• Omdat zo'n wijf wat ik ken de hele tijd nu bij mijn crush zit te kleffen. in een x en ik mag haar zo neit. want ze was ooit mijn vriendin maar heeft me echt vet hard verraden. dus nu ben ik jaloers en voel ik me vet klote. en ja ik ben best snel jaloers eigenlijk als ik het zo na ga. maar goed ik word een beetje heel shaggerijnig van dat meisje. want ze staat IN HAAR ONDERGOED OP DE FOTO OP HYVES. dus ik vind haar een slet. en ze gaat op mijn crush zijn foto reageren dat hij lekker is enzo x_x terwijl ze volgens mij al door had dat ik hem leuk vind. dus nu ben ik best wel aggressievig,shaggerijnig en zwaarjaloers x_x


    We can only learn to love by loving.

    groot gelijk, dat zou ik ook zijn. En ik je ondergoed op je foto's staan dat is het toppunt van slet zijn.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    D-Ö-D aan the slutty girl.


    rules don't stop me

    Insomnia schreef:
    groot gelijk, dat zou ik ook zijn. En ik je ondergoed op je foto's staan dat is het toppunt van slet zijn.


    idd..

    @Julie
    kom je haar vermoorden samen met mij ? ik ga morgen ruzie met haar zoeken ?


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    idd..

    @Julie
    kom je haar vermoorden samen met mij ? ik ga morgen ruzie met haar zoeken ?

    Wahha, ga je haar slaan? Wat als hij haar gaat verdedigen?
    Ow sorry ongepaste vraag.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    (...)
    Wahha, ga je haar slaan? Wat als hij haar gaat verdedigen?
    Ow sorry ongepaste vraag.


    dan ga ik iemo doen ? geen idee.. bedenk dan wel wat. waarsgijnlijk wordk dan boos =3


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    dan ga ik iemo doen ? geen idee.. bedenk dan wel wat. waarsgijnlijk wordk dan boos =3

    weetje ik zou daar niet aan denken, wie neemt het nu op voor zoiemand o.O


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Tuuurlijk Nicol. Ik kom graag mensen met jou in elkaar slaan! Wij moeten nog steeds een keer meeten, en ik dacht aan...
    vrijdag?


    rules don't stop me

    Insomnia schreef:
    groot gelijk, dat zou ik ook zijn. En ik je ondergoed op je foto's staan dat is het toppunt van slet zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Jools schreef:
    Tuuurlijk Nicol. Ik kom graag mensen met jou in elkaar slaan! Wij moeten nog steeds een keer meeten, en ik dacht aan...
    vrijdag?


    weetje dan ga ik waarsgijnlijk naar hellendoorn en is mijn moederfiguur jarig [/totaal offtopic]


    We can only learn to love by loving.

    Dat is niet zo mooi. Ben nu even weg, btg halen. Maar ik zou haar dood maken. Maar dan ook echt död. En we spreken wel een andere keer af(flower)


    rules don't stop me

    In haar ondergoed op Hyves? Omg --'

    Sugar schreef:
    In haar ondergoed op Hyves? Omg --'


    ja triestig he. =3


    We can only learn to love by loving.

    Omg, in je ondergoed op hyves? toppunt van sletheid!


    I'll take you to another world

    en ik zou der trouwens ook jaloers/ superboos om worden!


    I'll take you to another world

    Insomnia schreef:
    groot gelijk, dat zou ik ook zijn. En ik je ondergoed op je foto's staan dat is het toppunt van slet zijn.


    i know you'll be my paparazzi *