• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    StylesAndMe schreef:
    (...)

    +1

    die van mij vond ik orgineler


    Ik voel me echt ego, maar die van mij vond ik ook ego, want ik heb echt iets uitgedacht met kadootjes voor hen enzo en ja jezus he. Volgende keer prop ik ook mijn boeken en cd's erbij, want als het gaat om wie de grootste fan is, vind ik dit echt bullshit.


    SLOAN.

    Hello schatjes <33.


    i'm broken, do you hear me.

    SCHATJES <33
    ik ben de laatste tijd niet meer zo veel op q, want ik moet me concentreren op school en zo, want het gaat echt kut. en k heb ook allemaal ruzie enzo, met "vriendinnen" dus daarom zal ik misschien niet meer zo vaak online zijn (;
    Maar hoe gaat het met jullie? (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Joyce <33333333333
    met mij alles goed en met jou voor de rest?


    i'm broken, do you hear me.

    JACKWLLS schreef:
    Joyce <33333333333
    met mij alles goed en met jou voor de rest?

    met mij ook wel (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Serieus ik ben zo blij dat ik jullie heb lereen kennen gewoon. Love you all. x


    What's so bad about being different?

    Hebben jullie ook wel eens dat jullie s'nachts iets dromen.. maar het lijkt zo echt. Als of het echt gebeurd is of gaat gebeuren?


    What's so bad about being different?

    CHELSEA<3333

    JOYCEEE! <333


    every little thing is gonna be alright.

    NiallsSmile schreef:
    Hebben jullie ook wel eens dat jullie s'nachts iets dromen.. maar het lijkt zo echt. Als of het echt gebeurd is of gaat gebeuren?

    JAA oh god heel vaak. ik had laatst gedroomd dat mijn vriendin op krukken liep, en de volgende dag kwam ze op school, met kruken. ;s


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    zhjsshdkskhskdndjudjx oke ik moet even mijn agressie kwijt want ik voel me gewoon kut


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsSmile schreef:
    Hebben jullie ook wel eens dat jullie s'nachts iets dromen.. maar het lijkt zo echt. Als of het echt gebeurd is of gaat gebeuren?


    Jep!!
    en dan is het echt super raar als je wakker wordt.


    every little thing is gonna be alright.

    NiallsSmile schreef:
    Hebben jullie ook wel eens dat jullie s'nachts iets dromen.. maar het lijkt zo echt. Als of het echt gebeurd is of gaat gebeuren?

    dat ken ik wel ja (:


    Some things are changing too much.

    ALOHA, IK MAG EVEN OP DE COMPUTER <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    JAAAA DAT HEB IK OOK SOMS XD

    En zeg schatjes wat is er allemaal met jullie? ik wil echt graag helpen ! <333


    i'm broken, do you hear me.

    FABIENNE<3


    What's so bad about being different?