• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.




    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Discovery)

    3. Fulmen
    -
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (IloveKellinQ)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    -

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)


    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:00 ]


    -

    Franseschka Burla Jeana

    Goed genoeg voor mij, het meisje was nog niet dood neergevallen.
    Nog steeds langzaam, en op mijn hoede loop ik naar de stapel zwarte bessen die me vaag bekend voorkomen.
    'Ahah, ik weet het al. Die hadden we thuis altijd,' prevel ik terwijl ik een besje vastpak. Ik stop hem langzaam in mijn mond, en voor een paar seconden doe ik mijn ogen dicht om te genieten van de smaak die me aan thuis doet denken. Dan doe ik mijn ogen weer open.
    'Wie zijn jullie?' vraag ik op een uiterst onbeleefde toon.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    damnit ik heb echt veel gemist :'$
    nja, ik doe gewoon maar wat. x:


    Felhala Mýriad
    Ze had geen idee hoeveel tijd er al verstreken was, maar al die tijd had ze roerloos in de kamer gelegen, terwijl steeds meer mensen die hadden verlaten. Een merkwaardige leegte was over haar gekomen; niet alleen in haar rommelende maag, maar ook in haar gedachten. Geen enkel samenhangend idee schoot door haar hoofd, alleen maar het bonkende besef dat dit toch echt de realiteit was, geen droom.
    Pas toen ze iemand hoorde roepen dat er eten was, kwam ze kreunend weer overeind. Haar rug kraakte vervaarlijk. Vermoeid streek ze haar haren uit haar gezicht. Een merkwaardig plakkerige laag was op haar lichaam verschenen, en hoewel onzichtbaar gaf het haar dat ongemakkelijke gevoel net als na het ontwaken in een rijdend voertuig of sex in een veel te warm bed.
    Ze volgde de stem, die afkomstig bleek te zijn van een meisje. Enkele anderen stonden eromheen, sommigen nieuwsgierig, anderen eerder sceptisch.
    Afwachtend leunde ze tegen de deurpost aan; sloeg haar armen over elkaar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ~Aminthe~

    'Zeg, blijven jullie daar nog staan, of hebben jullie geen honger? Zo niet, ga dan iets nuttigs doen, in plaats van ons te bekijken. Er is genoeg voor iedereen.' zeg ik tegen iedereen die nog een beetje wantrouwend in de deuropening stond.
    'We bijten niet hoor.' zeg ik.
    Dan richt ik me weer tot het andere meisje.
    'Zoals ik net al zei, ik ben Aminthe. En jij?'

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:03 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Noreth
    'Ook belangrijk,' grinnikte ik terwijl ik neerplofte. 'Mooie naam, welke provincie? Ik kom uit Mauris, trouwens.' Een ander mensje kwam binnen, en ik schonk haar meteen een vriendelijke glimlach. Deze zag ze echter over het hoofd. 'Noreth Maewen Pierce,' herhaalde ik terwijl ik nog een bes nam. 'Deze zijn lekker,' mompelde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Franseschka Burla Jeana

    'Hallo! Ben ik onzichtbaar ofzo?!' schreeuw ik bijna tegen degenen die niets tegen me zeggen..
    Ze negeren me, en dat vind ik alles behalve prettig. 'Kan iemand verdomme even de vraag beantwoorden die ik stelde?!'
    Dan kijk ik naar het meisje dat wel antwoord geeft. 'Ik ben Franseschka.'

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 17:04 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    *wijst naar de 2 posts die hem duidelijk niet negeren* (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felhala Mýriad
    Ze hief haar hoofd met een ruk op en keek het meisje aan. Haar zilverachtige ogen fonkelden wild, en ze knipperde bijna niet toen ze haar strak aankeek. Het was deze blik die vele mensen enigszins afschrok; alsof hun diepste gedachten en gevoelens uit hen gezogen werden. En omdat velen hier iets achter zochten, was dit haar afweermechanisme geworden. Ze kon anderen op afstand houden omdat ze haar eng vonden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fae schreef:
    *wijst naar de 2 posts die hem duidelijk niet negeren* (cat)

    Haar. Mijn andere rol is mannelijk.
    En ik heb het al aangepast.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ~Aminthe~

    'Rustig, we hebben je vraag toch net beantwoord? Ik kom trouwens uit Carbo. Ik weet het, ze zijn echt überlekker. Weet hier iemand trouwens hoe laat het is?' vroeg ik me hardop af.
    Ik pakte een bes van mijn bord, en stopte hem in mijn mond. Deze bessen moest ik vaker vinden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Franseschka Burla Jeana

    Ik probeer weer een beetje te kalmeren.
    'Ik weet niet, ik heb nog geen klok gezien, en mijn zakhorloge is spoorloos verdwenen,' beantwoord ik de vraag van Aminthe.
    'O, en ik kom uit Fulmen.'

    Askèfius Ogellum Díranía


    Vanuit een andere plek in het huis hoor ik wat geklets, en ik besluit dat ik maar eens moest gaan kijken.
    Ik zie een tafel met eten. Bessen. Zonder te aarzelen stap ik er op af en stop ik er een in mijn mond. Ze smaken zalig.
    'O, hallo trouwens,' zeg ik met mijn mond vol bessen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ~Aminthe~

    'Hoi! Wie ben jij, als ik vragen mag? Ik ben Aminthe, dit is Noreth, en dit is Franseschka.'
    Ik pak nog een bes.
    'Lekker he? Kies maar een bord, dat is dan voor jou.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Askèfius Ogellum Díranía

    Ik ben Askèfius, en ik kom uit Lignum,' verkondig ik alsof het een ceremonie is.
    Vervolgens doe ik wat me opgedragen wordt, ik pak een bord met een aantal van die heerlijk uitziende bessen erop.
    'Hmmm,' verkondig ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Moet eten. Bye!]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Doeei! Smakelijk. ;'D]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Arya

    "Zitten we op een eiland?" vraagt Avery.
    Ik weet even niet hoe ze erbij komt tot een nieuwe bries een bepaalde zeelucht met zich meebrengt. Een zilte geur dringt mijn neusgaten binnen en meteen snap ik wat Avery bedoelt. Hoe ik hier gekomen ben is nu nog meer een raadsel.
    "Waar kom je vandaan?" vraag ik plots aan het meisje naast me wanneer ik me bedenk dat ik haar nog nooit eerder gezien heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.