• En dan gaan we allemaal dood, volgens de mayamensen :Y) niet dat ik het geloof, maar als we inderdaad nog maar een jaar zouden hebben, wat zou je dan sowieso nog willen doen?


    To love is to destroy.

    Ik hoop maar nadat The Hobbits is uitgekomen!


    Your make-up is terrible

    Alle hunger games films zien, JK Rowling ontmoeten en BD part 2 gaan kijken. Meer hoef ik niet :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat zou dus gebeuren op 21 december, ik ben op 20 december jarig -gister dus, hell yeah *O*-, m.a.w, ik zou dan nét 17 zijn. :'D Ik denk dat ik dat dan nog sowieso echt enorm groot wil vieren. :3
    Want dan denken alle mensen 'ach, dit is toch de laatste verjaardag, laat ik maar al mijn geld uitgeven'. Bam, more presents for me!(joehoe)

    Helaas geloof ik niet dat de wereld vergaat, zou anders wel leuk zijn.:W


    everything, in time

    Niet waar, de Maya's zeiden dat hun wereld dan zou vergaan, niet de mensheid. En de onderzoekers hebben een rekenfout gemaakt, ze zaten er een paar honderd jaar naast, de sukkels.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 16:05 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Niet waar, de Maya's zeiden dat hun wereld dan zou vergaan, niet de mensheid. En de onderzoekers hebben een rekenfout gemaakt, ze zaten er een paar honderd jaar naast, de sukkels.


    Van dat laatste heb ik niets gehoord, en het lijkt me onwaarschijnlijk want het alles zijnze heel precies, met de hand hebben ze zelfs een perfecte ronde kunnen maken. Dan lijkt een rekenfout me wel écht heel dom.

    Maar ik geloof niet dat de wereld vergaat, wel dat er erge rampen zouden kunnen gebeuren ofzo.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Een vriendin van me gelooft dat serieus... (no_chears)


    Has no one told you she's not breathing?

    Oeh ja, op 21 december 2012 gaat iedereen angstig voor zich uit zitten te kijken, hopend dat de Maya's het toch fout hadden...

    Nee dus. Ik zou dan gewoon bij mijn vriendinnen zijn, niet eens wetend dat ik vandaag eigenlijk dood zou moeten zijn ;d
    Wat ik nog wil doen dan? Mijn bucketlist afmaken ^^ (waar onder anderen op staat: een roman schrijven, een boek uitgeven...)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga dan verhuizen naar de maan, alhoewel dat zeker onmogelijk is, maar ach..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    thnx
    ik word volgende 21 december 2012 21 jaar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik weet het niet of het zo is.
    Hu, ik ben toch wel een beetje bang. (zip)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Penelopy schreef:
    (...)

    Van dat laatste heb ik niets gehoord, en het lijkt me onwaarschijnlijk want het alles zijnze heel precies, met de hand hebben ze zelfs een perfecte ronde kunnen maken. Dan lijkt een rekenfout me wel écht heel dom.

    Maar ik geloof niet dat de wereld vergaat, wel dat er erge rampen zouden kunnen gebeuren ofzo.

    In zulke complexe formules, zeker in een taal die al eeuwen niet meer bestaat, word snel een foutje gemaakt. Een klein foutje heeft dan al grote gevolgen. Ze hebben het na gerekend en toen kwam er volgens mij 2112 uit, of zo iets, en niet 2012.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    In zulke complexe formules, zeker in een taal die al eeuwen niet meer bestaat, word snel een foutje gemaakt. Een klein foutje heeft dan al grote gevolgen. Ze hebben het na gerekend en toen kwam er volgens mij 2112 uit, of zo iets, en niet 2012.


    Ow, je bedoeld dat niet de maya's de fout maakte maar de gene die het ondekt hebben. Dat kan wel ja.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja. On-zin.
    Wetenschappers lachen deze theorie uit, de voorspellingen zijn ook gewoon wetenschappelijk onmogelijk haha
    En mijn mentor liet ons een filmpje zien over een Nederlandse vrouw die al haar spaargeld had opgemaakt omdat ze het na 2012 toch niet nodig had o.O

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 17:01 ]


    Here & Now

    Philyra schreef:
    Oeh ja, op 21 december 2012 gaat iedereen angstig voor zich uit zitten te kijken, hopend dat de Maya's het toch fout hadden...

    Nee dus. Ik zou dan gewoon bij mijn vriendinnen zijn, niet eens wetend dat ik vandaag eigenlijk dood zou moeten zijn ;d
    Wat ik nog wil doen dan? Mijn bucketlist afmaken ^^ (waar onder anderen op staat: een roman schrijven, een boek uitgeven...)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    joh, volgens sommige mensen moest de wereld drie jaar geleden al vergaan. en laatst ook nog. ik ga gewoon doorleven en op de 21ste gewoon doen wat ik anders ook zou doen, als ik dan toch doodga, ga ik wel blij dood :)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see