• Lieve lieve lieve meisjes.

    In korte tijd zijn jullie echt superveel voor mij gaan betekenen.
    Als er wat is jullie kunnen altijd bij mij terecht. Al is het midden in de nacht. Het kan me geen reed boeien. Ik zal er altijd voor jullie zijn.
    Ik hou gewoon heel erg veel van jullie allemaal en wil jullie echt nooit meer kwijt.

    LOVE YOU AL SOSOSOSOSOSOOOOO MUCH (H)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:45 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ik heb nu zin om in de trein te springen en naar jullie toe te gaan. Schijt aan school.. wat toch al kut gaat


    What's so bad about being different?

    Sanne je moet het echt niet doen oké. Ik heb ook wel eens op het punt gestaan. Maar echt niet doen lieve schat.


    What's so bad about being different?

    NiallsSmile schreef:
    ik heb nu zin om in de trein te springen en naar jullie toe te gaan. Schijt aan school.. wat toch al kut gaat
    kom maar serieus, ik heb je nodig sbsjndd


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Pacific schreef:
    (...)nee het lukte niet, je ziet het wel maar, pfff

    doe het niet verder.
    alsjeblieft..?
    ik weet dat ik zelf geen haar beter ben, maar doe het niet!


    Some things are changing too much.

    Pacific schreef:
    (...) kom maar serieus, ik heb je nodig sbsjndd


    serieus ik doe het zo..


    What's so bad about being different?

    NiallsSmile schreef:
    (...)

    serieus ik doe het zo..
    je moet hierheen komen bij ons op school komen, serieus dat maakt alles 100000x beter


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Pacific schreef:
    (...)je moet hierheen komen bij ons op school komen, serieus dat maakt alles 100000x beter

    ik wil ook bij jullie op school ):


    Some things are changing too much.

    Het begon in groep 5;
    Ik was toen al een van de kleinste en de breedste. Mensen pestten mij omdat ik slecht was in gym, dik, klein en kon luid zijn maar wou ook alleen zijjn af en toe. Ik was niet het typische meisje meisje, ik speelde niet met barbie's maar ging liever op mijn skateboard weg. De populaire meisjes in mijn klas mcohten me niet, en er waren een paar meisjes waar ik af en toe meee om ging, maar het kon zo plotseling zijn dat ze me negeerden. Ook verschilden de jongens per moment, het ene moment was ik welkom, het andere moment pestten ze me. -sowieso mochten de populaire jongens me ook al niet, ik was dik en lelijk- Ik had enkel 1 vriend die er altijd voor mij was geweest, Jarich-Jan.
    Hoewel mensen eerst dachte dat ik slim was, verdween dat plotseling. Ik werd ziek en kreeg een achterstand op school. Acht weken lang had ik ziek thuis gelegen en nooit was er iemand langsgekomen -op JJ na maar die woonde tegen over me- Toen ik weer op school kwam ging het van gepest naar erger. Dit is inmiddels groep 6/7. Een paar meisjes gingen iedereen tegen me opstoken. Iedereen die normaal gewoon gedroeg ging zich er bij betrekken. Ik durfde niet meer mee naar gym te gaan, omdat ik wist dat ze me altijd gingen pesten. Als we estafette deden was het team waar ik in zat direct chagerijnig. Als ik terug naar huis moest fietsen van de gymzaal riepen ze me dingen na, waarna ik thuis huilend op mijn kamer ging zitten.
    ik werd ontiegelijk onzeker over me zelf en vond het leven een en al poep.

