• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Louise Broadwell.
    Ik loop verder de zaal in en kijk naar Brooke, James en een jongen die ik nog niet eerder gezien heb.
    Dan ga ik op een bankje zitten en kijk naar hoe ze dansen.

    Steve Styles.

    ' Oh.. eh.. Oke, ' mompelde ik. Wat een onhandig moment was het ook.. ' Ik ben Steve Styles trouwens. Is dit ook de dans zaal voor streetdance en hip hop? ' vroeg ik aan haar. Oh, wat kon ik toch onzeker zijn op zulk soort momenten.

    Brooke Rivera
    'Nee, dat is hier niet' Antwoord ik wat verlegen en kijk naar Louise die ook binnenkomt. 'Waarom allemaal op dít moment?' Denk ik en loop naar mijn ballerina's. 'Brooke Rivera' Zeg ik nadat ik mijn ballerina's heb aangetrokken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steve Styles.

    Ik merkte dat ze zich niet op haar gemak voelde. Ik pikte dat meteen op.
    ' Oké, ik vogel het zelf wel uit dan. ' Ik keek naar het meisje die ook zojuist binnen kwam. ' Hallo, ' zei ik vriendelijk tegen haar. Oké, dit was pas echt ongemakkelijk... Misschien moest ik me gewoon omdraaien en weglopen, maar dat zou ook weer zo raar zijn. In plaats van het wel te doen, bleef ik staan, afwachtend hoe de situatie zou lopen.

    Louise Broadwell.
    "Hoi!" zei ik opgewekt en ik keek naar de jongen die voor me stond. "Ik ben Louise Broadwell, leidster van de groep Jazz&Funky Jazz. Ik heb jou nog niet eerder gezien, wie ben jij?" terwijl ik het zei glimlachte ik vriendelijk, maar merkte toch dat hier een aparte sfeer hing.

    Steve Styles.

    ' Steve Styles, leuk om kennis met je te maken, ' glimlachte ik. ' Ik doe zelf aan streetdance en hip hop, maar eigenlijk houd ik van allerlei dansstijlen. '
    Ik staarde even naar de vloer, en kuchte ongemakkelijk. Goh, wat was het fijn om nieuw te zijn.. Tja..

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:34 ]

    Alexyss Elvredo.
    'Misschien ben ik wel beter dan perfect, voor jou dan,' glimlach ik. Ik weet niets meer te zeggen. Misschien hij wel?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:45 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    "Ook leuk om kennis met jou te maken, misschien kan je een keertje komen kijken bij Jazz als ik les geef? Je houd van alles stijlen.." stel ik voor.

    [ik zit er serieus over te denken om Louise Broadwell weg te doen.. ik kan er zo weinig mee.. dat personage zit gewoon niet goed in het verhaal..' @ [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.]

    Steve Styles.

    ' Dat lijkt me geweldig, ' zei ik tegen Louise. ' Kun jij mij misschien laten zien waar de zaal is voor streetdance en hip hop, want ik denk dat ik er zelf niet wijzer uit komt. ' Ik grinnikte.

    Niet doen, je kan het er goed in krijgen (: en alsof mijn Brooke zo popi jopie is?

    [iets van half 11 in de rpg ofzow mensies? ]

    Levi Lahote
    'Dat weet ik wel zeker' Zeg ik grijnzend en pak haar hand. 'Misschien is het beter om terug te gaan' Zegt aarzelend, want ik wil haar niet het gevoel geven dat ik terug wílde.

    Brooke Rivera
    Ik kijk van James naar Steve, naar Louise en weer terug. Ik voelde me ongemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:49 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ja hoor daar had je het. Concurentie. Ik wist het, ze was té leuk om alleen voo mij te zijjn. Ik stond op om de muziek uit te zetten.

    Mitchel Sawyer

    "Je bent echt goed." Zeg ik terwijl ik haar hand weer neem. Ze was gemaakt om op getilt te worden, ze nam telkens de goede houding aan en het was bijna alsof we al vaker gedanst hadden.

    Louise Broadwell.
    "De Danszaal voor HipHop&Streetdance is aan de rechterkant, als je voor de eetzaal sta. Of moet ik even meelopen?" zeg ik vriendelijk tegen Steve.

    Fay Cooper.
    "Ik ben hier niet de enigste die goed is, jij bent ook niet slecht." zei ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 22:00 ]

    Brooke Rivera
    Ik haalde een papiertje en een pen uit mijn zak. Krabbelde er snel iets op en vouwde het op. Ik liep langs James en stopte het papiertje onopgemerkt in zijn hand. Ik liep richting de deur waar ik Steve en Louise passeerde en naar buiten liep.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 22:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Euh, doei Brooke.." roep ik net iets te laat en kijk naar Steve en James. "Is het mijn schuld?" vraag ik verbaasd.