• "After the war, we all tried to find our new, save selves.
    It wasn't that easy, I tell you"

    Na de Hongerspelen is de jaartelling opnieuw begonnen, aangezien het niet langer meer wordt aangeduid met het nummer van de Spelen. Inmiddels is het 't jaar 150, precies anderhalve eeuw na de val van het Capitool. De Districten zijn opgeheven, en veranderd in provincie's. In de provincie's kan je de specialeiten die ze ooit hadden nog merken, maar er is geen sprake meer van de armoede en angst die vroeger heerste.
    Het land dat ooit Panem werd genoemd, is gelukkig en vredig.

    Maar wat wanneer een man de geschiedenis oprakelt, oude verhalen leest en een toekomst ziet in het verleden? Wat wanneer deze man een aantal volgelingen bij elkaar raapt wat genoeg is om vierentwintig deelnemers uit de twaalf provincie's te ontvoeren? Deze "tributen" worden in een enorm huis gezet, precies in het middel van een eiland dat ooit "Paaseiland" werd genoemd.

    Niemand weet welke wezens zich schuilhouden in de verre bossen en diepe wateren. Ze worden wakker in het huis zonder eten, met enkel een grote hoeveelheid water en zonder enige hoop.




    1. Jewelry
    Asréan Valinur è Narméria (Imperialism)
    Serena Dalia Sensorene (HurtedHeart)

    2. Bellator
    Stefano Greco (Fayan)
    Ariana Sarona (Discovery)

    3. Fulmen
    -
    Franseschka Burla Jeana (Pariah)

    4. Salis
    Alexander Joël Lockheart (Pulcher)
    Danalia Zwean Fishery (Buddy)

    5. Mutatio
    Dylan Osté (HurtedHeart)
    Reina Olympe Suela (Sueno)

    6. Mauris
    Jason Ebony Veilbride (IloveKellinQ)
    Noreth Maewen Pierce (Fae)

    7. Lignum
    Askèfius Ogellum Díranía (Pariah)
    Felhala Nineveh Mýriad-Cethrayn (Imperialism)

    8. Pulvis
    Pius Faiyne Sallow Edevane (Cumberbatch)
    Arya Rana Debris (Cockney)

    9. Fames
    Aidan Jae Rhiannon Hamney Thompson (GoogleIt)
    -

    10. Grex
    Judas Drakon Eryx (Sueno)
    Avery Goldman (Fayan)

    11. Faenum
    Adelaido Sélon Arville (Maysilee)
    Shenley Callisto Mirabella (Sueno)

    12. Carbo
    -
    Aminthe Lian Livingstone (BADTranslate)


    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:00 ]


    -

    ..afwas?
    Ze zouden willen dat ze daar de spullen voor hadden (cat)


    -

    Sueno schreef:
    ..afwas?
    Ze zouden willen dat ze daar de spullen voor hadden (cat)


    Borden, of zijn die van plastic x3?
    Nou ja, boeiap. Ik pas het wel ff aan x3.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ze hebben ook geen borden :'D
    Er is alleen een huis met oude bedden, wapens en water. En in het bos heb je beestjes om van te leven, waarvan de helft van de mensen zelf wil leven.


    -

    Arya

    Ik draai me om om verder te lopen en zie plots een jongen staan.
    Even twijfel ik of ik naar hem toe zou gaan, maar gezien ik toch wil weten wat er aan de hand is zal ik mijn verlegenheid even aan de kant moeten zetten.
    "Hé," roep ik terwijl ik op hem afwandel.
    Hij staat gewoon te kijken met zijn handen in zijn broekzakken. Het duurt even voor ik hem bereik, maar uiteindelijk ben ik er.
    "Weet jij hoe we hier komen?" vraag ik zonder omwegen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sueno schreef:
    Ze hebben ook geen borden :'D
    Er is alleen een huis met oude bedden, wapens en water. En in het bos heb je beestjes om van te leven, waarvan de helft van de mensen zelf wil leven.


