• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Mitchel Sawyer

    "Ja.." Zeg ik zacht. Ik dacht terug aan alle repetities die we achter de rug hadden gehad. Ze hadden het jammer gevonden dat ik nu weg ging voor mijn dans, maar ze waren het er over eens dat de band een vakantie nodig had gehad.

    [I'm SORRY! Ik moet gaan, tot morgen. Ben er weer rond, half 11 - 11 uur. Laterzzz!]

    Levi Lahote
    Oke, alleen Louise kan ik wel aan, maar twéé van zulke nieuwsgierige meiden? Dit word een zware avond. [Niet doordenken asjeblieft xD]
    Ik zucht geregerd en antwoord; 'Gepraat.. En door het bos gelopen'. Ik spring over de bank leuning en loop naar de keuken. Met mijn hand trek ik de koelkast open en grijp er een biertje uit. 'Caro ook wat drinken?' Vraag ik en kijk even achterom.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caroline Angelone.
    'Nog meer?' vraag ik. 'Nee, ik hoef niets te drinken, geen dorst. Vertel nou maar.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    'Nee, niets meer' zeg ik, spring weer over de bank en plof naast Louise op de bank. 'dus je hoeft ook niet verder te vragen. En dit al helemaal niet aan mijn zusje mag vertellen' Zeg ik en kijk haar aan. 'Dan heb ik nog een nieuwsgierig aagje rond hangen' mompel ik bijna onhoorbaar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera
    Ik loop weer naar beneden als ik niemand boven zie. 'Ik wil naar James, maar waar zou hij nu zijn?'Denk ik en luister naar mijn maag die weer rommelt. 'Zal ik naar de keuken glippen en stiekem een broodje maken?' Denk ik en ga met mijn tong langs mijn lippen. Ik droom weg bij de gedachte aan een broodje. één miezerig broodje. 'Laat ik dat doen' Zeg ik hardop en loop richting de Ballet & Modern zaal, want daarboven is de eetzaal + de keuken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik open het papiertje van Brooke. Ik zie je vanavond bij de danszalen 23:00 uur. Xx Brooke Ik glimlach. Ik zou er zijn. Ik pakte in en liep naar mijn kamer waar ik me omkleden en mijn oefeningen deed voor mijn enkel.

    Brooke Rivera
    Ik glip de trap op en loop naar de keuken. Het is donker dus ik knip het licht aan. Mijn ogen moeten even wennen en zoek in de kastjes naar brood. Ik hoop zo dat ik niet word betrapt door iemand. Al helemaal niet door Miranda. 'Hebbes' Mompel ik en haal er een broodje uit, waar ik pindakaas op smeer. Ik neem een hap en het voelt net alsof ik even in de hemel ben. 'Heerlijk' Prevel ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Als ik gedouched heb en me heb aangekleed kijk ik op de klok. 22:00 over een uur had ik met Brooke een afspraak. Ik besluit wat rond te gaan lopen. Ik stop mijn geld en mobiel in mijn broek zakken.

    Brooke Rivera
    Ik loop met mijn broodje de trap af en wil de zaal uitlopen als ik James aan zie komen lopen. Van schrik doe ik de deuren snel dicht, wat een gigantische piep ontploffing veroorzaakt. 'Shit, Brooke wat doe je!' Prevel ik en loop snel naar een van de bankjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik hoor een enorm piepend geluid en kijk op. Niets te zien. Ik haal mijn schouders op en loop door. Ik had gemerkt dat er verderop een bos was, dus daar liep ik nu naar toe.

    Brooke Rivera
    Ik loop weer terug naar de deur en open hem langzaam. Ik steek mijn hoofd naar buiten en kijk voorzichtig rond. Ik vang nog net een glimp van James op en loop naar hem toe. Ik blijf rond kijken, omdat ik bang ben in het donker. Wat alleen Fay van me weet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    In het bos aangekomen kijk ik rond. Het is donker maar wel licht genoeg om iets te kunnen zien. Ik haal mijn I-pod uit mijn tas en zet mijn kop telefoon op. Vervolgens ga ik op en grond zitten en luister aandachtig naar de muziek.

    Brooke Rivera
    Ik draai me om naar het bos en zie James niet meer. Ik begin te trillen en kijk bang rond. 'James?' fluister ik bang en ik loop richting het bos. Gekraak komt uit de bomen en ik draai me om naar het geluid. 'James?' Zeg ik nu iets harder, maar toch nog bang. Ik loop achteruit en struikel over iets/iemand.



    [Ze ziet James wel vaak niet hea xD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik zet mijn koptelefoon af als ik iemand hoor gillen. Ik spring overeind en ren richting het geluid. Dan zie ik Brooke op de grond liggen. "Brooke?" Ik kniel naast haar neer. "Heb je je pijn gedaan?"