• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    Ze grinnikt, en steekt haar tong uit. Hij was ook een puber. Ze zucht diep, en trekt dan haar wenkbrauwen op naar de tv. ‘‘Gosh. Die opa is ghail zeg.. Helaas houd ik niet van kinderen.’’ Ze snuift, en pakt haar thee terug. Af en toe vroeg ze zich af waarom Murlaugh niet gewoon een meisje zocht, en gezin nam en een happily ever after kreeg. Hij was echt zo kwaad niet. Maarja. Daarentegen zou ze hem ook niet kunnen missen als maffe, seksistische vriend. Ze rekt zichzelf even uit, en schud de gedachte dan van haar af. Dat is geen onderwerp om over te beginnen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damian
    "Wat doe jij hier?" zegt de stem van Chaz geïrriteerd
    "Wat ik hier doe? Ik kan beter vragen wat jij van plan was, ik zeg het wel." zeg ik plagerig. Bij de bar bestel ik mijn gebruikelijke biertje. Ik was hier al lang niet meer geweest dus ze vonden het wel een beetje raar. Al herkende ze me snel weer. Ik neem een paar slokken van mijn biertje als het mooi in een glas geserveerd voor me staat. Mijn voorkeur gaat toch liever uit naar een flesje, maarja niks aan te doen. Ik kan nu eenmaal niet over alles klagen.

    - Brain Charles Luwissun
    'Hmm, oké' Zeg ik licht geïrriteerd. 'Ik zie je vanavond.' Snel hang ik op. Ik loop naar de keuken en pak een blikje bier. Ik open het en drink het in één teug leeg. Ik zucht en plof weer op de bank. Opeens heb ik helemaal geen zin meer in vanavond...
    Kan iemand Micheal uitnodigen?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh

    'Hmm, liever die kleine strakke Chinees dan Opa', zei Murlaugh zo serieus mogelijk tot hij een slok van zijn thee probeerde te nemen, maar proestte van het lachen. En toen hij zag dat ze haar tong uitstak, keek hij haar dreigend aan. 'Ik pak 'm beet, en bijt erop, hoor', grinnikte Murlaugh, en keek verder.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    ‘‘En hoe moet ik je dan kusjes geven, sukkel.’’ Grinnikt ze hoofdschuddend terwijl ze hem poort. Daarna krult ze zich tegen hem op, en kijkt verder. ‘‘Dan gaan ze je in China ook al als pedo zien, dus nee. Doe maar niet.’’ Grijnst ze plagerig, en port hem in zijn zij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abby
    Hmm. Over die baan maakte ik me echt geen zorgen, wel over het feit dat ik Brian teleurgesteld had. Misschien konden ze me in die nieuwe club wel gebruiken. Het werd trouwens tijd dat ik mijn kleren ging uitzoeken, het was al vijf over negen en de club was ook nog even lopen. Ik was niet zo'n meisje dat uren voor de spiegel stond, maar ik wilde er wel leuk uitzien op feestjes. Ook al dronk ik geen alcohol meer en was het kind in mijn buik een afknapper voor de meeste mannen - niet dat ik opzoek naar een man was - ik hoefde toch niet voor gek te lopen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh

    Murlaugh moest lachen om Madeline's opmerkingen, en porde haar net zo lang totdat het irritant was, klom bovenop haar, en begon haar te kietelen. 'En nu dan? Ben ik nu ook een pedo?', grinnikte Murlaugh, en klom weer van haar af. 'Ik ga even kijken bij 't stoofvlees. Hier, houd mijn coke bij', zei hij dead-serious, en gooide zijn zakje cocaïne naar haar toe.


    Helena


    Toen ze eindelijk ontwaakt was, toetste ze brain's nummer in op haar telefoon, en wachtte op antwoord.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 21:31 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Brain Charles Luwissun
    Ik stapte snel in mijn gerafelde spijkerbroek en trok mijn blauwe overhemd aan. Ik rende duizelig naar mijn scooter en reed zo snel mogelijk naar het kleine cafetaria om de hoek bij de nieuwe club. Ik was al ruim een kwartier te laat, wat voor mijn doen echt heel veel was. Ik keek of ik Heleen ergens zag. Toen plots mijn mobiel afging, ik kuchte en nam op. 'Hooi?' Zei ik aarzelend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze twijfelde even. Moest ze het gewoon weggooien? Nee. Dat moest hij zelf doen, ooit. Ze propte het in haar zak. ‘‘Ik ga even kleding kiezen.’’ Glimlacht ze terwijl ze muziek opzet, en naar haar kamer loopt om vervolgens een sexy, te kort coctailjurkje in fluweelzwart te kiezen. Ze tipt haar make-up hier en daar aan, en krult haar haren, waarna ze haar zwarte pumps op de grond zoekt, en dan de keuken inloopt. ‘‘En?’’ Grijnst ze terwijl ze een rondje draait, en een hand door haar haren haalt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abby
    Ik zie Brian aan komen lopen, sta op en loop met een boogje naar hem toe. Hij merkt me niet op, zoals mijn bedoeling ook is. Plotseling roep ik boe, in zijn oor. Hij schrikt zich rot en ik lig dubbel van het lachen. 'Hé, Brian.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Even brb (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Abby
    Ik zie Brian aan komen lopen, sta op en loop met een boogje naar hem toe. Hij merkt me niet op, zoals mijn bedoeling ook is. Plotseling roep ik boe, in zijn oor. Hij schrikt zich rot en ik lig dubbel van het lachen. 'Hé, Brian.'


    Dit klopt denk ik niet helemaal >.<
    Ik had met Helena afgesproken om wat te gaan eten bij dat cafetaria... :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Het is toch Brain? En diet Brian? :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Het is toch Brain? En diet Brian? :'D


    Ook nog eens :'D
    Btw, ik denk inmiddels dat jou pf een gif is >.<


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ja, nou ik heb dus geen leuke foto's meer en dus probeer ik tussendoor enkele uit :'3.


    Feel the fire, but do not succumb to it.