• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [Afgeleid door een film XD]
    Caroline Angelone.
    'Ook niet gekust?' vraag ik, met een plagerige grijns. 'Kom op, zeg het tegen me, schaam je niet.' Ik grijns nog steeds.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera
    Ik hoor voetstappen en deins achteruit. 'Brooke' hoor ik iemand zeggen. Die stem ken ik. Het is James. 'Heb je je pijn gedaan?' Vraagt hij. 'I..ik wil hier weg' Stotter ik bang.

    Levi Lahote
    'ik schaam me niet, ik zeg de waarheid. Er is niets gebeurd' Zeg ik en rol even met mijn ogen. Wat kunnen meiden toch vervelend zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine.

    "Het komt goed." Fluister ik gerustellend tegen haar en leg mijn arm in haar knie holte, mijn andere arm ondersteunt haar rug en zo til ik haar op. "We gaan hier weg." Fluister ik zacht in haar oor. Mijn enkel protesteerd maar het kan me niet schelen. Ze was extreem licht wat me niet verbaasde, met haar in mijn armen liep ik het bos uit.

    Brooke Rivera
    Ik trilde en ademde snel, totdat James me geruststellend toe fluisterde en ik wat rustiger werd. Hij tilt me op en het kan me even niets meer schelen wat hij nu van me zal denken, dat ik te dik ben ofzo, als ik maar uit dit verdomde donkere bos kom. Ik leg mijn arm om zijn nek en laat mijn hoofd rusten op zijn schouders.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    -Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 23:47 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    'Vraag haar toch eens een keer uit, ze is maar 2 jaar jonger dan jou, dat is helemaal niet erg,' stel ik voor. 'Vraag haar morgen me uit, joh.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik loop naar de zaal om te gaan oefenen. Het is er veel te laat voor, maar ik ben niet moe. Ik begin op het ritme van de muziek te dansen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    'Hmm, ik weet het niet hoor' Zeg ik twijfelend. 'Ga je mee het kamp controleren?' Vraag ik aan Caroline en kijk wachtend op antwoord naar Caroline.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "We zijn uit het bos uit Brooke." Ik hou haar nog steeds vast want het ziet er niet naar uit dat ze zelf zou kunnen lopen. "Het is over Brooke." Herhaal ik. Ik loop naar het bankje en ga zitten. Ze zit nu op mijn schoot en ik sla mijn armen rond haar middel. "Waarom ben ej eht bos in gegaan?" Fluister ik.

    Brooke Rivera
    Pas na de tweede keer dat James zegt dat we uit het bos zijn, stop ik met trillen. Hij gaat op een bankje zitten en ik zit nu op zijn schoot. 'I..ik zag jou lopen en wou naar je toe, maar opeens was je er niet meer' Stotter ik en sluit mijn ogen even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "Brooke het spijt me." Zucht ik. "Door mij ben je nu het bos in gegaan, en en heb je pijn trouwens?" Ik kijk haar bezorgt aan.

    Caroline Angelone.
    'Natuurlijk. Doe jij de zalen? Dan doe ik het bos en de andere delen,' stel ik voor en ik sta op.

    Alexyss Elvredo.
    Dat ene kunstje lukt me nooit. Deze keer ook niet. Ik denk veel te veel aan Levi, en ik verlies weer mijn balans.
    'Au,' mompel ik als ik omval.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera
    'Nee, en het is niet jou schuld. Als ik niet naar de keuken was gegaan om een broodje te halen en dus jou niet had gezien, was dit niet gebeurd' Flap ik eruit en begin zacht te huilen om het feit dat ik besef dat mijn Anorexia weer is terug gekomen.

    Levi Lahote
    'Is goed, ik zie je zo weer' zeg ik en loop richting de zalen. Ik heb al twee zalen gecontroleerd en nu de laatste. Uit de verte hoor ik muziek en zie ik het licht aanstaan. Ik loop ernaartoe en schuif de deur met een piepend geluid open. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik merk dat Alexyss voor me staat. Ookal is het zo'n 10 meter voor me. 'Hee, Alex. Zo laat nog aan het dansen?' Vraag ik en loop naar haar toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik sta op en kort daarna hoor ik een stem. Ik kijk om naar de stem, en ik zie dat Levi voor me staat. Ik knik. 'Het is altijd goed om te dansen, en om te oefenen,' zeg ik en ik glimlach. 'Toch?'

    Caroline Angelone.
    Ik loop naar het bos en kijk rond. Ik zie in mijn ooghoeken een bankje met Brooke en James.
    'Wat doen jullie nou hier?' vraag ik en ik loop naar het bankje toe.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    'Zeker' Glimlach ik en kan mijn ogen niet van haar af houden. Ik kijk in haar groene ogen, wat ik meestal doe, en verzink erin. Zonder er bij na te denken, floept er iets uit mijn mond; 'Alexyss,, ik vind je leuk'. 'AAWH, wat doe je Levi? Je bent Gek, Echt helemaal GESTOORD' Zegt een stemmetje in mijn hoofd, maar ik negeer het.

    Brooke Rivera
    Nadat ik ben uitgehuild, laat ik mijn hoofd weer rusten op zijn schouder. Na een tijdje hoor ik een stem, maar heb geen zin om op te kijken, en al helemaal niet om te praten. Ik wil rust, gewoon even rust.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [BAM, en nu moet ik echt naar bed XDD.]
    Alexyss Elvredo.
    Ik bloos. 'Ik vind jou ook leuk,' geef ik toe. ARGH, Alex, wat doe je nou, verdomme, hoor ik een duivel-achtig stemmetje zeggen in mijn hoofd. Ik negeer het.

    [Dit is de laatste reactie, haha, ik wacht wel nog op antwoord, dan ga ik naar bed.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.