• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Y'know, ik heb me ook af en toe gesneden uit depressie maar nooit op cruciale plekken, zoals ik Joella ook al tip gaf.
    Het heeft dezelfde werking, alleen het kan je doden. Want ik deed het ook niet om dood te willen, puur omdat ik niet wist wat ik moest.

    Heel veel mensen hebben niet eens de kans gehad om fatsoenlijk te kunnen leven, sommige hebben niet eens een seconde kunnen leven, dat is ook de reden waarom ik het nooit deed om mezelf dood te hebben, want ik had geen motief, ik kon nog alles bereiken en had niks te verliezen. Ik sneed mezelf ook niet met een mes, want hoe hard ik het ook probeerde, het wilde m'n huid niet in. Daarom bewaar ik in mijn kamer een stuk glas dat kapot was gevallen.
    Ik ga niet vertellen hoe alles zit, want dan zou ik vanaf mijn jeugd moeten beginnen en dat kan ik niet vertellen, het is té veel en het gaat gewoon niet. En ik ga jullie ook niet vertellen: ''Nee doe het niet, moet je niet doen, is gevaarlijk!''
    Want ik ben geen haar beter.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ga ook alles zeggen, ben er alleen wel even mee bezig denk ik.
    Alleen ik voel me zoon zeikwijf dan. alles. enzo.


    Remember when...

    iCarrot schreef:
    oke omdat jullie allemaal zo eerlijk zijn en zo, zal ik jullie ook iets vertellen, wat alleen mijn ouders van mij weten. vroeger, in groep 8 / brugklas, had ik echt een hekel aan mezelf. aan me lijf, aan mezelf en aan me leven. en dan vooral had ik een hekel aan me lijf. ik vond mezelf echt zo lelijk en zo dik. dus toen ben ik gestopt met eten. overdag at ik gewoon niks, want dat merkte iemand. en bij het avond eten, zei ik altijd dat ik ziek was, of geen honger had. ik heb ook een aantal keer me vinger in me keel gestoken, maar dat vond ik gewoon zo vreselijk, dat ik daarmee gestopt ben, en gewoon niks gaan eten. uiteindelijk wilden mijn ouders dat ik op de weegschaal ging staan, en toen kwamen ze erachter dag ik niks at. joepie -.-'

    Ik heb dat ook gedaan, toen ik naar de balletacademie wilde, moest ik op een gegeven moment ook zo'n hele cursus doen en aan aantal lessen, en serieus, van die mensen word je depressief, ze zeggen alleen maar wat je fout doen, en dat is vrijwel alles vervolgens vinden ze je of te dik of je gezicht past er niet bij ofzo en daardoor ging ik me ook echt heel onzeker voelen en ging ik het ook doen, alleen om die mensen minder te laten zeuren en te laten zien dat je wel dun kan zijn of het goed kan, maar uiteindelijk heeft het alleen maar averechts gewerkt en werd ik gewoon zo zwak dat ik er mee moest stoppen en op een dieet moest om aan te komen, en nu ga ik dus echt NIET meer op dieet, alleen omdat ik bang ben dat het weer gaat gebeuren.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    DINGALING schreef:
    Ik ga ook alles zeggen, ben er alleen wel even mee bezig denk ik.
    Alleen ik voel me zoon zeikwijf dan. alles. enzo.

    Zo voel ik me nu dus ook, een zeikwijf.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook gedaan, toen ik naar de balletacademie wilde, moest ik op een gegeven moment ook zo'n hele cursus doen en aan aantal lessen, en serieus, van die mensen word je depressief, ze zeggen alleen maar wat je fout doen, en dat is vrijwel alles vervolgens vinden ze je of te dik of je gezicht past er niet bij ofzo en daardoor ging ik me ook echt heel onzeker voelen en ging ik het ook doen, alleen om die mensen minder te laten zeuren en te laten zien dat je wel dun kan zijn of het goed kan, maar uiteindelijk heeft het alleen maar averechts gewerkt en werd ik gewoon zo zwak dat ik er mee moest stoppen en op een dieet moest om aan te komen, en nu ga ik dus echt NIET meer op dieet, alleen omdat ik bang ben dat het weer gaat gebeuren.

