• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    'Ja dat zal allemaal wel' Zeg ik nog steeds even loom. Ik kijk haar aan en trek een raar gezicht. Licht duizelig sta ik op en werp de kassière een knipoog toe. Ik loop naar Helena toe en sla een arm om haar heupen. 'Welke kant op?' Zeg ik wanneer we buiten staan. Ik kijk naar beide kanten van de straat.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze grinnikte. ‘‘Mijn nogwel. Zozo, jij durft.’’ Ze glimlachte onwillekeurig. En knikte vriendelijk, ook een tikje verleidelijk toen hij de autodeur openhield, waarna ze plaatsnam op de fijne bijrijdersstoel. Ze deed haar gordel om, en streek met haar vingers haar jurkje glad. ‘‘You're great, honey.’’ Glimlachte ze.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Murlaugh
    'Je woont in mijn huis, je bent mijn dametje', gromde Murlaugh met een grijns, en startte de auto. Toen Madeline haar gordel omhad, en hem complimenteerde, moest hij lachen. 'Not as great as you', antwoordde hij, en streelde haar wang nog eens, voordat hij begon te rijden.


    Helena


    Helena glimlachte, terwijl Brain zijn arm om haar heup sloeg, en haar wat dichter bij hem trok. 'Liiiinks', zei ze, en wees ook naar links. 'En dan rechts, en dan zijn we er!', riep ze, en bood Brain nog een slokje Bourbon aan. 'Ik heb ook nog een flesje rum', zei ze daarna onschuldig, toen ze in haar tas keek.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Brain Charles Luwissun
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee dankje lief, straks ben ik al straal bezopen als het echte feest nog moet beginnen.' zeg ik terwijl ik naar rechts loop, uhm, ik bedoel links. Ik druk Helena nog iets strakker tegen me aan en knijp mijn ogen dan samen. Vervolgens sla ik rechtsaf en hoor ik de muziek al. 'We zijn er!' Zeg ik zo vrolijk mogelijk.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Ik zie Brain en Helena aankomen, nu al dronken. Hoofdschuddend en lachend zet ik me af tegen de muur en loop hun richting op. 'Hoihoi,' zeg ik vrolijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Madeline
    Ze glimlachte, en schudde haar hoofd, terwijl ze de weg bekeek. In veel opzichten leken ze op een getrouwd stel, en wie weet, ooit. Maar ze zag zichzelf niet als moeder met beroep. Ze bleef zoals ze was. Nu richtten ze zich op vanavond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Murlaugh
    'We zijn er!', riep Murlaugh, stopte de auto, en stapte uit om de deur voor Madeline open te houden. 'Stapt u uit'


    Helena


    Helena glimlachte naar Abby toen ze daar eenmaal waren. 'Hey, Abby!', riep ze, rukte zich los van Brain, en knuffelde Abby.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    Ze glimlachte charmant terug, en stapte uit waarna ze haar jurkje rechttrok. Het was ijskoud, en het feest.. Was dat wel een goed idee? Een nieuwe tent waarin iedreen welkom was.. Tjhaa, dat wekte toch enige angst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    'Hooi' Mompelde ik nog steeds het akkefietje van vanmiddag herinnerend. Ik kijk naar de rest van de mensen en zie wat bekende gezichten. Ik zucht en ga op de stoep zitten, Steek een peuk op en hang hem in mij mond.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 23:11 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Ik lachte even en knuffelde haar terug. 'Hide the rum!' Het was een grapje, van mij mochten ze allemaal best drinken. Ik dronk vroeger ook gewoon op feesten, maar nu niet meer. Pixel. 'Hé, Brain, niet boos zijn. Ik heb voor zaterdag een andere baan, beloofd.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I'm going to sleep!, Bye lovely people <3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh
    'Bel me als er iets aan de hand is, goed?!', schreeuwde Murlaugh naar Madeline, en stapte naar binnen.



    Helena

    Helena huppelde naar binnen en begon te dansen.

    Ja, kutstukjes. Ik ben naar bed, welterusten!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Me2. Slaaplekker x

    Madeline
    Ze grinnikte, en knikte. Daarna liep ze ook naar binnen, en vleide zich neer op een barkruk. De barman leek behoorlijk geïnteresseerd. Vooral in haar borsten, dan. Ze zuchtte, en schudde haar hoofd waarna ze een bacardi bestelde en naar de muziek luisteren. Na haar drankje zou ze even gaan dansen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn Brooks

    Ze zuchtte nogmaals en besloot een vlugge tussenstop op haar werk te maken. Daar waar ze zich vlug kon omkleden, aangezien ze haar schone kleren opbergde in haar kluisje. Ze had geen thuis meer nadat ze daar 4 jaar geleden was weggelopen. Gelukkig was ze vrij snel aan een baantje gekomen als serveester in een lokaal eetcafe. Het was geen vetpot wat ze verdiende maar genoeg om voldoende van rond te komen en haar behoeftes mee te vervullen. En dat laatste was precies wat ze moest doen. Na zichzelf te hebben omgekleed, haar baas belooft te hebben optijd te komen de volgende dag, verliet ze het eetcafe weer en liep in een stevig tempo naar de nieuwe club.


    *yawn* biosje werdt laat, nu slapen..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Brain Charles Luwissun
    'Ja, als hoer zeker' Sis ik haar toe. Ik sta op en gooi de sigaret in de goot. Daarna loop ik achter Helena de club binnen en ga op een barkruk zitten. Ik zucht en bestel een dubbele-whiskey aangezien die allemaal gratis zijn.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."