• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    oke ik zit te janken omdat ik niet wil dat jullie je zo voelen oke dit is er bij mij,
    mijn klas is echt geweldig echt waar maar ik heb gewoon niet het gevoel dat ik mezelf kan zijn, dat ze me gaan haten als ik ben zoals ik bij mijn echte goede vriendinnen ben zoals bij jullie, ik wil niet dat ze weten hoe groot fan ik ben em hoe geobserdeerd door 1D ik ben omdat ik bang ben dat ze me een freak vinden of gewoon raar. ik wil gewoon bij jullie op school zitten jullie allemaal elke dag zien

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:41 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    The awkward moment wanneer je je behoorlijk down voelt en je 'beste' vriendin staat opeens voor de deur


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Pacific schreef:
    oke ik zit te janken omdat ik niet wil dat jullie je zo voelen oke dit is er bij mij,
    mijn klas is echt geweldig echt waar maar ik heb gewoon niet het gevoel dat ik mezelf kan zijn, dat ze me gaan haten als ik ben zoals ik bij mijn echte goede vriendinnen ben zoals bij jullie, ik wil niet dat ze weten hoe groot fan ik ben em hoe geobserdeerd door 1D ik ben omdat ik bang ben dat ze me een freak vinden of gewoon raar. ik wil gewoon bij jullie op school zitten jullie allemaal elke dag zien


    weetje ik heb precies hetzelfde.


    What's so bad about being different?

    Ik herken al jullie denken echt helemaal.
    Mijn vader is al een week kapot chagrijnig en alles wat ik vraag aan mijn moeder en mag, daar moet hij dan toestemming voor geven en alles en niks mag ineens. Toen nam hij mijn computer ook nog in, heeft het wachtwoord voor het internet verandert en nu mag hij niet meer boven en ik mag mijn mobiel s'avonds ook niet meer mee nemen, toen werd ik ziek, en moest ik aan de Melatonine (sorry, ik zei laatst dat ik aan de morfine moest maar het was melatonine) ineens allemaal werk van school inhalen, en nu blijkt dat we een project moeten doen met zijn vieren en daar hadden vriendinnen mij over moeten vertellen van de leraar, donderdag, maar dat kreeg ik dus vandaag van iemand te horen die het niet eens moest vertellen en nu moet ik wss alles in mijn eentje gaan maken of met Sjors K (klasgenoot) maar die doet geen flikker en ik heb echt een ontiegelijke haat aan dat kind, en daarom word ik echt chagrijnig en dan ga ik overal om zeiken en nog meer eten enzo om je beter te voelen en dat is gewoon kut D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tumble schreef:
    Bij mij weet ik niet wat het is. Wat ik wel weet is dat ik onzekerder word om alles wat ik doe. Wat ik ook weet is dat ik alles opkrop in mijn gedachten en er teveel over na ga denken.
    En ik ben ontzettend bang om domme dingen te gaan doen


    Marrit je kan altijd naar mij toe komen, no matter what ik zal altijd luisteren EN NIET DENKEN DAT JE EEN ZEIKWIJF BENT. En je weet dat ik je ga vermoorden bij dat laatste eh.
    Maar met mij is het dus ongeveer hetzelfde, ik krop alles op. Mijn ouders beginnen moeilijk te doen en ik zit net in een kleine terugval. Zat vooral, ik klim nu alweer omhoog.
    Vooral door jullie, doordat jullie gewoon zo ájdwkjb lief zijn.


    Remember when...

    Eigenlijk zouden we gewoon elke maand moeten kunnen afspreken, minstens één keer. Kunnen we lekker ons zelf zijn, zonder ons zorgen te maken want zeg nu zelf we zijn best allemaal het zelfde. <3


    i'm broken, do you hear me.

    Oké nu zit ik te janken.


    What's so bad about being different?

    weet je, op dit moment heb ik ook dat ik liever bij jullie wil zijn en jullie meer vertrouw dan andere vriendinnen (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    oke dan zal ik ook eens even vertellen.
    nou mijn vader was laatst mega boos geworden, omdat ik allemaal slechte punten haal en dat ik meer me best moet doen enzo.
    en laatst vertelde een van mijn beste vriendinnen, dat ze zich buitengesloten voelde, ookal is dat helemaal niet. en nu wil ze mij en een andere vriendin uit elkaar halen. maar ze zoekt gewoon aandacht en laatst hebben we echt een heftige ruzie gehad, en ik kan haar gewoon niet uit staan nu. maar ik wil haar niet kwijt, en die andere vriendin ook niet. en ik heb gewoon echt het gevoel alsof alles mijn schuld is, want iedereen geeft me altijd dat gevoel enzo.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    WHY THE FUCK IS EVERYONE FEELING DOWN AND I'M NOT EVEN AROUND?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ik ben ook zo bang dat ik domme dingen ga doen, ik heb iets wat niemand van me weet en ik durf het niet te vertellen, aan niemand omdat ik gewoon bang ben dat jullie me gaan haten of iets anders


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Pacific schreef:
    oke ik zit te janken omdat ik niet wil dat jullie je zo voelen oke dit is er bij mij,
    mijn klas is echt geweldig echt waar maar ik heb gewoon niet het gevoel dat ik mezelf kan zijn, dat ze me gaan haten als ik ben zoals ik bij mijn echte goede vriendinnen ben zoals bij jullie, ik wil niet dat ze weten hoe groot fan ik ben em hoe geobserdeerd door 1D ik ben omdat ik bang ben dat ze me een freak vinden of gewoon raar. ik wil gewoon bij jullie op school zitten jullie allemaal elke dag zien

    Ik heb precies hetzelfde.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Pacific schreef:
    ik ben ook zo bang dat ik domme dingen ga doen, ik heb iets wat niemand van me weet en ik durf het niet te vertellen, aan niemand omdat ik gewoon bang ben dat jullie me gaan haten of iets anders

    Sanne je moet weten dat je me alles kan vertellen, en dat ik jou nooit zal gaan haten, want je bent een mega lieve meid! <333


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    DINGALING schreef:
    (...)

    Marrit je kan altijd naar mij toe komen, no matter what ik zal altijd luisteren EN NIET DENKEN DAT JE EEN ZEIKWIJF BENT. En je weet dat ik je ga vermoorden bij dat laatste eh.
    Maar met mij is het dus ongeveer hetzelfde, ik krop alles op. Mijn ouders beginnen moeilijk te doen en ik zit net in een kleine terugval. Zat vooral, ik klim nu alweer omhoog.
    Vooral door jullie, doordat jullie gewoon zo ájdwkjb lief zijn.
    Ik weet dat je me dan gaat vermoorden ja. En dat is de reden dat ik het niet doe. Niet probeer te doen.
    &hester, hetzelfde geld voor mij eh <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Sanne je kan ons alles vertellen
    we zouden je nog eens niet kunnen haten
    want ke bent een geweldig meisje!


    i'm broken, do you hear me.