• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    DINGALING schreef:
    Tach-tig. Fuck-ing. A-bo's.
    What is air?
    Je verdient ze zo hard (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    LIEKEEE


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Als ik niet in de woonkamer had gezeten, was ik gaan janken. Maargoed, het is te koud op mn kamer


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ILOVEELENA schreef:
    HELLO <3


    HAI LIEKE *O*


    Remember when...

    CHOPSUEY schreef:
    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.


    Hoe stom ben je dan?:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    LIEKE<3


    What's so bad about being different?

    LIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    OMG blijkbaar is er dusook een meisje uit mijn klas fan van 1D.. maar ik mag haar niet xd


    What's so bad about being different?

    DINGALING schreef:
    Tach-tig. Fuck-ing. A-bo's.
    What is air?


    PARTY HARD!


    every little thing is gonna be alright.

    LIEKEEEEE <33


    every little thing is gonna be alright.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)

    Hoe stom ben je dan?:W


    Hoezo stom? Ik vind het best wel heel erg waar. Maarja dat ben ik.


    Remember when...

    kut tyfus kut, derde abo weg vandaag. :W
    Had net 80.


    Remember when...

    DINGALING schreef:
    (...)

    Hoezo stom? Ik vind het best wel heel erg waar. Maarja dat ben ik.

    Lieve schat, als ze verliefd zijn op elkaar, kunnen ze geen hetero zijn. Want hetero betekend dat je op het andere geslacht valt (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    Lieve schat, als ze verliefd zijn op elkaar, kunnen ze geen hetero zijn. Want hetero betekend dat je op het andere geslacht valt (:


    Mmmh. Zoals ze zei;
    'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen.
    Ik denk -persoonlijk- dat daar een kern van waarheid in zit, dat als je eenmaal iets voelt voor, hier genoemd de beste vriend(in), dat je dan niet direct bi/ gay bent. Maar dat is mijn opinion. :W


    Remember when...

    Serieus.
    waarom moet iedereen als ik eindelijk weer een beetje blij ben, mijn humeur binnen 2 minuten weer verpesten.


    Some things are changing too much.