• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [ En ze zijn allemaal offline XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik knik. Samen lopen we terug naar het plein.
    'Zie ik je morgen bij de training?' Tuurlijk zie ik hem morgen bij de training, hij is mijn leider. Ik glimlach even en twijfel. Nadat ik getwijfeld heb druk ik even een snelle kus op zijn wang en draai ik om. Ik maak aanstalte om naar de zaal te lopen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Jottum.. x.x]

    Louise Broadwell.
    Wanneer ik geen reactie van James of Steve krijg, draai ik me om en loop de trap af naar de 'woonkamer', haal een blikje cola uit de koelkast, plof op de bank neer en open het blikje.

    Mitchel Sawyer

    Ik lach om haar complimentje. "Dankje." Zeg ik terwijl ik haar weer lift. Ze zweeft hoog boven me en het kost verbazingwekkend genoeg bijna geen inspanning haar zo te houden.

    [Wat staat er op het papiertje dat James krijgt? xD]

    Fay Cooper.
    Wanneer ik merk dat hij me goed vasthoud, steek ik ook mijn armen uit en trek mijn benen in een betere positie. Dan sluit ik ook mijn ogen. Het is ongelofelijk.. het lijkt alsof wij al jaren samen dansen..

    Steve Styles.

    Ik besloot de ruimte ook maar te verlaten. Geen idee wat ik nu eigenlijk moest doen. O ja, de dansruimte zoeken. Ik zocht en zocht totdat ik de danszaal vond. ' Eindelijk, ' mompelde ik. In de danszaal stond een radio, en er zat een cd in. Ik deed de radio heel hard aan, en begon te dansen. Strakke moves, en tegelijkertijd zag het er heel cool uit..

    [Ik blijf hier zo lang als ik mag, wees niet bang XDD.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ Iets van, ik zie je morgen ofzow xD Vezin jij maar ;DD ]
    Levi Lahote
    'Ja, tuurlijk' zeg ik en zie dat ze twijfelt, maar ik weet niet waarom. Opeens drukt ze gauw een kusje op mijn wang en loopt weg. 'Daarom twijfelde ze dus'denk ik en loop richting de woonkamer. 'Hee, Louise' zeg ik en ga op de grote bank zitten.

    Brooke Rivera
    Ik loop langs het plein naar de zaal van Jazz & Funky Jazz en loop de trap op naar de meisjes slaapzaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    Langzaam en beheerst zet ik haar vlak voor mijn neus neer. De muziek stopt wat betekend dat het nummer is afgelopen. Dan verspringt hij naar iets dat ik té goed ken. Heartless van mijn eigen bandje. Geweldig. Zo snel ik kan ren ik naar de muziek toe maar het is te laat, mijn gitaar spel en zang komt er samen met de leadzanger uit.

    Louise Broadwell.
    "Hee Levi, alles goed met jou en Alexyss?" zeg ik plagerig en geef hem een por in zijn zij.
    Dan neem ik een slokje uit mijn blikje met cola.


    Fay Cooper.
    Ik kijk verbaasd als ik hem naar de radio zie rennen, maar voordat hij de radio uitdrukt hoor ik zijn stem duidelijk zingen. Mijn mond valt open en ik kan nog maar net uitbrengen: "Wow, was jij dat?"

    [Ik ga, helaas, zo offline, mijn moeder wil dat ik 'gezellig' beneden kom zitten&er is een cabaretier op tv, dus dat wordt lachen.]

    Mitchel Sawyer

    "Niet alleen ik!" Zeg ik vlug en zet de radio uit. "Ik heb een band en dat is een van onze nummers, ik speel eigenlijk gitaar." Vertel ik.

    [Jammer!]

    Caroline Angelone.
    Ik loop de woonkamer in en ga bij Louise en Levi zitten. Ik hoor Louise nog net vragen aan Levi of het goed gaat met hem en Alexyss, en besluit hem uit te horen.
    'Hoi Louise, hoi Levi. Leev, wat hebben jij en Alexyss gedaan?' vraag ik ben een lichte, plagende grijns.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik geloof niet helemaal wat hij zegt, want zijn stem hoorde ik toch héél duidelijk. Of het zal aan mij liggen..
    "Oke, niet alleen jij. Maar je zong wel en het kleine stukje dat ik hoorde was mooi en zuiver." zeg ik en loop naar het bankje om een flesje water te pakken.

    Louise Broadwell.
    "Caroline! Ik probeerde het heel subtiel te laten komen en jij valt meteen met de deur in huis." zeg ik en neem nog een slokje. "Maargoed, hij zal er op moeten antwoorden. Wat hebben jij en Alexyss uitgespookt, Levi?" terwijl ik het zeg kijk ik hem glimlachend aan.