    Dan zijn het in-elkaar-gefrutselde takjes xD.
    Nee, laat maar. Ze doen de afwas gewoon níet. xD
    En de borden bestaan niet(:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 18:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Judas Drakon Eryx
    Hij krulde zijn donkere wenkbrauwen even in een frons, en haalde toen met een zucht zijn schouders op.
    'Eén of andere gek vond het leuk om de Hongerspelen weer op te rakelen,' bromde hij met een lage stem. Hij snoof even, en hief zijn blik daarna. Bedenkelijk gleed zijn blik van het meisje dat hem had aangesproken naar de andere, en toen weer terug.


    -

    Avery Goldman
    Ik was nog helemaal in gedachten verzonken over thuis, tot Arya opeens van me weg liep en ik mijn hoofd draaide om te kijken waar ze heen liep.
    Ze ging naar een jongen, die me vaag bekend voorkwam. Hij zei iets over de Hongerspelen en leek bijna verveeld over te komen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jason
    Oh, fijn, ik was zeker weer flauwgevallen.
    Nouja, ik was nu tenminste wakker. Ik ging dit huis-ding maar eens verkennen/ wegvluchten van mensen die ik niet kende. Ik liep een random trap op en zomaar een kamer in. Met boeken. Veel boeken. Dat was best oke, ik had altijd graag gelezen. Ik gleed met mijn vinger langs de ruggen, pakte er eentje en ging in het raamkozijn zitten. Las, vergat waar ik was.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 18:44 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Arya

    "D-de Hongerspelen?" breng ik moeizaam uit.
    Ik schrik zo hard dat ik bijna door mijn benen zak. Dit kan niet, de Hongerspelen werden 150 jaar geleden afgevoerd na de val van het Capitool. Daar hadden Katniss en Peeta voor gezorgd. Ik weet dat ik onmogelijk mis kan zijn gezien geschiedenis mijn lievelingsvak is.
    Ik begrijp niet hoe de jongen er zo kalm onder kan blijven.
    Wanneer ik bedaard ben besluit ik me voor te stellen.
    "Arya," zeg ik kordaat "uit Pulvis."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Judas Drakon Eryx
    'Judas.' Hij keek vanuit zijn ooghoeken weer naar het andere meisje, die hem vaag bekend voorkwam. Binnenmonds ontsnapte een vloek toen hij zich herinnerde waarvan.
    Een feest, ooit. Drie jaar geleden, en natuurlijk was hij toen dronken geweest. Hij was toen altijd dronken. Maar wat er voor de rest op dat feest was gebeurd, moest je niet aan hem vragen.
    'Uit Grix,' voegde hij er daarna aan toe.


    -

    Wie komt er naar de bibliotheek? (:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ... Interesting. Een feest dus (cat)

    Avery Goldman
    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog toen ik hoorde dat hij uit dezelfde provincie kwam en meteen viel alles op zijn plaats, ook waar ik hem van kende en vertrok mijn mond in een dunne streep.
    Ik richtte mijn blik maar weer op de bomen, gunde hem geen blik meer waardig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Arya

    Het blijkt dat Judas uit dezelfde provincie als Avery komt en plots worden er tussen de twee heel wat merkwaardige blikken uitgewisseld. Ik zie haar gezicht vertrekken en voor ik het weet staat ze naar de andere kant gedraaid.
    "Eh, ik zie je later wel," zeg ik tegen de jongen en ga terug bij Avery staan.
    "Waar ging dát over?" vraag ik haar nieuwsgierig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Judas Drakon Eryx
    Een schuldbewuste uitdrukking verscheen op zijn gezicht, ongemakkelijk richtte hij zijn blik af.
    Blijkbaar was hij haar tegen gekomen die avond, en was hij niet erg vriendelijk geweest. Maar dat verbaasde hem niet. Als hij dronken was, dan werd hij agressief tegenover zijn man-genoten, maar tegenover de vrouwen.. werd hij vaak enigzins handstastelijk.
    Kut, dit was dus net wat hij nodig had op dit eiland. En dat andere meisje leek hem ook al meteen niet te sympathiek te vinden, aangezien die ook meteen weer weg ging.


    -

    Avery Goldman
    Ik hoor Arya afscheid nemen van de jongen en een paar voetstappen later staat ze bij mij.
    "Waar ging dat over?" vraagt ze nieuwsgierig. Ik bijt even op mijn lip, nadenkend van wat ik haar moet vertellen.
    "Oh, eh, hij komt uit mijn provincie en we kunnen niet zo goed met elkaar opschieten..." mompel ik uiteindelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen