• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Tot zo Marrit <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik ben nooit gepest, ik had altijd superveel vrienden en iedereen dacht dat ik gelukkig was, fout. ik voelde me kut


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ben twee jaar geleden depressief geweest
    door de meisjes die ik toen beste vriendinnen noemde.
    Ik huilde in de klas en thuis kon ik het ook niet laten, maar naar mijn weten wasi k da ni.Tot ik plots werd geconfronteerd met mijn papa die zei uit het niets 'Ge bent precies depressief'. Toen ben ik zo beginnen huilen en besloot ik van school te veranderen dat was ook nodig omdat ik een C attest had. Maar ik weet goed genoeg dat dat door hun kwam, ik kon mij gewoon nimeer consentreren, die maakte mij helemaal kapot zonder het zelf te beseffen. Geen idee waarom ik da nu zeg, da van jullie is duizend keer erger. Maar dus, we maken allemaal dingen mee, en doen allemaal dingen waar we niet trots opzijn. Maar serieus, ik zla jullie nooit kunnen halen.

    + dit is echt wel een emotioneel topicje van ons eh


    i'm broken, do you hear me.

    Weet je ik ga zo gewoon alles achter elkaar vertellen, van wat ik allemaal gedaan heb enzo, maar alsjeblieft ga niet haten ofzoiets..


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    door dit hebben we elkaar nog beter leren kennen, en merken we dat we best veel gemeen hebben. ik weet gewoon dat ik jullie echt kan vertrouwen, en dat ik jullie nooit meer uit me leven wil.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Dit is ons speciale huiltopicje.


    Some things are changing too much.

    ik dacht/denk soms ook; laat die auto mij aanrijden dan is alles klaar


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sykes schreef:
    Weet je ik ga zo gewoon alles achter elkaar vertellen, van wat ik allemaal gedaan heb enzo, maar alsjeblieft ga niet haten ofzoiets..

    Ik zal nooit haten.
    ik beloof het je


    Some things are changing too much.

    ik ben 2 keer geraakt door een bus, tegen mijn knie.
    soms had ik echt gewild dat hij harder had gereden.
    en dat ik vorig jaar gewoon een einde eraan had kunnen maken.


    Some things are changing too much.

    Owkee ik moet nu stoppen, maar anders dan pb ik het hele verhaal vandaag of morgen wel naar iemand als zij mijn gezeik wil aanhoren, want ik heb eerlijk gezegt ook liever niet dat iedereen het weet, niet dat ik jullie niet allemaal vertrouw ofzo, maar echt niemand heb ik het ooit vertelt ofzo en toen ik laatst zo moest huilen op tinychat had eigenlijk ook een hele andere reden dan wat ik zei simpelweg omdat ik het niet durfde te vertellen.
    Maar ik moet nu echt gaan schatjes, I LOVE YOU <3333333333333333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Owkee ik moet nu stoppen, maar anders dan pb ik het hele verhaal vandaag of morgen wel naar iemand als zij mijn gezeik wil aanhoren, want ik heb eerlijk gezegt ook liever niet dat iedereen het weet, niet dat ik jullie niet allemaal vertrouw ofzo, maar echt niemand heb ik het ooit vertelt ofzo en toen ik laatst zo moest huilen op tinychat had eigenlijk ook een hele andere reden dan wat ik zei simpelweg omdat ik het niet durfde te vertellen.
    Maar ik moet nu echt gaan schatjes, I LOVE YOU <3333333333333333333

    Slaap lekker lieve schat.
    en je kan me altijd pb'en <3


    Some things are changing too much.

    I love you tooo FABIENNE <3333333333333.
    i'll be here by your side..


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ben op de basisschool echt heel erg gepest. Ben van basisschool veranderd. Werd daar niet heel erg gepest. En toen kwam de middelbare school. Kwam bij het meisje in de klas die mij op de basisschool heel erg heeft gepest. Oppeens begon ze heel erg aardig te doen en alles. En ik heb haar met mijn stomme kut kop vertrouwd. Ik ben zo stom bezig geweest. Sinds dit schooljaar heeft ze mij laten vallen als een baksteen. Heeft dingen door gelult die ik haar in vertrouwen heb verteld (aan dat meisje waar ik ruzie mee heb.) Ik heb afgelopen vier jaar stomme dingen gedaan op de middelbare school. Ik heb mensen vertrouwd die ik niet zou moeten vertrouwen. En nu. Is alles weer zoals het eerst was. Ik ben weer zowat vriendloos op school. Ik heb alleen Claudia, Mabel, Kevin, Maxim en Sebas nog. Ik zit dan wel met meer andere in de pauze. Maar hun mogen mij volgens mij niet echt. Mijn zelfvertrouwen is weer 0,0 en everything

    vergeleken met jullie is dit gewoon niet erg.. serieus.. ik voel mij zo kut nu. Ik wil jullie echt knuffelen gewoon nu.


    What's so bad about being different?

    Bye Fabienne, i'll be there for you baby <33


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    lieve Fabienne please vertel het me morgen, ik wil gewoon weten wat er allemaal is gbeurd en dat ik er voor je kan zijn
    i love you <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.