• Hello.
    Wij mochten vandaag stemmen op school en bij ons had de PVV de meerderheid.
    Mijn vraag is mochten jullie ook stemmen op school? Zo ja, op wie hebben jullie gestemd?
    Ik op de PVV.
    (En ga nu niet zeiken met kut Geert Wilders dit, kut Geert Wilders dat. Hij wil alle buitenlanders weg dit, dat. Want als je dat zegt moet je beter naar hem luisteren.)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik volg dat hele gedoe niet, ik kan toch nog niet stemmen, dus ik zie er het nut niet van in. Ik volg het wel als ze echt gekozen zijn ofzo, dan wil ik wel weten wat ze gaan veranderen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Onze school heeft geen stembus. En onze verkiezingen zijn zondag pas. x]
    Btw, ik moet nog een jaartje wachten met stemmen. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Onze school heeft geen stembus. En onze verkiezingen zijn zondag pas. x]
    Btw, ik moet nog een jaartje wachten met stemmen. x'D

    Haha wij konden zegmaar gewon 'proef' stemmen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons hebben de meesten op de PVV gestemd denk ik maar ik mag Geert Wilders niet dus ik heb op de PvdA gestemd, Eerst wou ik op de PiratenPartij stemmen want hun hebben een koele naam


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga vandaag echt stemmen (nerd) Op de PVDA, SP was mijn tweede keus. Die blijven tenminste met hun poten van de studiefinanciering af. Nou doet de PVV dat ook, maar ik ben het met verschillende stellingen van de PVV gewoon niet eens, waar ik het bij de PVDA wel mee eens ben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Flashpoint schreef:
    Bij ons hebben de meesten op de PVV gestemd denk ik maar ik mag Geert Wilders niet dus ik heb op de PvdA gestemd, Eerst wou ik op de PiratenPartij stemmen want hun hebben een koele naam

    Haha daar wou ik eerst ook op stemmen maar die stonden er niet bij ><
    Had je de standpunten van de SGP ook gelezen we gingen stuk van het lachen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maserati schreef:
    Ik ga vandaag echt stemmen (nerd) Op de PVDA, SP was mijn tweede keus. Die blijven tenminste met hun poten van de studiefinanciering af. Nou doet de PVV dat ook, maar ik ben het met verschillende stellingen van de PVV gewoon niet eens, waar ik het bij de PVDA wel mee eens ben.

    Doe maar stoer! Hahaha, maar het is logisch dat je stemt op de partij waar je het het meest mee eens bent.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wilders heeft opzich wel gelijk, maar ik zou denk ik op SP stemmen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb gestemd op de Christen Unie. (krul)
    Ik meen het he.


    Smiling but close to tears.

    Reset schreef:
    Wilders heeft opzich wel gelijk, maar ik zou denk ik op SP stemmen.

    Uhu zo zat ik dus eerst ook maar die vent van de SP staat me niet zo aan. Ik vind hem zo'n gladjakkes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Up schreef:
    Ik heb gestemd op de Christen Unie. (krul)
    Ik meen het he.

    Hahahaha geweldig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahahaha geweldig.


    Ik heb op ze gestemd omdat ik het anders zielig vond, dan hadden ze denk ik zo weinig stemmen, haha.


    Smiling but close to tears.

    Up schreef:
    (...)

    Ik heb op ze gestemd omdat ik het anders zielig vond, dan hadden ze denk ik zo weinig stemmen, haha.

    Haha had je beter op de SGP kunnen stemmen. Die haaden bij ons op school 0 stemmen. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou SP stemmen.


    Life is hard and then we die

    Nou 'k zou op een Vlaamse partij stemmen deze zondag =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay