• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Pacific schreef:
    dus nu zit ik hier nog harder te janken doordat ik dat net getypt heb, yes


    Sanne dat is echt niet nodig,
    ik heb ook al echt vreemde dingen gedaan. Die achteraf zo dom zijn, dat ik soms echt nog in de verleiding kom is het gekke maar dan sluit ik mijn ogen tot ik dat gedachte terug heb weg gestopt in mijn achterhoofd. Ik vertelde het ook nog nooit tegen iemand, ik weet dat ik jullie kan vertrouwen. En jullie kunnen dat ook bij mij <333.


    i'm broken, do you hear me.

    Sykes schreef:
    (...)
    Sanne dat is niet erg, sterker nog ik heb het zelf ook geprobeerd.


    Remember when...

    Pacific schreef:
    ik heb een paar keer geprobeert mijn leven te laten eindigen bijvoorbeeld in bad gewoon onder water blihven en niet meer boven komen of zo lang mogelijk mijn adem inhouden net zo lang tot ik helemaal niet meer kan ademen, ik haat mezelf hier zo erg hiervoor en ikschaam me hier zo erg voor, ik weet zeker dat niemand dit ooitvan mij gedacht heeft ook buiten jullie niemand maar ik haatte mezelf gewoon

    Lieverd.
    doe dat nooit meer, oke?
    ik weet dat ik ook domme dingen heb gedaan.
    maar, ik kan het niet aan om jou te verliezen, oke


    Some things are changing too much.

    VIRTUELE GROEPSKNUFFEL <3


    i'm broken, do you hear me.

    Pacific schreef:
    ik heb een paar keer geprobeert mijn leven te laten eindigen bijvoorbeeld in bad gewoon onder water blihven en niet meer boven komen of zo lang mogelijk mijn adem inhouden net zo lang tot ik helemaal niet meer kan ademen, ik haat mezelf hier zo erg hiervoor en ikschaam me hier zo erg voor, ik weet zeker dat niemand dit ooitvan mij gedacht heeft ook buiten jullie niemand maar ik haatte mezelf gewoon
    Sanne please, probeer het niet weer te doen. Je bent te lief om zo te denken.
    En ik weet dat ik bagger ben in dit soort dingen, maar weet dat ik van je hou en i don't know what to say.
    In ieder geval; ik haat je niet. Zoals ik al zei; ik zou je never gaan haten, wat je ook zegt <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    CHARRY schreef:
    (...)

    Oh wauw, ik word nog opgemerkt ook. x'D
    Sure, ik zal eens kijken. Ik heb nog een hoop te schrijven deze week. O.o

    Tuurlijk wordt jij opgemerkt <3


    Some things are changing too much.

    JULLIE ZULLEN ALTIJD IN MIJN HART ZITTEN, WAT JULLIE OOK ZEGGEN OF DOEN. <33


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Ik zit hier met een brok in m'n keel en tranen in m'n ogen op de bank. Maar ik kan ze niet laten gaan. Jahoe


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    DINGALING schreef:
    (...)

    Sanne, kom eens hier. *geeft een dikke knuffel.*
    Ik ben totaal niet boos op je, waarom zou ik?
    Ik vind het eerder knap, ik daarintegen ben laf en durf niet eens wat te zeggen over alles wat ik heb gedaan.

    +651655412423


    Some things are changing too much.

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Lieverd.
    doe dat nooit meer, oke?
    ik weet dat ik ook domme dingen heb gedaan.
    maar, ik kan het niet aan om jou te verliezen, oke


    +1


    i'm broken, do you hear me.

    nu heb ik zin om ook gewoon alles keihard over het topic te schreeuwen, maar ik durf het niet. + dan kan ik een ellenlang verhaal gaan vertellen :')


    Remember when...

    Holy, er is echt en wonder gebeurt dit jaar bij mij, mijn hoogste raportgemiddeldes zijn voor Tekenen en handvaardigheid xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    JACKWLLS schreef:
    VIRTUELE GROEPSKNUFFEL <3
    KNUFFEEELLL


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik ging even in de spiegel kijken, helemaal uitgelopen makeup terwijl het waterproof is, jezus


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik weetnu al.. wanneer ik jullie weer allemaal zie.. dat ik wss in janken uitbarst..


    What's so bad about being different?