• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    als ik jullie 6 januari op het station zie he, ik kom op jullie afgerent en knuffel jullie dood


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik wil jullie zo graag weer zien. Zo ontzettend graag


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ah ik voel me nu echt een zeikerd. jullie problemen zijn echt veel erger dan mijn. en ik wil echt niet, dat jullie weer domme dingen gaan doen, afgesproken? oke we hebben allemaal wel dingen gedaan waar we spijt van hebben, maar niet meer doen oke? (:


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Owkee dan ga ik het ook maar vertellen, ik heb mezelf zelfs een keer gesneden, gelukkig, achteraf was het niet te diep en zie je er niks van, maar ik heb het echt nog nooit aan iemand verteld ofzo...


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    volgens mij, als ik jullie weer zie, moet ik echt huilen..


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iCarrot schreef:
    ah ik voel me nu echt een zeikerd. jullie problemen zijn echt veel erger dan mijn. en ik wil echt niet, dat jullie weer domme dingen gaan doen, afgesproken? oke we hebben allemaal wel dingen gedaan waar we spijt van hebben, maar niet meer doen oke? (:
    This


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Sykes schreef:
    Owkee dan ga ik het ook maar vertellen, ik heb mezelf zelfs een keer gesneden, gelukkig, achteraf was het niet te diep en zie je er niks van, maar ik heb het echt nog nooit aan iemand verteld ofzo...
    ik heb dat ook gedaan, soms wil ik het weer doen, ik zeg tegen iedereen nee dat zou ik nooit doen maar ik lieg keihard


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik begin ook keihard te janken als ik jullie weer zie


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Pacific schreef:
    (...) ik heb dat ook gedaan, soms wil ik het weer doen, ik zeg tegen iedereen nee dat zou ik nooit doen maar ik lieg keihard

    Ik ook, soms wil je gewoon even aan alle mentale pijn en kwetsingen en kwellingen enzo ontsnappen en dan wil je het gewoon doen, zodat je de andere pijn niet meer voelt...


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Pacific schreef:
    (...) ik heb dat ook gedaan, soms wil ik het weer doen, ik zeg tegen iedereen nee dat zou ik nooit doen maar ik lieg keihard


    +1
    maar ik heb beseft dat dat geen oplossing is
    dus doe ik het niet meer, oke soms is er een verleiding maar
    nee dan denk ik in mezelf neee.


    i'm broken, do you hear me.

    oke omdat jullie allemaal zo eerlijk zijn en zo, zal ik jullie ook iets vertellen, wat alleen mijn ouders van mij weten. vroeger, in groep 8 / brugklas, had ik echt een hekel aan mezelf. aan me lijf, aan mezelf en aan me leven. en dan vooral had ik een hekel aan me lijf. ik vond mezelf echt zo lelijk en zo dik. dus toen ben ik gestopt met eten. overdag at ik gewoon niks, want dat merkte iemand. en bij het avond eten, zei ik altijd dat ik ziek was, of geen honger had. ik heb ook een aantal keer me vinger in me keel gestoken, maar dat vond ik gewoon zo vreselijk, dat ik daarmee gestopt ben, en gewoon niks gaan eten. uiteindelijk wilden mijn ouders dat ik op de weegschaal ging staan, en toen kwamen ze erachter dag ik niks at. joepie -.-'


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iCarrot schreef:
    oke omdat jullie allemaal zo eerlijk zijn en zo, zal ik jullie ook iets vertellen, wat alleen mijn ouders van mij weten. vroeger, in groep 8 / brugklas, had ik echt een hekel aan mezelf. aan me lijf, aan mezelf en aan me leven. en dan vooral had ik een hekel aan me lijf. ik vond mezelf echt zo lelijk en zo dik. dus toen ben ik gestopt met eten. overdag at ik gewoon niks, want dat merkte iemand. en bij het avond eten, zei ik altijd dat ik ziek was, of geen honger had. ik heb ook een aantal keer me vinger in me keel gestoken, maar dat vond ik gewoon zo vreselijk, dat ik daarmee gestopt ben, en gewoon niks gaan eten. uiteindelijk wilden mijn ouders dat ik op de weegschaal ging staan, en toen kwamen ze erachter dag ik niks at. joepie -.-'


    Heb je anorexia gehad? ;s
    maar serieus Joyce, ik vind je een mooi meisje (;


    i'm broken, do you hear me.

    Ik voel me zo'n zeikwijf omdat jullie van die dingen hebben gedaan en ik denk er alleen over na. En dat van jullie is erger dan dat van mij, en dan zeik ik dat ik me zo kut voel


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    oke ook dat wilde ik proberem, mijn vinger in mijn keel steken maar toen ik dat aan het doen was kon ik het gewoon niet meer


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    JACKWLLS schreef:
    (...)

    Heb je anorexia gehad? ;s
    maar serieus Joyce, ik vind je een mooi meisje (;

    nee ik heb geen anorexia gehad, maar ik had echt heel erg ondergewicht, en ik at niks meer, dus ik had ook heel weinig energie enzo.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.