• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK GA JULLIE NU IETS BELANGRIJKS VERTELLEN.

    Als er iets is, kun je altijd bij me komen. En ik weet dat bijna iedereen dat zegt, maar ik meen het. Ik wil dat jullie blij zijn, op zijn minst je hart kunt luchten, want niemand van jullie verdient het om je ooit zo te voelen als ik doe/ heb gedaan.
    Jullie zijn allemaal mooie, geweldige, lieve meisjes.
    En omdat ik er niet tegen kan als er iets met iemand is, en ik gewoon een halve psychologe ben kunnen jullie altijd bij me komen. Al denk je het niet te kunnen verwoorden, of is het gewoon iets waarvan je verder niks van de achtergrond verteld. JE KAN GEWOON BELLEN/SMSEN/MSNEN WHATEVER.
    Nee ik meen dit dus echt he.
    Jullie zijn het te veel waard.


    Remember when...

    NiallsSmile schreef:
    Oké nu zit ik te janken.

    OH LIANNE NIET DOEN <333333333333.


    i'm broken, do you hear me.

    Pacific schreef:
    ik ben ook zo bang dat ik domme dingen ga doen, ik heb iets wat niemand van me weet en ik durf het niet te vertellen, aan niemand omdat ik gewoon bang ben dat jullie me gaan haten of iets anders
    Sanne, ik zal je nooit gaan haten. Waarom zou ik dat doen? Je bent veel te lief Sanne <33


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    Bij mij weet ik niet wat het is. Wat ik wel weet is dat ik onzekerder word om alles wat ik doe. Wat ik ook weet is dat ik alles opkrop in mijn gedachten en er teveel over na ga denken.
    En ik ben ontzettend bang om domme dingen te gaan doen

    Doe het niet, oke.
    ga niet net als mij zijn!


    Some things are changing too much.

    HESTER, IK HEB JOU NUMMER NOG NIET (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    JACKWLLS schreef:
    (...)
    OH LIANNE NIET DOEN <333333333333.


    ik kan er niks aan doen.. ik krop alles op. en dan komt er iets.. en dan barst ik in huilen uit


    What's so bad about being different?

    ik was even bij de buren
    maar ik wil even zeggen.

    IK HOU VAN JULLIE! EN Ik BEN ER VOOR JULLIE ALS ER WAT IS!
    NO MATTER WHAT! <3333333333333333


    every little thing is gonna be alright.

    Pacific schreef:
    ik ben ook zo bang dat ik domme dingen ga doen, ik heb iets wat niemand van me weet en ik durf het niet te vertellen, aan niemand omdat ik gewoon bang ben dat jullie me gaan haten of iets anders

    JIJ MAG OOK NIKS DOEN!
    Ik zal niemand van jullie gaan haten.
    Nooit!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 20:52 ]


    Some things are changing too much.

    Pacific schreef:
    ik ben ook zo bang dat ik domme dingen ga doen, ik heb iets wat niemand van me weet en ik durf het niet te vertellen, aan niemand omdat ik gewoon bang ben dat jullie me gaan haten of iets anders


    Ik heb ondertussen al zo veel van mensen aangehoord, dat ik je er nooit voor zou gaan haten. Zou ik sowieso niet.


    Remember when...

    Ik heb zin om alles eruit te janken, maar nee hoor. Ik zit nog minstens een half uur hier en kan pas janken als ik in m'n bed lig


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    net nu springt the wanted - i'll be your strenght bezig
    geen idee waarom ik het nu zo een liedje vind waardoor ik nu kan huilen ;$


    i'm broken, do you hear me.

    ik heb een paar keer geprobeert mijn leven te laten eindigen bijvoorbeeld in bad gewoon onder water blihven en niet meer boven komen of zo lang mogelijk mijn adem inhouden net zo lang tot ik helemaal niet meer kan ademen, ik haat mezelf hier zo erg hiervoor en ikschaam me hier zo erg voor, ik weet zeker dat niemand dit ooitvan mij gedacht heeft ook buiten jullie niemand maar ik haatte mezelf gewoon


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CHARRY schreef:
    WHY THE FUCK IS EVERYONE FEELING DOWN AND I'M NOT EVEN AROUND?

    Chanouu <3
    idunno waarom we allemaal down zijn vandaag..
    Maar, wil jij gaan schrijven.
    want dan kan ik ook even mijn inspiratie kwijt (:


    Some things are changing too much.

    Sykes schreef:
    HESTER, IK HEB JOU NUMMER NOG NIET (:


    PB HEM WEL EVEN. of zijn er nog anderen die deze psychologe haar nummer moeten? (nerd)


    Remember when...

    Op dit soort momenten heb ik echt gewoon zin om iets te doen waardoor alles ophoud, maar dat ga ik maar niet doen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!