Ik herken al jullie denken echt helemaal.
Mijn vader is al een week kapot chagrijnig en alles wat ik vraag aan mijn moeder en mag, daar moet hij dan toestemming voor geven en alles en niks mag ineens. Toen nam hij mijn computer ook nog in, heeft het wachtwoord voor het internet verandert en nu mag hij niet meer boven en ik mag mijn mobiel s'avonds ook niet meer mee nemen, toen werd ik ziek, en moest ik aan de Melatonine (sorry, ik zei laatst dat ik aan de morfine moest maar het was melatonine) ineens allemaal werk van school inhalen, en nu blijkt dat we een project moeten doen met zijn vieren en daar hadden vriendinnen mij over moeten vertellen van de leraar, donderdag, maar dat kreeg ik dus vandaag van iemand te horen die het niet eens moest vertellen en nu moet ik wss alles in mijn eentje gaan maken of met Sjors K (klasgenoot) maar die doet geen flikker en ik heb echt een ontiegelijke haat aan dat kind, en daarom word ik echt chagrijnig en dan ga ik overal om zeiken en nog meer eten enzo om je beter te voelen en dat is gewoon kut
Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!