• The Reunion



    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: Brianna, Lucas


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    Kwaad keek ik naar het plafond, sloeg mijn vuist tegen de muur en zakte tegen de grond aan. Godverdomme. Als ik Zahira ook nog in gevaar bracht... Fuck, wat wilde ik graag Nathaniel Snow een mep verkopen. Op hem langzaam opensnijden om zijn organen tentoon te stellen. Of heel langzaam zijn lichaam in stukjes te snijden, zo langzaam dat hij dagen pijn heeft voordatb de verlossing komt.
    Hem krijg ik nog wel, beloof ik mezelf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    Welke van de twee? Kijken hoe lang ze het volhoud zonder slaap? Of zonder eten?



    Doe maar beide, want ik kan niet kiezen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nu wordt het saai :'3

    Chiara Cinxi
    Het beeld verdween, maar tergend langzaam. Leunend tegen de muur bleef ik zitten, mijn gezicht nog altijd verstopt achter mijn handen.
    Soms voelde ik mijn schouders schokken, maar de tranen leken grotendeels op. Het leek alsof er iets anders uit mijn lichaam verdween, iets wat ik niet kon plaatsen.
    Mijn lichaam werd getroffen door de kille cel, maar ik negeerde het. Ik negeerde de realiteit die er opeens echt was, in plaats van de illusie's.


    -

    Hmm, ik ga maar even mijn studeerkamer opruimen tot ik weer iets weet om te schrijven :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nathaniel Snow
    Nu had ik nog één marteling en één verlossing over.
    Eerst de verlossing, want dat vond ik nooit leuk om te doen.
    "Zo Cassie, je hebt je dapper staande gehouden tijdens deze helse rit. Hoewel ik je nu toch moet zeggen dat ik de voor de volgende keer het pijnlevel iets omhoog moet schroeven, zodat ik toch resultaat krijg."
    Zodat ik haar kon horen gillen, dus. Het was niet leuk als ze zo stil en dapper bleven. Saai. Vermoeiend.
    "En Prim, jij bent ook niet al te braaf geweest. Ken je dat, dat je ouders je vroeger voor straf naar bed stuurden zonder eten? Dat ga ik nu ook doen, maar voor straf mag je ook niet gaan slapen. Geen eten, geen nachtrust. Hoe lang hou je het vol?"
    Met een grijparm greep ik haar vast en injecteerde en kleine chip in haar slaap. Deze chip gaf een signaal af aan de hersenen, iedere keer als ze bijna in slaap viel, waardoor ze weer wakker zou schrikken.
    Wel moe worden, wel uitgeput raken, maar niet meer slapen. En geen voedsel meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie ik heb je net bevrijd :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    Ik drukte mezelf tegen de tralies aan, mijn ogen op de plek gericht waar ik Chiara eerder had gezien. Alsjeblieft laat haar nog levend zijn...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En nu ga ik eerst douchen en dan weer als ik terug kom geef ik ze weer tijd om te eten -behalve dan Prim- en dan moeten ze ook maar eens een begin maken voor een plannetje om te gaan ontsnappen -ja, dat kan dan, want Nathaniel let niet op als ze eten, dus als ze fluisteren kan dat best, anders kunnen ze nooit ontsnappen :'D-
    Dusss, tot zoo *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    tot zo schat *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    'Mij best. Ik kan best tegen verhongering. Ik kom uit District 12,' mompel ik.
    Niet slapen en niet eten. Het niet eten is gewoon makkelijk, maar dat slapen weet ik niet zo zeker.
    'Dario kan je me waarschuwen als ik er moe uitzie?' vraag ik zacht.
    Als ik er moe uitzie, knijp ik mezelf wel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Langzaam opende ik mijn ogen. Vocht glinsterde in mijn ooghoeken, maar ik weigerde nog ook maar één geluid te laten horen.
    Mijn lichaam trilde, ik voelde mijn hart onrustig tegen mijn borstkas springen.
    Het idee dat ik de grip op de realiteit was verloren welde ineens op. Ik wist dat ik de injectie had gekregen, maar wat was waar geweest?
    Waren Daiyh en Zahira dood, had hij haar geslagen?


    -

    Yay!
    Cassie
    Ik ademde een paar keer opgelucht in en uit, en toen stond ik op om naar de voorkant van mijn cel te lopen. Even keek ik rond, en ving toen Dario's blik op. Een kleine aarzeling, maar ach, ik kon niet eeuwig zwijgen. 'Waarom zo'n lang gezicht, broertje?' vroeg ik terwijl er een lachje om mijn lippen speelde. Een gelogen lachje, maar dat was een bijzaak.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tot zo <3 *O*


    -

    Tot zo, Laura


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tot zo ^^

    LOL!
    Een vriendin van me deed irritant, dus ik zeg zo van, Ik stuur snow op je af hoor (cat)
    'Is dat je hamster ofzo?'
    XDDD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.