• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    -Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen|Wachter van Serena Polare
    -
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smeltin

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Haar ouders zouden ondertussen vast wel doorhebben dat er iets aan de hand was tussen mij en Fé. Ze was nog nooit eerder zo lang achtereenvolgens bij mij gebleven.
    "Ze houden alleen maar van je, prinses," zeg ik geruststellend terwijl ik haar hand vast neem en begin te wandelen. Dan blijf ik staan.
    "Heb je nog iets nodig, nu je hier toch bent? vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik denk even na.
    "Ik ga een tas halen,
    waar ik mijn spullen in kan doen als ik morgen terugkom. Als ik mag blijven slapen, tenminste."
    Ik loop terug naar de deur, en zoek in mijn tas wanhopig naar mijn sleutels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Een beetje onwennig blijf ik staan. Dit was nieuw voor me, ik heb nog nooit eerder een meisje naar huis gebracht tenzij ik daar zo mijn bepaalde redenen voor had.
    "Eh, Fé?" vraag ik een beetje onzeker "blijf ik buiten wachten?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Eh, wat?" Ik draai me om.
    "Ehm, moet jij weten. Mijn ouders kennen je wel."
    Waar zijn die verdomde sleutels heen?
    Ik ga op de drempel zitten, en haal vanalles uit mijn tas, behalve mijn sleutels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik lach naar Camargue.
    'Dat gaat je never nooit lukken, ik zal eeuwig single blijven,' zeg ik, met een beetje dramatisch effect in mijn stem.
    'Ik bedoel iedereen ligt hier met elkaar in bed, en ik ben nog steeds single, dat is een voorteken,' zeg ik.

    Atreyu

    Plots gaat de deur open en zie ik haar moeder staan.
    "Sleutels kwijt, Fedea?" vraagt de vrouw.
    Ik lach vriendelijk en groet haar waarop ze hartelijk hetzelfde doet en ons binnen vraagt. Beleefd wacht ik tot Fé als eerste naar binnen gaat.

    Camargue

    Ik kijk even gegeneerd naar Liam, we hadden afgesproken niks te vertellen tegen de anderen maar Rae had het toch wel al doorgehad.
    "Je komt er niet onderuit hoor," zeg ik snel "binnenkort gaan jij en ik op jacht voor een leuke kerel die je waard is," zeg ik snel met een glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Door die woorden voelde ik me een beetje ongemakkelijk. Ik was totaal niet goed in koppelen. En wat moest ik doen? Mijn mening geven? Bij was het gewoon ik mag jou en ik mag jou niet.

    Fedea

    Shit. Ik hoope binnen te kunnen geraken zonder iets tegen mijn ouders te moeten zeggen.
    "Ik... Ik kom snel een tas halen, ik blijf bij Trey slapen..." zeg ik zonder haar aan te kijken.
    Mijn moeder kijkt Trey niet-begrijpend aan als ik naar boven loop.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rhiannon
    Ik keek naar Liam, hij leek een beetje ongemakkelijk.
    'Misschien even een ander onderwerp?' zei ik, en ik lachte naar Liam.
    Jongens snapte ook niets van liefde.
    'Laten we het hebben over Italiaans eten,' zei ik lachend.

    [Mag Moose nou mee doen? xD]

    [Een goeie middag!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Natuurlijk mag Moose meedoen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Natuurlijk mag Moose meedoen :')]


    [Yeaah! Waar kan hij invallen? Hij is nieuw dus?]

    Atreyu

    Terwijl Fedea de trap op stormt kijk haar moeder me verbaasd aan. Ik haal mijn schouders op en lach flauwtjes. Ze lijkt er verder niet veel aandacht aan te besteden en biedt me iets te drinken aan dat ik aanneem. Ik drink met kleine slokjes om eventuele genante gesprekken te vermijden tot Fé terug is. Na enige tijd wordt de stilte ongemakkelijk en zeg ik
    "U heeft echt een geweldige dochter," met een glimlach die op mijn hele gezicht te lezen is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ehm misschien kan hij ook bij Rae aankloppen om iets te komen vragen ofzo, weetikveel :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.