• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    "Ik heb alleen mijn iPod met een paar nummers." zeg ik en kijk naar de cd die hij in zijn handen heeft. "Staat daar mooie muziek op?" en ik wijs naar de cd.

    Mitchel Sawyer

    "Ja het zijn alleen mijn eigen dans nummers." Zeg ik en stop hem in de radio. "Klaar?"

    Fay Cooper.
    Ik maak net mijn laatste strek-oefening af en zeg: "Oke, ik ben klaar." Hij drukt het knopje van de radio in en de muziek begint, het is een mooi nummer. Ik word meegevoerd door de muziek en begin spontaan de dansen.

    Mitchel Sawyer

    Ik kijk toe hoe ze danst. Haar bruine lange haren danste met haar mee. Ik keek eventjes toe. Toen danste ik mee ik bewoog op de muziek en wachten tot we samen gingen.

    Fay Cooper.
    Ik merk nu pas dat hij ook danst, hij kan het goed! Met een paar sierlijke bewegingen kom ik dichter bij hem in de buurt en knik naar hem om te laten zien dat ik er klaar voor ben om samen te dansen.

    [Ik ga eten, tot vanavond!]

    Steve Styles.

    En daar zat ik dan weer alleen met mijn kleding. Ach, wat kon het me ook schelen. Als de jongens er last van hadden zeiden ze dat maar.. Ik gooide alles op een hoopje naar de kledingkast, en liep de kamer uit. Ik zou op onderzoek uit gaan. Ik liep door de gang, en liep naar links, rechts, en nog een keer links. Daar rook ik een heerlijke etensgeur. Ik zou eens kijken of daar iemand was...

    [ AAAh de verjaardag was een hel ;S Oke nu heb ik zin op te rp'en ! (: ]

    Brooke Rivera
    'Ja, het gaat wel' Zeg ik terwijl ik rammel van de honger.

    Levi Lahote
    'Ow, dus je denkt dat je me kent?' Zeg ik en er verschijnt een geheimzinnige grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Ja, dat dénk ik, half dan,' grinnik ik. 'Laat dan eens zien of horen wie je echt bent.' Er komt een uitdagende grijns op mijn gezicht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote
    'Of jij zegt hoe jij denkt dat ik ben' Zeg ik, hou haar hand boven haar hoofd en laat haar via een pirouette naar me toe draaien. Ze staat nu tegen me aan en ik voel de warmte van haar lichaam.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Michel Sawyer

    Ik neem haar hand en laat haar een rondje draaien. Ze was elegant en wist zo te zien precies wat ze deed. Ik legde mijn handen op haar heupen en liet haar door de lucht vliegen. Ze was licht en makkelijk te tillen.

    Brooke Rivera
    Ik kijk aarzelend omhoog naar James die nogsteeds op het podium naar me staat te kijken. ik hoor mijn buik rammelen en hoop dat hij het niet heeft kunnen horen vanaf daar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Nou, een aardige jongeman, maar ook een vrouwenjager, zo denk ik dat je bent,' glimlach ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    "Wil.. Je ook dansen?" Vroeg ik onzeker en stak mijn hand naar haar uit. Ze stond er wat stil bij en ik vroeg me af of ze spijt had dat ze hier was.

    [Het is toch zo ongeveer half negen ofzow in de rpg? ]

    Levi Lahote
    'Een vrouwen jager hé?' Zeg ik en kijk haar met een verleidelijk glimlach aan. 'Je hebt zo ongeveer gelijk'.

    Brooke Lahote
    'Zal ik het wel doen? Straks merkt hij dat ik zwaar en dik ben. Dat wil ik niet hebben.' denk ik en loop aarzelend naar hem toe. Ik aanvaarde zijn hand en keek hem voorzichtig aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik trek haar zachtjes naar me toe. "Welke soort dans doe je?" Vraag ik terwijl ze dicht tegen me aan staat. De radio verspringt en er komt zacht rustig liedje op. Als vanzelf begin ik langzaam op de maat te bewegen terwijl ik haar met me mee neem.