• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsSmile schreef:
    (...)

    ik kan er niks aan doen.. ik krop alles op. en dan komt er iets.. en dan barst ik in huilen uit


    oh ik herken me echt zo goed in jullie,
    echt gek da je via internet zo een geweldige vriendinnen kan leren kennen!
    Jullie zijn echt geweldig en ik ben er altijd ovor julllie <333.


    i'm broken, do you hear me.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Chanouu <3
    idunno waarom we allemaal down zijn vandaag..
    Maar, wil jij gaan schrijven.
    want dan kan ik ook even mijn inspiratie kwijt (:


    je mag ook ene deeltje voor ons schrijven hoor, ik kan maar niets goed bedenken <3


    i'm broken, do you hear me.

    JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZO LIEF. STUK VOOR STUK ZIJN JULLIE AMAZING EN IK BEN ZO BLIJ DAT IK JULLIE EV LEREN KENNEN.
    Als er iets is, kunnen jullie dat gewoon tegen me zeggen, oké? (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    DINGALING schreef:
    (...)

    PB HEM WEL EVEN. of zijn er nog anderen die deze psychologe haar nummer moeten? (nerd)
    me (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DINGALING schreef:
    (...)

    PB HEM WEL EVEN. of zijn er nog anderen die deze psychologe haar nummer moeten? (nerd)

    Owkee (;


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    DINGALING schreef:
    (...)

    PB HEM WEL EVEN. of zijn er nog anderen die deze psychologe haar nummer moeten? (nerd)


    mij (:


    What's so bad about being different?

    HE SCHATJES, BIJ MIJ KUNNEN JULLIE OOK ALTIJD TERECHT <33.


    i'm broken, do you hear me.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Chanouu <3
    idunno waarom we allemaal down zijn vandaag..
    Maar, wil jij gaan schrijven.
    want dan kan ik ook even mijn inspiratie kwijt (:


    Oh wauw, ik word nog opgemerkt ook. x'D
    Sure, ik zal eens kijken. Ik heb nog een hoop te schrijven deze week. O.o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pacific schreef:
    ik heb een paar keer geprobeert mijn leven te laten eindigen bijvoorbeeld in bad gewoon onder water blihven en niet meer boven komen of zo lang mogelijk mijn adem inhouden net zo lang tot ik helemaal niet meer kan ademen, ik haat mezelf hier zo erg hiervoor en ikschaam me hier zo erg voor, ik weet zeker dat niemand dit ooitvan mij gedacht heeft ook buiten jullie niemand maar ik haatte mezelf gewoon


    Niet meer doen!!! o.O
    dan moet ik je gaan missen!!! D:


    every little thing is gonna be alright.

    dus nu zit ik hier nog harder te janken doordat ik dat net getypt heb, yes


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DINGALING schreef:
    (...)

    PB HEM WEL EVEN. of zijn er nog anderen die deze psychologe haar nummer moeten? (nerd)


    Ik heb niemand zijn nummer o.O


    every little thing is gonna be alright.

    Pacific schreef:
    ik heb een paar keer geprobeert mijn leven te laten eindigen bijvoorbeeld in bad gewoon onder water blihven en niet meer boven komen of zo lang mogelijk mijn adem inhouden net zo lang tot ik helemaal niet meer kan ademen, ik haat mezelf hier zo erg hiervoor en ikschaam me hier zo erg voor, ik weet zeker dat niemand dit ooitvan mij gedacht heeft ook buiten jullie niemand maar ik haatte mezelf gewoon


    Sanne, kom eens hier. *geeft een dikke knuffel.*
    Ik ben totaal niet boos op je, waarom zou ik?
    Ik vind het eerder knap, ik daarintegen ben laf en durf niet eens wat te zeggen over alles wat ik heb gedaan.


    Remember when...

    Pacific schreef:
    ik heb een paar keer geprobeert mijn leven te laten eindigen bijvoorbeeld in bad gewoon onder water blihven en niet meer boven komen of zo lang mogelijk mijn adem inhouden net zo lang tot ik helemaal niet meer kan ademen, ik haat mezelf hier zo erg hiervoor en ikschaam me hier zo erg voor, ik weet zeker dat niemand dit ooitvan mij gedacht heeft ook buiten jullie niemand maar ik haatte mezelf gewoon

    Sanne dat is niet erg, sterker nog ik heb het zelf ook geprobeerd.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik heb nu zo zin om jullie allemaal te knuffelen gewoon serieus


    What's so bad about being different?

    ik moet even weg

    tot zo! <33


    every little thing is gonna be alright.