• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.




    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Discovery)

    3. Fulmen
    -
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (IloveKellinQ)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    -

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)


    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:00 ]


    -

    Sorry maar ik ben inspiratie loos ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Even naampje veranderd (:0
    (GNAHAHA Rose)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    why is deze rpg zo dood?! D:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nou, ik ga zo naar bed xD
    Omdat ik zwaar oververmoeid ben, gisteren wekker uit, bed weer in en meteen als een blok in slaap gevallen. Uur later wakker, had ik nog een kwartier om aangekleed en met mijn spullen op mijn fiets te zitten. Tsja.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ik ga ook
    Xxx (flower)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Hoi mensen! *zwaait*
    Ik kom even gezellig meedoen. Ik heb twee 20-jarigen, een man Stefano en een vrouw Avery.
    Oké, dat was het voorstellen dan ga ik ze nu even laten wakker worden in uhm... waar worden ze wakker?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *typt vrolijk verder*

    Shenley Callisto Mirabella
    Haar ogen gleden over de boomtakken, behoedzaam zette ze een stap achteruit toen iets flikkerde in het bleke maanlicht.
    Toen ze beter keek, zag ze een rood, ritmisch knipperend lichtje. Een camera. In een flits greep ze één van de sterren, en wierp die naar de boom. Tot haar verbazing raakte de punt het beeld, waardoor er een flinke barst in kwam.
    Langzaam raapte ze het voorwerp weer op, keek geïnteresseerd naar het kleine, effectieve wapen.


    -

    Een kamer :'D


    -

    Mijn meisje, Danalia, is pas 15 whhaha


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maakt niet uit welke kamer? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, eigenlijk niet (:


    -

    Okay! *straks typing*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefano Greco
    Overal om me heen hoor ik geluiden die me proberen te wekken uit een zo te voelen heel, heel erg diepe slaap.
    Mijn hoofd voelt loodzwaar aan en lijkt gevuld met watjes, waardoor ik me een beetje verdoofd voel.
    Heel langzaam open ik mijn ogen en merk dat ik plat op mijn buik op een houten vloer lig in een kleine kamer. Er staan geen meubels, er zijn geen ramen, ik ben helemaal alleen en er is maar één deur, die op een kiertje open staat.

    Avery Goldman
    Voetstappen, gedempte stemmen, krakend hout en een knallende koppijn. Dat waren de dingen die me uiteindelijk wakker maakten, tot mijn grote ergernis.
    Echter was de pijn al snel vergeten toen ik zag dat ik in een onbekende kamer lag, met een heel oud en lelijk tapijt en een aantal kapotte schilderijen aan de muur. In de hoek stond een lege boekenkast.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reina Olympe Suela
    Leunend tegen de muur liet ze haar blik op het raam rusten.
    Nog steeds wist ze niet op welk eiland ze dan zat, maar dat was ook niet wat deerde. De koker met pijlen en boog had ze op de grond laten zakken, toen te besefte dat ze alleen was.
    Dit huis telde wel drie verdiepingen, en voor zover ze wist was iedereen in de onderste twee. Een zucht ontsnapte.
    Hoe kon dit waar zijn?
    En als er net zoals bij de Hongerspelen vroeger van elke provincie twee mensen mee waren genomen, waar was de rest dan? In de kamer waar ze wakker was geworden waren er misschien tien geweest, hoogstens vijftien.


    -

    Danalia
    Ik liep naar buiten. Na een eindje lopen zag ik een meisje alleen zitten.
    'Hoi,' zei ik tegen haar.


    "Ignite, my love. Ignite."