    tja, ik had ook gewoon echt geen energie meer. bij gym moeste wij 12 minuten rennen. ik was toen flauwgevallen, ik moest naar huis en daarna kwamen mijn ouders erachter. toen moest ik dus ook op zo'n aan kom dieet, en dan gaan ze sirieus elke dag kijken of je wel hebt gegeten, zo irritant.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:19 ]


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    ik voelde me ook onzeker door de voetbal, de jongens zagen mij ook als een jongen en ik kan je zeggen dat is echt niet leuk, vroeger gaf ik er niks om maar ja eind groep 8 ga je er toch over na denken, ik begon makeup te dragen ik liet mijn haar lang groeien, ik ging wel een beetje amder soort kleren dragen want ik gaf nooit iets om mijn kleren of hoe ik eruit zag het was echt gewoon kut

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:20 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oke..
    Ik vertel het jullie ook maar..

    5 jaar geleden ben ik 2 keer naar het station gefietst.
    net als 3 jaar geleden.
    ik had mijn fiets neer gezet, en liep naar spoor 1.
    na iedere facking trein die langs kwam heb ik gekeken of het rustiger werd, maar dat werd het niet. het werd alleen maar drukker.
    toen er nog een trein aan kwam durfde ik niet meer..
    4 keer heb ik het geprobeerd, maar 4 keer duurde ik het niet.
    Toen kwam er een kind bij mij in de 1e klas.
    ze begon mij weer uit te schelden en te pesten enzo.
    na een paar weken kon ik dat ook niet meer aan.
    ik heb toen alle kastjes open getrokken, kijkend of er nog iets lag waardoor ik er een einde aan kon maken.
    ik vond niks.
    daarna ging het weer even goed, tot in de zomervakantie 2009
    toen ik met mijn vader, broertje en zusje weg was heb ik foto's gezien van onze klas. en op elke foto was ik afgebeeld als een varken. alweer wou ik iets doen, maar er was helemaal niks te vinden, behalve een zwembad.
    ik wou onder water gaan, en gewoon zo hard ergens tegenaan zwemmen waardoor ik buiten westen zou raken.
    bijna lukte het, tot dat kind in de weg ging staan.
    en nu, eindelijk ging het goed.
    tot het schooljaar weer begon.
    iedere keer als ik thuis kwam kreeg ik weer ruzie.
    en 2 maanden geleden vond ik een heel mooi mesje.
    ik begon te krassen, en te snijden.
    niet diep, alleen dat ik even die pijn voelde.
    nu is het 2 maanden later, en heb ik het nog geen uur geleden weer gedaan.
    steeds iets dieper, zodat ik weer pijn voel.
    Alleen Chelsea wist van dit laatste, samen met Robin.
    meer heb ik niks verteld, alleen wist Hester het ook.
    zelfs mijn ouders ofzo wisten niks.
    alleen mijn mentor en zorgcoordinator.
    Ik had Chelsea ongeveer 2 weken geleden beloofd dat ik niks meer zou doen.
    maar ik ben gewoon een domme sukkel, en deed net weer iets.

    Nu ik dit zo heb getypt voel ik me echt een zeikerd.
    en ik heb echt respect voor degene die het gelezen hebben..


    Some things are changing too much.

    Trouwens. M'n vader zegt steeds dat ik dik ben. M'n broertje dikt het nog eens even aan.
    Het werd me teveel en al helemaal toen het zomer werd en ik in bikini rond ging lopen.
    Ik ging ze geloven, want ja. Waarom zou m'n vader dat zeggen?
    Ik ging steeds minder eten en aangezien het vakantie was en ik bijna altijd alleen thuis was, had niemand het door.
    Ik at 's ochtends niet, 's middags niet en alleen 's avonds.
    Ik voelde de honger niet meer en wilde dat het zo doorging op school, maar omdat ik dan moet fietsen enzo moest ik wel wat eten.
    Ik eet nog steeds minder dan dat ik dat vorig jaar deed.
    Wel meer dan in de vakantie, maar m'n broertje blijftt zeggen dat ik dik ben en het doet me pijn.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Meisjes serieus,
    jullie zijn allemaal zo fantastisch hoe jullie nu zijn
    doe niets met jullie zelf alsjeblieft want moest ik iemand van jullie verliezen..


    i'm broken, do you hear me.

