimte terecht. Rustig deed in een V-Hals shirt aan waar mijn six pack ISIN zichtbaar was. Korte mouwen zodat ook mijn biceps zichtbaar waren. Rustig deed ik een een of ander broekje aan. hij bleef makkelijk zitten als ik handstanden deed. Rustig begon ik met Salto's en backflips. Alles ging wel goed, ik zou trainen tot de meisjes en misschien hopelijk nog andere jongens binnen kwamen.

    Chelsey Jones
    rustig wreef ik door mijn haren en begon ik verder te gaan op de beat. We zouden spelen weekje met de freerunners en breakdancers in een zaal zitten. Mij maakte het niet super veel uit. We hadden dezelfde best volgens mij. Ik keek uit het raam en zag de witte bus die voor het huis stond. Rustig begon ik weer verder te dansen. Het was onwijs gaaf. Ik hield van bewegen. Zo liet ik mijn emoties zien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brooke Rivera
    Zuchtend liep ik uit de fitnessruimte. 'Waarom zijn er geen leuke jongens hier?' Zeg ik hardop tegen me zelf als ik lang de Balletzaal loop. Ik loop weer terug en kijk mijn ogen uit. 'Hmm, hij scoort hoog, heel hoog' Mompel ik tegen mezelf en loop de zaal in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Justin Happle
    Als ik mijn schroef af heb gemaakt en goed op mijn voeten terecht kom, zie ik een meisje. Ik stopt en laat verlegen mijn handen door mijn hand gaan. 'Hey Justin Happle.' Zeg ik met een verlegen witte glimlach op mijn mond. Rustig loop ik naar voren en doe ik mijn hand naar voren ter kennismaking. Ik was best wel een heertje


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brooke Rivera
    Ik kijk twijfelend naar zijn hand, omdat ik me heb voorgedaan om niet aardig te zijn tegen vreemden, omdat ik weet wat ik ervoor terug krijg. Maar toch neem ik zijn hand twijfelend aan en schud hem. 'Brooke, Brooke Rivera' Zeg ik kijkend naar de grond, omdat ik niet wil dat hij me herkent uit een tijdschrift ofzo.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Justin Happle
    Rustig pak ik een briefje uit mijn zak. Ik laat mijn vinger over het papiertje glijden en glimlach. Ze doet ook aan ballet.
    'Leuk je doet ook ballet, ik doe het zelf ook.' Zeg ik met mijn glimlach. Ze voelde vertrouwd. Rustig klapte ik in mijn handen op een bepaalde snelheid en kwam er een muziekje. 'Kan je het een beetje?' Vraag ik speels. Rustig ga ik naast haar staan. 'Kan je het ook met z'n tweeën?' vraag ik wa verlegen, maar dat laat ik, gelukkig, niet zo erg merken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Dubbelpost en ik heb een ideetje mogen die jongens bij Ballet en modern, want er is geen een meisje bij Balletvvoor jongens en meisjes :S]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:03 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Ja kan, maar dan zitten er wel 8 mensen in dat team, achja, ik vraag straks wel even aan Maartje -SomeMusic- ]

    Brooke Rivera
    'Glimlacht hij nou naar mij?' Denk ik en voel even aan mijn buik. 'Maar ik ben dik' Denk ik weer. 'Brooke! Hier ben je over heen! Je hebt dit al overwonnen dus begin niet weer opnieuw!' zegt een stemmetje in mijn hoofd. 'Je hebt gelijk' Mompel ik en kijk naar Justin. 'Tuurlijk' Antwoord ik en kijk in zijn ogen. Het voelt op een bepaalde manier zo vertrouwt om bij hem te zijn. Ookal kennen we elkaar nu pas 3 minuten ongeveer?

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:17 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dat is toch maar 1 persoon meer dan bij de andere teams?]
    Justin Happle

    Ik zie haar even twijfelen en frons even. 'Wat is er? als je het niet wilt moet je het gewoon zeggen hoor.' Zeg ik twijfelend. Ze keek zo gebroken, maar toch weer niet. Ik herkende haar ergens van maar ook weer niet. Ik keek in haar prachtige blauwe ogen. We stonden 30 centimeter van elkaar vandaan. Ik wou haar laten dansen. Ik wou even mijn expressie en emoties tonen en dat was het leukst in ruzie ballet of romantisch ballet.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:16 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oké, even een beginnetje maken voor Alexyss ;D.]
    Alexyss Elvredo.
    Ik had bij het kamp nog niemand gezien, ik was vast de eerste. Ik liep naar een soort 'grote' schuur en ik begon wat te oefenen op mijn danspasjes. Ik kon het vast wel alleen voor nu, en ik kon altijd bij-oefenen. Misschien zou iemand me kunnen helpen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Katnipp kom anders naar Chelsey die is in de Breakdance, Freerunnen zaal waar ook de Streetdance en Hiphop mensen zitten ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb al een ideetje besproken met xRisingStarx, sorryyyy ;D]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Katnip schreef:
    [Ik heb al een ideetje besproken met xRisingStarx, sorryyyy ;D]

    Nee no problems xD het was maart een voorstel :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mitchel Sawyer

    De bus is aangekomen en ik stap uit. Omdat het meisje uit de bus gestoptn was met zingen luisterde ik nu mijn eigen muziek. Ik had mijn trainings tas over mijn schouder gehangen en sleepte met de andere mijn koffer voort. Ik haalde met mijn vrije hand een plukje blond haar voor mijn ogen uit. Ik zag vanuit mijn oog hoek dat er een bijzonder klein meisje naar me keek. Ze bloosde toen ze merkte dat ik het zag. Ze zag er leuk uit maar totaal niet mijn type.