• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Alexyss Elvredo.
    Ik glimlach terug. 'Dan ben ik vast niet goed genoeg voor jou,' zeg ik plagerig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Lahote
    Hij trekt me zachtjes naar zich toe en ik voel hoe mijn wangen rood worden, dus kijk naar beneden. 'Modern' Prevel ik. 'En jij?' Vraag ik terwijl ik samen met hem op het rustige liedje begin te bewegen.

    Levi Lahote
    'Wat? Zéí niet goed voor míj?' Denk ik en kijk haar verbaasd aan. 'Waarom zou zo iemand als jou niet goed voor míj zijn?' Vraag ik en kijk haar aan. 'Alexyss jij bent juist... Geweldig' Zeg ik en eindig mijn zin zachtjes. 'Je bent zo anders, als al die andere meiden'.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "Streetdance." Mompelde ik. "Wil je me wat laten zien? Je hebt mij ookal zien dansen." Ik keek nieuwsgierig naar haar blosende gezicht.

    Alexyss Elvredo.
    'Andere meisjes zijn geweldiger, en jij bent getalenteerd,' zeg ik zacht. Ik, goed genoeg voor hém? Hij was getalenteerd, ik niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera
    'Oke' Mompelde ik en liep naar achter, waar ik me omdraaide en dus met mijn gezicht naar de deur keek. Mijn rechter been zwaaide ik sierlijk naar achter en ik strekte mijn armen zoals vleugels. Daarna draaide ik mijn lichaam. Na een kwartslag met mijn armen omhoog te hebben gedraaid zonder mijn benen te bewegen, buig ik mijn knie, laat mijn armen zakken en maak nog een paar pasjes richting hem. 'En?' Vraag ik bijtend op mijn lip.

    Levi Lahote
    'Alex het gaat me er niet om hoe je danst, maar hoe je bent en hoe je doet. Je bent gewoon zo anders, zo mooi, zo puur' Zeg ik en strijk een pluk haar achter haar oren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    'En?' Ik glimlach. "Indrukwekkend." Geef ik toe. "Kan je nog meer?" Ik ga op de grond zitten en kijk toe.

    [brb]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 20:49 ]

    Steve Styles

    Nadat ik wat had gegeten, en gevraagd had waar de danszalen waren, liep ik er naar toe. Daar zag ik een jongen en een meisje. Het meisje bewoog zich sierlijk. Ik stond in de ingang te kijken. ' Prachtig, ' mompelde ik.

    - Ik heb het over Brooke, en James die er zit - ;)

    Brooke Rivera
    'Ja,' zeg ik en hij gaat op de grond zitten. Ik trek mijn ballerina's -schoenen- uit en ga heel voorzichtig op mijn tenen staan. Ik draai een bíjna perfecte pirouette op mijn ténen en doe dan nog wat pasjes. ik maak er een dans van, omdat ik wil laten zien aan James wat ik in huis heb.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Alexyss heeft een nieuwe foto op paspoort ;d]
    Alexyss Elvredo.
    'Maar jij bent alsnog te goed voor me,' zeg ik. Ik bloos lichtjes.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Steve Styles.

    ' Mooi hoor, ' zei ik tegen het meisje. Haar dans had iets perfect over zich heen. Het straalde iets moois uit. Het was weer eens iets anders, aangezien ik streetdance en hip hop deed. Ik liep de danszaal in. ' Mag ik kijken of.. Wil je dat ik wegga? ' Ik keek het meisje aan.

    Fay Cooper.
    Ongelofelijk, het ging zo gemakkelijk. Hij tilde me op en ik voelde me gewichtloos.
    Langzaam kwam ik weer op de grond, maakte een paar pasjes weg en weer terug bij hem.

    Louise Broadwell.
    Langzaam ga ik rechtop in mijn bed zitten, ik wrijf ik mijn ogen en stap uit bed. Vlug trek ik gemakkelijke kleren aan en loop ik richting een van de Danszalen waar ik muziek uit hoor komen. Ik loop de trap op en duw de krakende deur open. "Hallo iedereen!" roep ik vrolijk.

    Levi Lahote
    'En dat zeg jij? Ik denk dat jíj eerder te goed voor míj bent' Zeg ik, til haar een stukje van de grond, draai langzaam een rondje en zet haar weer neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik laat mezelf een pirouette draaien. 'Zo geweldig ben ik niet,' zeg ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    'Precies goed voor mij' Zeg ik en kijk in haar prachtige groene ogen.

    Brooke Rivera
    Ik stop meteen als ik een andere stem hoor en kijk richting de deur, waar -voor mij- een onbekende jongen staat. hij loopt langzaam naar me toe en ik kijk van James naar de onbekende jongen en weer terug. 'Ehh,, Ik was net klaar' zeg ik als de jongen vraagt of hij weg moet gaan of mag blijven kijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'