• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    DINGALING schreef:
    (...)

    Mmmh. Zoals ze zei;
    'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen.
    Ik denk -persoonlijk- dat daar een kern van waarheid in zit, dat als je eenmaal iets voelt voor, hier genoemd de beste vriend(in), dat je dan niet direct bi/ gay bent. Maar dat is mijn opinion. :W

    Dan ben je wel gewoon bi, dat is gewoon de definitie ervan (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hi btw


    Some things are changing too much.

    Ik ben klaar met de schrijfwedstrijd, 1379 woorden, ahhaha :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Haha, bij mij gaan het er echt te veel worden:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wil je de rest ook lezen, Lieke? (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jazekers*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena, ik heb de mijne nu zo geschreven (:

    Het was de winter van het jaar 1960, hard waaide de koude wind door de spleten en kieren van een vervallen huisje aan de rand van een buitenwijk van London. Daarbinnen zat de zeventienjarige Zayn Malik dicht tegen het vuur aan. De gaten zaten in zijn broek en zijn trui was besmeurd met modder. Geld voor nieuwe kleren had hij niet. Zijn vader werkte hard om zijn gezin te onderhouden, maar het lukte maar amper. Elke ochtend stond hij vroeg op om in de fabriek om de hoek te werken voor nog geen twee pond per dag, zijn moeder deed de was voor de rijken in de binnenstad om ook wat geld bij te verdienen en ook Zayn deed wat hij kon, al was het maar voor een penny. Hard blies de getinte jongen in zijn verkleumde handen, een miserabele poging tot het warm maken ervan.
    “Ga je mee naar de Orablé’s?” vroeg zijn moeder hem, wanneer ze haar jongen rillend voor het vuur zag zitten. Verschrikt keek Zayn op, hij verwachtte niet dat de stilte verstoord zou worden en al helemaal niet door zijn moeder. Ze zei nooit zoveel


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga, gtst begint! Doeidoei xxxx (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ILOVEELENA schreef:
    Elena, ik heb de mijne nu zo geschreven (:

    (...)
    Dat is ook wel leuk! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doei Elena(wedding)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Serious ik schrijf een keer GEEN bromance/slash verhaal en toch kan ik het niet laten om het er een beetje door heen te laten vloeien.


    Remember when...

    Ik denk dat ik ga schatjes. mijn humeur daalt iedere seconde meer. Ik voel me echt zwaar klote. en ik heb nu even een hekel aan mensen van school. en ugh
    asfskajsmmfnsjkflkes


    What's so bad about being different?

    JOELLAAA <33


    every little thing is gonna be alright.

    NiallsSmile schreef:
    Ik denk dat ik ga schatjes. mijn humeur daalt iedere seconde meer. Ik voel me echt zwaar klote. en ik heb nu even een hekel aan mensen van school. en ugh
    asfskajsmmfnsjkflkes


    Nah Lianne. KNUFFEL <3
    Je mag altijd naar me toe komen als er iets is.


    Remember when...

    NiallsSmile schreef:
    Ik denk dat ik ga schatjes. mijn humeur daalt iedere seconde meer. Ik voel me echt zwaar klote. en ik heb nu even een hekel aan mensen van school. en ugh
    asfskajsmmfnsjkflkes


    ahw. owkeej!
    byeeee <33333
    xx


    every little thing is gonna be alright.