    Joella ik weet dat je er doorheen gaat komen het komt allemaal goed dat beloof ik je ik zal je niet laten vallen en er voor je zien als je me nodig hebt i love you


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DINGALING schreef:
    Ik ga ook alles zeggen, ben er alleen wel even mee bezig denk ik.
    Alleen ik voel me zoon zeikwijf dan. alles. enzo.
    1. Je bent geen zeikwijf.
    En ik weet lang nog niet alles hè? Marianne al helemaal niet hè?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    Trouwens. M'n vader zegt steeds dat ik dik ben. M'n broertje dikt het nog eens even aan.
    Het werd me teveel en al helemaal toen het zomer werd en ik in bikini rond ging lopen.
    Ik ging ze geloven, want ja. Waarom zou m'n vader dat zeggen?
    Ik ging steeds minder eten en aangezien het vakantie was en ik bijna altijd alleen thuis was, had niemand het door.
    Ik at 's ochtends niet, 's middags niet en alleen 's avonds.
    Ik voelde de honger niet meer en wilde dat het zo doorging op school, maar omdat ik dan moet fietsen enzo moest ik wel wat eten.
    Ik eet nog steeds minder dan dat ik dat vorig jaar deed.
    Wel meer dan in de vakantie, maar m'n broertje blijftt zeggen dat ik dik ben en het doet me pijn.

    sirieus laat ze maar praten, je wil echt niet zo dun worden. dat verpest heel je leven geloof me. je kunt niks meer en dan krijg je alleen maar meer shit. je bent gewoon perfect zoals je zelf bent, en niet zoals andere willlen dat je bent.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Joëlla ik ben er altijd voor je he! en jij gaat hier gewoon door heen komen, het gaat je lukken dat weet ik. en je kunt me altijd bellen, of smsen ofzo, maakt niet uit. want ik wil jou echt niet kwijt <3


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Tumble schreef:
    Trouwens. M'n vader zegt steeds dat ik dik ben. M'n broertje dikt het nog eens even aan.
    Het werd me teveel en al helemaal toen het zomer werd en ik in bikini rond ging lopen.
    Ik ging ze geloven, want ja. Waarom zou m'n vader dat zeggen?
    Ik ging steeds minder eten en aangezien het vakantie was en ik bijna altijd alleen thuis was, had niemand het door.
    Ik at 's ochtends niet, 's middags niet en alleen 's avonds.
    Ik voelde de honger niet meer en wilde dat het zo doorging op school, maar omdat ik dan moet fietsen enzo moest ik wel wat eten.
    Ik eet nog steeds minder dan dat ik dat vorig jaar deed.
    Wel meer dan in de vakantie, maar m'n broertje blijftt zeggen dat ik dik ben en het doet me pijn.

    Dat zeggen mijn ouders ook, en je hebt ook heel vaak in de bus, dat je mensen gewoon ziet praten over je en dat soort dingen raken mij gewoon heel erg ik bedoel ik kan er ook niks aan doen dat ik nou gewoon lelijk ben, dat hoeven zij mij niet te vertellen want dat weet ik allang al, en dan had je laatst in de bus, toen zat mijn neef er ook in met zijn vrienden, en die waren mij de hele tijd aan het pesten, totdat mijn neef echt voor mij opkwam en toen werd hij ook gepest, maar ik kan er ook echt niet tegen als ik mensen gepest zien worden, dan moet ik er ook gewoon wat van zeggen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik ga even douchen lieverds. Ben zo terug <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.