• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.




    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Discovery)

    3. Fulmen
    -
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (IloveKellinQ)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    -

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)


    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:00 ]


    -

    Jep :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    oke :D


    On wednesdays we wear black

    ~Aminthe~

    Rennen. Dat is het enige waar ik aan denk. Dan besef ik me opeens, dat dat zuur wel héél handig is, op dit moment. Ik open het flesje, en giet het uit. Dan hoor ik een harde krijs. Ik kijk achterom, en zie een beest wild krijsen en oplossen. Woedend kijkt hij me aan. Verwilderd strijk ik een lok uit mijn gezicht. Gauw hol ik terug naar de villa, en doe de voordeur open.
    'Wat zie jíj eruit! Wat heb je gedáán?' hoor ik zeggen, als ik de villa binnenstap.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Franseschka Burla Jeana

    'Doe niet alsof ik stom ben. Het kan me niets schelen dat die man weet wat ik van hem vind, dan weet hij ook gelijk dat hij niet meer over me te weten komt. Je wil mij niet tegen je opzetten, geloof me,' viel ik tegen haar uit. Als ze me nog eens ging beledigen, dan had ze me goed kwaad.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ariana
    "ja echt zwaarden allemaal heel erg creapy"
    ik zuchte terwijl ik met mijn ellebogen op de traptrede leunde.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:29 ]


    On wednesdays we wear black

    Jason
    Mijn maag knorde, het was al best donker, maar daar was niks aan te doen. Ik begon maar gewoon een kant op te lopen. En liep tegen een boom.
    Over mijn neus wrijvend keek ik om me heen. Goed, niemand in de buurt.
    Nu extra goed voor me uit kijkend liep ik verder, mijn handen een beetje voor me uitgestrekt. Ik vond een bosje met bessen. Die had ik wel eens in boeken van mijn moeder gezien, ik dacht dat ze eetbaar waren. Voorzichtig ging ik er met mijn tong overheen, ja, dit kende ik. Ik maakte van mijn shirt een soort zak op mijn buik en gooide daar een paar handen bessen in. Al etend liep ik door.
    Ik hoorde het water eerder dan ik het zag, en toen werden mijn voeten nat. Ik at de laatste paar bessen op en trok mijn kleren uit. Als ik dan toch al natte voeten had kon ik net zo goed gelijk gaan zwemmen.
    Het water was koud, maar lekker. Ik zwom een beetje rond, steeds verder van de kust. Ik dobberde op mijn rug en keek naar de maan.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:30 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    wat is er eigenlijk allemaal gebeurd? ;D


    On wednesdays we wear black

    Reina Olympe Suela
    'Je kan je best doen, maar ik word toch niet bang van je.'
    In plaats van dit nutteloze gesprek nog te laten vorderen, liep ze de kamer uit zonder haar nog een blik waardig te gunnen. Dat was dus in ieder geval geen optie meer voor haar om alleen te kunnen zijn in die ruimte.
    Geërgerd door de twee fijngeslepen werpmessen die aan haar riem hingen, liep ze de trap af. Meteen daarna sloeg ze een gang in, trok een deur open.
    Tot haar verbazing stond ze opeens vlak voor een enorm bos.


    -

    Shenley Callisto Mirabella
    Vanuit haar ooghoeken keek ze naar een groepje dat op de trap zat, maar in plaats van zich er iets van aan te trekken ging ze langzaam staan. Ergens was het wel komisch, dat nog steeds niemand haar op had gemerkt. Maar als ze de stemmen zo hard gehoord, leek het grootste deel ook niet haar type.
    Te grote bek, te overmoedig, te haatvol.
    Niet dat ze de man die hen hier had gedumpt zelf erg vriendelijk vond, maar toch. Haar vingertoppen streken even over de werpsterren, waarna ze naar de achterkant van het huis glipte.


    -

    XDD
    Jason's naam is een beetje gejat van mijn beste vriend.
    Ben ondertussen met hem aan het praten op msn en hij zegt nu:
    zeg maar dat ik freerun, en dat ik salto's kan enzo. XDD
    So, now you know
    ;P


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Wat gaan we met Jason doen?
    Ik zie 2 opties:
    1. Hij wordt aangevallen (Real Jason zegt: vogelbekbeer...)
    2. Hij ontmoet iemand


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Felvala Mýriad
    Toen de hele groep uit de hal verdwenen was, was ze snel naar een nog halfvolle kom vlierbessen geslopen en had er enkele uitgehaald. Het was een opluchting eindelijk iets in haar naar vulling snakkende maag te hebben, maar het eten smaakte haar niets. Niets leek haar hier te smaken; de lucht was zuur van opgekropte woede en angst. Eerst had het haar verdoofd, maar nu ze eenmaal uit haar fauteuil opgestegen was maakte het haar voornamelijk rusteloos. Vanuit alle richtingen om haar heen leken de stemmen van haar medebewoners op haar af te komen. De wereld was vaag aan de randjes en draaide misselijkmakend, alsof ze kalmeringsmiddelen had gebruikt. Het enige wat verraadde dat het haar honger was was het constante misselijke gevoel in haar keel; een prop die maar niet leek te verdwijnen. Ze wist dat het waarschijnlijk iets zou verergeren en vervolgens zou verdwijnen als ze nog meer bessen nam, maar haar hand zweefde boven de kom zonder iets te pakken. Ergens stond het voedsel haar tegen, ook al kwam het recht uit de natuur.
    Ze zuchtte; verborg haar gezicht in haar handen. De muren leken op haar af te komen; steeds dichterbij te kruipen als sluipmoordenaars. Ze gooide haar hoofd in haar nek vanuit een plotseling opwellende golf van pure angst, toen ze zich opeens herinnerde dat het hele land haar hier kon zitten omdat er camera's waren. Ze moest weg hier, nú!
    Ze stootte de kom met bessen om toen ze opkrabbelde en zomaar een kant uitrende. Vaag merkte ze dat ze het huis had verlaten en nu ergens in de buitenlucht was. Een tuin, het bos? Ze had geen idee; ze zou wel kunnen zien, maar had er de wilskracht niet voor.

    i was kinda bored ;x


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kom zwemmen! ;D
    XD


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    zwemmen? o;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zie laatste post van Jason XD


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.