    Groep 7 en 8 waren net zo'n hel. Gewoon gepest en cyberpesten. Ik kon mijn msn niet opstarten of ik werd met de doodbedreigd, terwijl ik nog steeds niet wist wat ik in godsnaam verkeerd had gedaan.
    Klas 1, alles leek eerst goed met me te gaan. Een nieuwe start - met alsnog 1 van mijn grootste pesters in de klas-. Ik dacht vrienden te hebben gevonden, tot mij werd verteld dat ze me er niet meer bij wouden hebben. Ik voelde me alleen, ging zwart dragen en mijn hele dorp smeulde van de roddels.
    Het cyberpesten begon weer, de hele vriendengroep van S -dat meisje uit mijn klas- en J gingen me beklagen met dingen en roddels gingen als een vuur door de hele omstreek. Dingen als 'koop een stel scherpe messen en snijd je dood' werden naar mij gestuurd.
    Niemand wist ondertussen dat die gedachten allang door mijn hoofd spookten, dat ik van alles weg wou. Ik begon mezelf dingen aan te doen, eerst elastiekjes ketsen en later ook snijden. Twee keer heb ik voor het spoor gestaan in klas 1, hopend dat ik net nog een beetje moed vond om er echt te gaan staan.
    Toen kwamen een paar meiden uit een andere paralel klas. Ze mochten me en ik begon mijn tijd met hun te spenderen.Alles werd beter en ik voelde me weer veel beter, want ik wist dat zij me niet zouden laten vallen.
    Klas 2 begon en bij een oud klasgenootje, die nog steeds in mijn klas zat, begon ik steeds meer aansluiting weer te krijgen, net zoals twee andere meisjes. Toch voelde ik me de verpester, zij zaten altijd met zijn drieën en ik alleen en bam daar was ik plotseling bij hun. Ik vond ook contact met twee meisjes van een klas hoger. Één van hen vertelde me in vertrouwen dat ze al een paar keer zelfmoord had willen plegen, en netzoals mij, zichzelf sneed. We vertrouwden elkaar en vertelden alles naar elkaar.
    Maar toch ging het steeds slechter, ik werd echt verslaafd aan het gevoel van een mes in mijn arm of been. Het suicidale verdween maar ik hunkerde nog steeds gewoon naar de pijn om me uit mijn depressiviteit te halen.
    Suddenly begonnen die twee meisjes me te negeren en ook met die andere meisjes uit de andere klas praatte ik minder.
    OHJA IK HAD NOG EEN VRIENDIN WIE IK OOK VAN ALLES VERTELDE EN NIET VEEL LATER NA DAT ANDERE MEISJE NEGEERDE ZIJ ME OOK.
    Dit was maart afgelopen jaar.
    Alsof het niet genoeg was, kwamen mijn ouders erachter. Yes. -_-
    Ik moest in therapie en mijn vader was echt razend op me. Hij vond dat ik in een inrichting thuis hoorde. -ondertussen at ik ook weinig, ik vond mezelf te dik en wou dat niet meer-
    Ze wouden een gesprek met mijn mentor en die kwam dus alles te weten.
    Mijn ouders lieten me niet meer in de buurt van scherpe dingen komen en zo kon ik het niet meer doen.
    Ik probeerde te stoppen en in totaal heb ik daarna nog maar 3/4 x gesneden.
    Nouja back to maart. Plotseling kwam ik in contact met Marrit ( *O* ) en godzijdank, want ik weet niet of ik er nog wel zou zijn als zij óf 1D er niet zou zijn om me te redden met hun muziek.
    In de klas kreeg ik meer contact met anderen en eindelijk voelde ik me beter in de klas zelf. Nog steeds niet helemaal lekker maar toch beter.
    Niemand merkte dat ik amper at.
    Tot klas 3 begon, toen was het alsof iemand een vuur had aangestoken. Mensen vonden me mager geworden, terwijl ik zelf steeds meer wweer begon te eten.
    Sanne, het meisje van een klas hoger wie me toen begon te negeren, zocht weer contact met me. En nouja, toen een paar dage later heeft ze zich weer geprobeerd van het leven te beroven. 20 ibuprofen pillen en ze overleefde het. Ik was te laat geweest, ze had me gevraagd te bellen en had verteld dat ik haar niet meer kon redden.
    Toch overleefde ze het, maar al snel werden we weer strangers doordat ze verder ging negeren.
    Een kleine terugval nam plaats. Toch deed ik -amper- wat doms.
    En toen, toen was het bijna 30 oktober.
    Toen leerde ik deze schatjes kennen.
    Nu eet ik weer gewoon een normaal eetpatroon, al wil mijn moeder elke week mijn gewicht aflezen. Er is een roddel gaande dat ik anorexia zou hebben.
    Anorexia heb ik nooit gehad, boulimia wel.
    Nouja dit is nog niet alles, de ruzies thuis bijvoorbeeld niet en nog een paar keer heb ik kleine terugvallen gehad mja.
    amen dit is tyfus lang geworden. Sorry ik zeik. Dit is mijn zeikverhaal.
    AMEN.


    Remember when...

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    ik wil ook bij jullie op school ):
    kom alsjeblieft );


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    note; ik ben manisch depresief geweest.


    Remember when...

    HESTER JE ZEIKTE ECHT NIET !


    Serieus ik snap echt niet hoe ze zo een lieve meisjes als jullie kunnen pesten !


    i'm broken, do you hear me.

    Nope Marianne weet er niks van Marrit. Maar MArianne heeft zelf haar moeder verteld dat ik weinig at. Die heeft het weer aan mijn buurvrouw verteld en zo is die anorexia roddel ontstaan.


    Remember when...

    Hester dat moet zo kut voor je zijn geweest, dat van mij is gewoon niks bij dat van jou, je bent geweldig, luister niet naar die kut kinderen die op je haten want ze kennen jou niet, je bent een geweldig meisje en dat is echt gewoon zo, i love you <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    JACKWLLS schreef:
    Voelen jullie jullie nu niet beter
    nu we zo het grootste tegen elkaar hebben verteld?
    Serieus, jullie kunnen altijd bij mij terecht !
    Het is echt veilig bij mij ! <333
    Ik vind het fijn dat we gewoon alles tegen elkaar kunnen lullen zonder dat mensen je af gaan kraken enzo <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    iemand tiny?
    Mijn internet is zo weg. En ik ben al een paar dagen in zoon bui dat ik bang voor mezelf ben.


    Remember when...