• Zegt mijn broertje eens iets wijs, en nog heel waar ook.
    We hadden het over meisjes en verkering en zei hij ineens "hoe dan ook, jongens kunnen meisjes heel veel aandoen, ze verdragen toch bijna alles en maken het niet snel uit"
    dat vond ik best een slimme opmerking, en hoe ik het ook bekijk, hij heeft gelijk.

    iemand nog zo'n slim broertje?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn broer is idioot, maar jou broertje heeft echt gelijk ja.


    Your make-up is terrible

    Dat ligt maar aan het meisje. (bloos)
    Nee, ik heb een domme grote broer. Maar ook hij kan wel eens wijs zijn (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Assassin schreef:
    Mijn broer is idioot, maar jou broertje heeft echt gelijk ja.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jep, hij heeft inderdaad gelijk. Vind ik een zwak punt aan jongens trouwens haha XD Ze komen nooit voor zichzelf op als ze verliefd zijn, ook al zeikt het meisje nog zoveel *fluiterdefluit*

    Ik heb wel een slim broertje ja ^^


    Life is hard and then we die

    Enigst kind for life :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha bij mij klopt dat niet, ik laat niet over me heen lopen, als ze iets doen waar ik niet blij mee ben kunnen ze dood neervallen :Y)


    Alis volat propriis.

    Mijn broertje heeft veel kennis voor zijn leeftijd, laat ik het maar even zo zeggen.


    There's power in the words you whisper.

    Mijn 2 broers.. ik weet niet wat ik moet denken van ze :'D


    -

    Ik heb alleen een zusje.. en die doet inderdaad dat soort dingen met jongens. (aa)


    It's time to be happy again.

    Hij heeft wel gelijk..
    En mijn broer valt best mee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PUKKELxDING schreef:
    Jep, hij heeft inderdaad gelijk. Vind ik een zwak punt aan jongens trouwens haha XD Ze komen nooit voor zichzelf op als ze verliefd zijn, ook al zeikt het meisje nog zoveel *fluiterdefluit*

    Ik heb wel een slim broertje ja ^^


    Ze bedoeld andersom, dat een jongen een meisje veel kan flikken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze bedoeld andersom, dat een jongen een meisje veel kan flikken.
    Oh, ik vind juist andersom ;o Een jongen kan een meisje juist weinig flikken vind ik. Meisjes zijn nou eenmaal gevoeliger en kunnen er minder goed tegen dan jongens.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh, ik vind juist andersom ;o Een jongen kan een meisje juist weinig flikken vind ik. Meisjes zijn nou eenmaal gevoeliger en kunnen er minder goed tegen dan jongens.


    Dan zou ik relaties zo ongeveer 1 of 2 jaar minder lang volhouden. :'D
    Jongens hebben meestal alleen gezeur volhouden.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh, ik vind juist andersom ;o Een jongen kan een meisje juist weinig flikken vind ik. Meisjes zijn nou eenmaal gevoeliger en kunnen er minder goed tegen dan jongens.


    Juist omdat ze gevoelig zijn laten ze alles maar over hun heen komen. Of tenminste, de meisjes die ik ken.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ach, mijn broertjes. Wat moet ik met ze. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.