• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Madeline
    Ze heeft net een praatje gemaakt met een jongen naast haar op de barkruk, als ze opzij kijkt en een bekend gezicht ziet. ‘‘Hee, Brain!’’ Lacht ze vrolijk terwijl ze een slok van haar bacardi neemt, en een hand door haar krullende haren haalt. Ze was eigenlijk veel te jong voor dit leven, maar dat maakte haar niet veel meer uit. Ze had toch niets om naar terug te gaan. Zou haar zus hier ook ergens zijn?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    'Heei, Brain!' Zegt een bekende stem vrolijk. Ik kijk om en zie Madeline met een Bacardi-cola op een krukje zitten. Ik glimlach licht en steek mijn hand op. 'Hé Maddi!' Zeg iets vrolijker dan ik ben. Ik neem een grote teug van mijn whiskey en kijk haar weer aan. 'Hoe is't ermee?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze neemt hem onderzoekend in zich op. ‘‘Ik woon met een malloot in huis en jij vraagt me hoe het gaat?’’ Grinnikt ze hoofdschuddend. ‘‘Super.’’ Glimlacht ze. Ze voelde zich goed maar.. Njaah, het was natuurlijk geen goed leven. Ze bedoelde maar. Iedere ochtend naast een of andere dude wakkerworden, geld innen en naar huis gaan. Maar ach, ze bleef optimistisch. ‘‘En hoe gaat het met Helena?’’ Ze doelde op haar zus. Ze zag haar niet bepaald vaak, want ze hadden beiden hun eigen leventje opgebouwd. ‘‘En vertel me nu eens echt. Hoe gaat het.’’ Glimlacht ze, en neemt nog een slok, waarna ze haar glas op de bar zette. Madeline was een tikje anders dan de meesten hier. Zo dronk ze met maten, was ze een stuk jonger, verstandiger maar ook vrolijker.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abby
    'Ja, als hoer zeker,' siste hij, en vervolgens liep hij naar binnen. Autsj. Dat deed zeer. Hij was waarschijnlijk gewoon dronken, bedacht ik, maar toch deed het pijn dat hij zo over me dacht. Eigenlijk had ik helemaal geen zin meer in een feest vandaag. Maar ik had het beloofd en dus liep ik met tegenzin naar binnen, hoewel ik van plan was om snel weer te vertrekken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Moet gaan sorry


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nevermind ;'d.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kay, ciao!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kaithlynn Brooks

    Voordat ze de club binnen liep wierp ze nog een vlugge blik in de weerspiegeling van een geparkeerde auto. Voor iemand die overdag altijd in een skinny rondliep droeg ze nu een rood kort jurkje. Ze woelde vluchtig met haar handen door haar donker bruine krullen en trok haar jurkje van boven nog een klein stukje lager. "Om op te eten." Mompelde ze goedkeurend en liep vervolgens de club binnen. Opzoek naar een bekend gezicht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ikga ontbijten x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hmm, wil iemand Abby tegenkomen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Goed plan! Ga hier ook eens een ontbijtje in elkaar gooien.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou wel willen, maar ik sta vast en ik ga douchen :'].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaydan. *gaat loner postje maken*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Abby
    Rustig slenter ik naar de bar, plof neer op een lege kruk en bestel een cola. Geen alcohol, natuurlijk. De barman kijkt me even vreemd aan, maar geeft de cola wel. Terwijl ik een slok neem draai ik me om, laat mijn blik door de club gaan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kaitlynn Brooks

    "Ah, Abby!" riep ze en wuifde met haar hand in de hoop dat ze haar binnen zag komen. Voordat ze bij Abby aan de bar schoof liet ze haar blik vlug door de club heen glijden, er moest vast iemand rondlopen die haar uiteindelijk kon geven wat ze nodig had toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'