• Tja, je leest het al.
    Wat is jou allerergste blooper in je leven?

    Sorry als deze er al ergens is, ik kan niet verder kijken dan mijn neus lang is.

    Ik post er zo wel eens, moet er nog even eentje in mn geheugen ophalen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 14:31 ]


    Smile and live.

    Ik heb er best wel veel geloof ik. Even denken.

    Ja, ik was twee jaar terug ofzo in de supermarkt. Ik had een mandje vol boodschappen. En toen ik bij de kassa stond, bleek dat ik maar 3 euro bij me had xD Ik kon alles weer netjes terug zetten en sinds dien durf ik die supermarkt niet meer in te lopen. Gelukkig zit hij er nu niet meer. Hij is een tijdje terug weg gegaan, maar ik ben en daarna niet meer in geweest :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hahahah, geniaal.

    ik weet er trouwens nog een.
    We gingen elkaar teckelen op school, en ik zag mijn crush al aan komen. Dus wat doet mijn vriendin, steekt gauw der voet voor mijn beide voeten. Dus ik val languit op de stenen voor die jongen. oeeeh, ik schaamde me ^^.


    Smile and live.

    Ik stond een keertje bij de kassa van de supermarkt om af te rekenen. Dus ik pak zo m'n portemonnee, kon ik m'n geld niet vinden. Bleek dat ik het gewoon in m'n hand had.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb al veel meegemaakt..
    Ik stond me een vriendin te babbele, schijt der opeens een duif op mijn jas O.o
    & Ik ben op school van de trappe gevalle en iedereen maar lache xd
    & Ik wilde ik de klas op mijn stoel gaan zitte, maar ik ging dernaast zitte
    & Zo hebik nog veel dinge meegemaakt :X


    Love is like an obsession, you wouldn't live without..

    Iets moet je leven toch leuk maken ;D


    Smile and live.

    Ik ben ook ooit op school van de trap af gevallen (A)
    (achteraf gezien was het eigenlijk best leuk xD)

    Toen ik in de supermarkt werkte liet ik een keer een doos van 6 flessen wijn vallen, stond mijn werkgever vlak naast me..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toen ik nog in groep 5 zat ,wilde ik op mn moeders grote fiets rijdn, maar mn voeten kwmen niet bij de pedalen waardoor ik een man en mezelf op de fiets naar de grond neerhaalde

    O en ooit moesten we geblindoekt door de gang lopen, en ik voelde iets en pakte het. Bleek het de kont van mn (knappe) leraar te zijn en wat ik in mn handen had was zijn portomonnee :$xD


    Run, but you can't escape

    Ik ben zo vaak op school op mijn kont gevallen, dat iedereen het gewend is (cat)


    we've only said goodbye with words

    Ik ben nogal onhandig bij kassa's. -kuch-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.