• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BOTS


    What's so bad about being different?

    Jep klopt xd


    Some things are changing too much.

    Me, is writing on my Nialler story (:


    Some things are changing too much.

    La Elena est terug *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik ben trainen douchen glee kijken en leren en slapen byeeeeeeeee i love you xxx


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Byeee Sanne<3333
    love you too<3
    xxx


    What's so bad about being different?

    Om even te zeggen wat ik nu denk.
    Ik denk dat ze een beetje snel gaan. De ene video komt na de andere. En dat vind ik een beetje zonde eigenlijk. Omdat je straks alles gelijk dan in 1 x heb. Ik wacht dan liever 2/3 maanden want dan kijk ik er nog wat meer naar uit.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BYE SANNEE <3

    and HEY ELENAAA <3


    Some things are changing too much.

    StylesAndMe schreef:
    Om even te zeggen wat ik nu denk.
    Ik denk dat ze een beetje snel gaan. De ene video komt na de andere. En dat vind ik een beetje zonde eigenlijk. Omdat je straks alles gelijk dan in 1 x heb. Ik wacht dan liever 2/3 maanden want dan kijk ik er nog wat meer naar uit.


    Eens.


    SLOAN.

    StylesAndMe schreef:
    Om even te zeggen wat ik nu denk.
    Ik denk dat ze een beetje snel gaan. De ene video komt na de andere. En dat vind ik een beetje zonde eigenlijk. Omdat je straks alles gelijk dan in 1 x heb. Ik wacht dan liever 2/3 maanden want dan kijk ik er nog wat meer naar uit.

    +1


    Some things are changing too much.

    Ik vind dat sommige van die mensen die hebben gewonnen bij die 1D zet je schoen actie, totaal niet orgineel waren, zo kan ik het ook ._. ik gooi wat spullen van 1d bij elkaar, beetje leuk opmaken erbij en voilaaa.


    SLOAN.

    HELLOOOOO


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Peeta schreef:
    Ik vind dat sommige van die mensen die hebben gewonnen bij die 1D zet je schoen actie, totaal niet orgineel waren, zo kan ik het ook ._. ik gooi wat spullen van 1d bij elkaar, beetje leuk opmaken erbij en voilaaa.


    +1

    die van mij vond ik orgineler


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    serieus ik ben echt een emotioneel wrak vndaag.. ugh


    What's so bad about being different?

    MARRIT <3


    It's like I'm finally awake - One Direction.