• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Abby
    'Twee maanden,' antwoord ik eerlijk. 'Mijn ouders hebben me het huis uit gegooid, meteen toen ze het hoorden.' Ik neem opnieuw een slok van mijn cola en kijk haar verontschuldigend aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh
    Murlaugh beende ook naar de wc's, en bleef buiten de deur staan. Hij pakte zijn telefoon, en vroeg door middel van een sms of alles goed was met Madeline, aangezien ze er erg gekwetst uit zag.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kaithlynn

    "Twee maanden, nog niet zo lang dus.." mompelde ze, tot de laatste zin tot haar door drong. "Je ouders hebben je uit huis gezet? Omdat je zwanger bent!?" vroeg ze ongelovig. Dat zou nergens op slaan, even bromde ze en staarde voor haar uit. Wat is dat met die ouders van tegenwoordig, de een wappert met de handen en de ander gooit gewoon hun zwangere dochter op straat. Ze keek terug naar Abby en glimlachtte kort. Ze bewandelde misschien niet het rechte pad met haar drugsgebruik en was al helemaal geen perfect voorbeeld maar ze zou wel proberen een goede vriendin te zijn voor Abby. Als dat is wat ze nodig heeft..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nevermind :]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 14:00 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Ik haalde mijn schouders op en nam een slok van mijn cola. 'Jap. Eerst zeiden ze dat ik voor de rest van mijn leven huisarrest had en dat ze de afspraak voor de abortus gingen maken. Nou, nee, ik ben gek op Pixel, dus dat ging mooi niet door. En toen kreeg ik een kwartier om mn spullen te pakken en dan hoefde ik 'mijn sletterige hoofd nooit meer te laten zien.''


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Madeline
    Ze bekeek de schade in de spiegel, en waste zo goed mogelijk de plakkerige wijn van haar huid. Ze zuchtte toen ze haar mobiel voelde trillen. Ja, alles goed. Ik ga gewoon naar huis denk ik. x' M. Ze beet op haar onderlip, en wreef nog even over de natste vlek van de wijn op haar jurkje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn

    Ongelovig keek ze haar aan. "Een abortus? Ohmy.." en ze schudde kort met haar hoofd. "Waar woon je nu dan? Je kunt toch niet op straat leven, ik bedoel.. Dat is niet gezond, niet voor jou maar ook niet voor de baby." vervolgde ze en wierp een vlugge blik over haar hele lijf, ze zag er in iedergeval nog goed en gezond uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Murlaugh

    Murlaugh stormde de meidenwc binnen, en griste naar Madeline's tas. Daaruit viste hij een ander jurkje, dat hij er voor de zekerheid had ingestopt. 'Vergeten', glimlachte hij, gaf de spullen weer terug, en rende de club weer in.

    Helena


    Wat was er gebeurd? Helena was ingestort. Ze had een droge mond en barstende koppijn, dus besloot ze naar huis te gaan. Ze trok haar rokje naar beneden, en verliet de invaliden wc, waar ze dus blijkbaar in was gestort. Ze wankelde van links naar rechts op haar hakjes, en bereikte zo haar huis.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Micheal James Lonés
    Zuchtend laat ik me aan de bar vallen en bestel een wit biertje. Deze tent was echt saai, de muziek was te sloom en het gene wat zij een lichtshow noemde leken meer op saaie tl-bakken. Ik nam een slok van het biertje en dronk het daarna in een keer leeg. Mijn blik viel weer op de twee in de hoek.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    'Een leegstaand huisje,' vertelde ik. 'Niet geweldig onderhouden, maar goed geïsoleerd. Ik heb er een bank ingezet, een paar stoelen en een tafeltje. En een campingkooktoestelletje.' Ik glimlachte en legde mijn hand op mijn buik. 'Pixel is het waard, hoor. Straks heb ik een prachtig dochtertje of zoontje.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Madeline
    Ze zucht diep, en schud haar hoofd. Had hij het geplant? Ach, het zou wel. Ze kleedde zich om, en stapte de club weer binnen. Haar ogen gleden zoekend rond, waarna ze aanschoof op een barkruk, en een breezer bestelde. Ze miste de roes die ze gewoonlijk had.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn

    Ze glimlachte om het kleine moederlijke gebaar dat Abby maakte door haar hand op haar buik te leggen. "Ohw, hij of zij zal het zeker waard zijn." antwoorde ze. "Je hebt in iedergeval een dak boven je hoofd en dat is voor nu het belangrijkste." vervolgde ze en gaf de barman een seintje haar lege glas whisky opnieuw te vullen. "En de vader?" vroeg ze daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Abby
    Ik beet op mijn onderlip, de hand gleed van mijn buik en ging naar het glas cola. Om mezelf een houding te geven terwijl ik nadacht over een antwoord nam ik een paar slokken, maar al snel was het leeg en moest ik wel antwoorden. 'Die weet het niet.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh

    Murlaugh nam een slok van de Bourbon die een meisje hem zo maar overhandigde, en ging zitten tussen de mensen aan de bar. Terwijl hij het glas achterover kiepte, en een sigaret op stak, merkte Murlaugh ineens dat hij niet lekker begon te worden. Alles draaide om hem heen, en uiteindelijk klapte hij met zijn hoofd op de bar.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Micheal James Lonés
    Ik beet op mijn lip en keek vervolgens weer naar de mensen die druk aan het dansen waren. Ik zuchte, er moest meer actie in deze saaie tent komen. Ik bestelde nog een biertje en dronk het leeg, gelijk daarna volgde er nog een en na drie hield ik het voor gezien. Ik liep naar de dansvloer en begon wild te dansen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."