• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Fae schreef:
    Abby
    Na een tijdje begin ik zachtjes een liedje te neuriën en leg mijn hand op mijn buik. 'Hoe gaat het met mijn kleine baby?' vraag ik zachtjes, niemand anders zou het horen. Ik laat mijn hand weer van mijn buik glijden en glimlach lichtjes. Verschillende mensen lopen naar binnen, maar ik besteed amper aandacht aan ze. Ik ga pas naar binnen als de anderen er zijn, denk ik bij mezelf.


    Fae :3... Pixels vader liep net langs en ik zou mijn stukje even lezen en jouw stukje herschrijven ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze kreunde. ‘‘Ooh jezus. Ik ben een grote meid, ik kan best voor mezelf zorgen.’’ Mompelde ze hoofdschuddend, waarna ze nog van haar parfum het een en ander opspoot. Als het goed was, had ze één keer het bed gedeeld met Murlaugh. Maar toen waren ze zo dronken, dat ze alleen nog wisten naast elkaar wakker te zijn geworden. Ze haalde haar schouders op. En met de meesten sliep ze alleen voor geld of een bed, wanneer Murlaugh niet thuis was. Dan was dit huis ineens een stuk minder gezellig. Ze streek een lok uit haar haren, en trok haar pumps aan, waarna ze de sluitels in haar handtas liet glijden, en een lasje aantrok. Wel iets dat er perfect bij paste.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zag het, maar Abby heeft hem niet gezien ;3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Ik zag het, maar Abby heeft hem niet gezien ;3


    Ohw, oké C:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh
    'Grote meid of niet, gedraag je! En bel me als je weg gaat of iets, dan kunnen we samen gaan!', riep Murlaugh vanaf zijn kamer, en strikte zijn veters stevig aan, terwijl hij twee zakjes coke in z'n broekzak stopte. Maddi wist hier niks van, en dat moest zo blijven.

    Helena


    Helena kauwde op een frietje, toen haar nieuwe huis ter sprake kwam. 'Het is erg groot en betaalbaar, maar zo alleen', piepte ze, terwijl ze de restjes friet tussen haar tanden wegspoelde met drank. 'En, is jouw bed nog steeds zo comfortabel sinds de vorige keer?!', grijnsde ze. Dat zou ze nooit dragen zonder drank, maar ze was al zo aangeschoten, dat het haar niks meer interesseerde.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    ‘‘Dude, ik had een vader. Ik weet genoeg over alles. Dus wees een vriend inplaats van mijn opa.’’ Grinnikte ze, pakte toen uit haar kamer het pakje coke. Zoals belooft gaf ze het hem terug. ‘‘Hier.’’ Glimlachte ze flauw. ‘‘En jij ook. Als er iets is, roep me, bel me. Whatever.’’ Glimlacht ze met een vriendelijk knipoog, waarna ze haar jurkje goed trekt, en zich omdraait richting de deur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik verslikte me in mijn eten en kreeg tranen in mijn ogen van het proesten. 'Sorry, uhm...' Ik wist niet zo goed wat ik moest antwoorden dus haalde mijn schouders op. 'Het is soms wat koud.' Zeg ik min glas leegdrinkend. Ik wrijf in mijn ogen en kijk Helena weer aan. 'Je bent heus niet alleen, dat geloof ik niet. Ik ken jou langer dan vandaag!' Zeg ik bijtend op mijn lip en met pret-oogjes.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 22:22 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    I think you have the wrong name ^-^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    I think you have the wrong name ^-^

    Je hebt gelijk, verbeterd (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ghehe ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh

    Murlaugh pakte zijn telefoon, en toetste Madeline's nummer in. Hij hield zijn telefoon bij zijn oor en herhaalde 'ik mis je!'. Voordat ze zelfs zou kunnen opnemen, stopte hij zijn telefoon weer terug en grijnsde. 'Vriendschappelijk genoeg?'

    Helena


    'Op gister na ben ik altijd alleen geweest', zei Helena met grote onschuldige ogen. Ze wist zelf dat ze de jongens voor het uitkiezen had, maar dat betekende niet dat ze daar misbruik van maakte.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Brain Charles Luwissun
    Ik glimlach flauw naar haar en leg mijn hand op de hare. 'Mag ik je een tip geven? Ik ben aangeschoten, je kunt beter gewoon recht voor zijn raap zijn. Hebben we allebei meer aan.' Zeg ik loom. Ik veeg weer in min ogen en vul mijn buik met water waardoor ik al weer een stuk helderder word.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    ‘‘Misschien zelfs vriendjes-achtig genoeg.’’ Grinnikte ze, en gaf hem een knuffel, waarna ze haar lippen op zijn mondhoek drukte, en de deur met een zwaai opende. Ze hadden over en kwartier afgesproken in de nieuwe club. En nuchter of niet, ze had er zin in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mmmh, ik moet gaan, ciao.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh

    De kus die Murlaugh op zijn mondhoek gedrukt kreeg door Madeline, liet hem glimlachen. Hij volgde haar, en hield haar zijn autosleutels voor. 'Ik rij ons wel naar de nieuwe club', grijnsde hij, terwijl hij de deur openhield voor haar, en knipoogde. 'Stap in, mijn dame'.

    Helena


    Helena lachte, en haalde haar hand weg. 'Ik grapte maar wat. 't Ligt eraan hoe zat ik word. Hoe zatter, hoe meer one-night-stands', grijnsde ze, en nam nog een slokje bourbon. Daar na ging ze afrekenen, en zwaaide naar Brain. 'Kom je, we gaan naar die opening!', riep ze door het kleine frietkot, en wachtte op Brain.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)