• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.




    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Discovery)

    3. Fulmen
    -
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (IloveKellinQ)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    -

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)


    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:00 ]


    -

    [Fayan, dat was wel de bedoeling ja =D]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 15:55 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Stefano Greco
    Ik schrok op door een stem vlak naast me en gooide mijn hoofd met een ruk omhoog.
    Voor me stond een meisje met lang, donker haar. Ze keek met een half bezorgde blik naar me op.
    Volgens mij kende ik haar, had ik haar wel eens zien lopen, maar ik wist het niet zeker.
    "Eh... beetje hoofdpijn."
    Ik had wel meer dan een beetje hoofdpijn, maar goed, een man moest zijn trots behouden. Niet aanstellen.


    Héy, Stefano en Ariana zitten in dezelfde provincie ding *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, dan ga ik even op je reageren hoor, moment :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Avery Goldman
    Aan de andere kant van de hal ligt een meisje op de grond, die zo te zien net wakker wordt en net zo verward kijkt als ik me voel.
    Een beetje onzeker groet ze me en ze lijkt me geen kwaad in de zin te hebben, dus ik loop langzaam naar haar toe.
    "Eh, hoi."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (oja? *gaat kijken* oja! XD)

    Ariana
    Ik fronste een wenkbrauw natuurlijk jongens ik zuchtte overduidelijk.
    "Ariana" stelde ik me voor.


    On wednesdays we wear black

    Stefano Greco
    "Stefano. En ken ik jou niet ergens van?" ging ik door. Ze had een heel bekend gezicht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Arya
    Ik ga langzaam rechtstaan terwijl het meisje aan de andere kant naar me toe komt gelopen.
    'Eh, hoi.' zegt ze.
    'Waar zijn we?' vraag ik terwijl ik een barstende hoofdpijn op voel komen.
    En hoe kom ik hier? vraag ik mezelf.
    Ik kijk om me heen terwijl ik op antwoord wacht. Ik weet maar één ding, het bevalt me hier niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ariana
    Nu hij het zei " woon jij ook in bellator?"
    Ik wist het niet zeker maar ik zou echt niet weten waar hij me anders van zou moeten kennen.


    On wednesdays we wear black

    Avery Goldman
    "Ik weet het niet," antwoord ik eerlijk en ik zucht diep.
    "Ik ben pas net wakker geworden, vlak voor jou."
    Ik had de omgeving nog niet eens verkend, wist niet hoe groot het hier was en met hoeveel anderen we hier zaten. En waarom.

    Stefano Greco
    "Ja!" riep ik uit, maar wreef meteen over mijn hoofd bij de pijnscheut die volgde. Oké, Stefano, niet meer roepen dus.
    Dus daar kende ik haar van, ze woonde dus bij me in de buurt. Ergens zorgde dat ervoor dat ik me iets rustiger voelde, wat meer op mijn gemak, alsof ik niet alleen was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Arya

    Mijn hart slaat even een slag over als het meisje me vertelt dat zij het ook niet weet. Ondertussen vraag ik me af waar de anderen zijn, en wie ze zijn want het lijkt me onmogelijk dat we hier slechts met z'n tweetjes zitten.
    "Ik ben Arya," zeg ik terwijl ik mijn hand uitstrek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ariana
    "weet jij waarom we hier zijn?" ookal voelde ik me nu wel minder bang alleen dit huis vond ik nog steeds doodeng.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 16:20 ]


    On wednesdays we wear black

    Avery Goldman
    Ik pak haar hand aan. "Avery Goldman," stel ik mezelf voor.
    Ik kijk zoekend om me heen, naar waar de andere geluiden vandaan komen. Ik hoor nog stemmen, van boven maar ook van buiten.
    "Zullen we eens op onderzoek uitgaan?"
    Hier blijven zitten schoot ook niet op.

    Stefano Greco
    Ik schudde voorzichtig mijn hoofd, lichtelijk teleurgesteld dat zij het me niet kon vertellen.
    "Maar ik heb zo'n idee dat dat met de tijd wel duidelijk wordt..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ~Aminthe~

    Het meisje blijft maar lezen, dus ik besluit om maar rond te lopen. Uiteindelijk kies ik een deur, die naar de keuken leidt. Misschien is daar iets te eten. Ik ga alle kastjes langs.
    'Onvindbaar.' mompel ik. Dan maar naar buiten.
    Ik loop weer terug, en zoek de deur naar buiten. Als ik naar buiten loop, zie ik de hoofden staan, en even verderop het bos. Het begint te schemeren. Het is vast al etenstijd, geen wonder dat mijn maag knort.
    'Straks.' fluister ik tegen mezelf. Eerst weer naar binnen. Het is best koud daarbuiten. Als ik weer naar binnen stap, loop ik naar een wenteltrap naar boven. Ik bestijg hem, en kies een houten deur. Als ik hem open, valt mijn mond open. Boeken. Duizenden boeken staan in allerlei metershoge kasten.
    'Oh mijn god. Dit had ik niet verwacht.' mompel ik.
    Ik zoek een boek over planten, eetbare vruchten. Als ik na een uur zoeken er eindelijk één heb gevonden, pak ik hem, en ga naar buiten, op zoek naar het bos. Het begint al aardig donker te worden. Ik moet voor zonsondergang eten hebben gevonden, anders... Ik ben freaking bang in het donker.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ariana
    Ik ging met een verdwaasde uitdrukking op mijn gezicht naast hem op de trap zitten.het was een tijdje stil alleen zijn vingers die over zijn slapen vreven hoorde ik " het gaat echt niet met je hoofdpijn hé? Ik had het net ook het lijkt alsof we met een keiharde klap op ons hoofd zijn neergeslagen"

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 16:28 ]


    On wednesdays we wear black

    Arya

    Ze stelt zich voor als Avery Goldman.
    "Zullen we eens op onderzoek uitgaan?" is haar vraag.
    Gezien het mij ook geen oplossing lijkt hier te blijven zitten, knik ik ja en begin naar de deur te wandelen. Wanneer het ding piepend en krakend opengaat moet ik mijn ogen even toeknijpen voor het felle licht. Zodra ik even kunnen wennen heb, zet ik een stap naar buiten en snuif de frisse lucht op.
    Een zachte bries speelt met mijn haren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.