• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Murlaugh

    Terwijl Murlaugh stond te dansen met een blonde meid, viel zijn oog op Michael en Madeline. Terwijl hij een paar slokjes nam van zijn vodka, bleef hij Michael in het oog houden.

    Helena


    Terwijl Helena rond keek, en Brain niet leek te kunnen vinden, stuurde ze hem een smsje. 't Zal vast komen door Abby. Ze liep naar de dansvloer, en observeerde Michael en Madeline. Met een grom bestelde ze nog een whisky, en plofte neer op een kruk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vroeg me af of iemand nog een klein vervelend broertje wilde hebben? :3?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kaithlynn

    "Weet je het zeker?" vraagt ze en kijkt haar nogmaals onderzoekend aan. De barman zet vervolgens een glas whiskey cola voor haar neer en deze neemt ze gretig aan. Als ze haar ogen nogmaals rond laat glijden valt haar de blik van Michael op, die met opgehaalde neus wegkijkt en richting Maddi liep.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kaitlynn heeft twee jongere broertjes en een zusje, ze heeft deze alleen niet meer gezien nadat ze haar ouderlijke huis vier jaar geleden heeft verlaten...


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    En Murlaugh heeft een dood broertje en Helena een zusje waar van ze niks weet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nu helemaal back ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian heeft een jonger zusje (Olivia)

    Madeline
    ‘‘Wel goed. En met jou?’’ Glimlacht ze terug, terwijl ze een hand door haar haren haalt en een malibu van een plateau meegrist. Ze volgde de blik van Michael naar Abby, en zuchtte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abby
    Ik knik en glimlach flauwtjes. Ze weet niet van mijn zwangerschap, nog niet, maar ik ben van plan om het binnenkort aan al mijn vrienden te vertellen. Kan ik er net zo goed meteen mee beginnen, toch? 'He, Kait, ik moet je eigenlijk iets vertellen...' begin ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kaithlynn

    "He, Kait, ik moet je eigenlijk iets vertellen.." klinkt het langs haar. Nieuwsgierig kijkt ze haar aan. "Vertel, wat heb je op je hart liggen?" vraagt ze haar en neemt nog een grote slok van haar whiskey.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Abby
    'Ik ben zwanger.' Mijn ogen staan op haar gezicht gericht, peilen nauwlettend haar reactie. Zou ze me laten vallen, zoals zoveel van mijn vrienden gedaan hebben? Eigenlijk denk ik van niet, waarschijnlijk zal ze me wel steunen. Maar toch, het is een mogelijkheid.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh

    Het blonde meisje begon tegen Murlaugh aan te schuren, en met een ongemakkelijk hoofd deed hij maar een beetje mee. Uiteindelijk excuseerde hij zich, zodat hij snel een lijntje coke kon nemen op het toilet, en een glas rode wijn kon bestellen. Hij liep snel over de dansvloer, en zag Madeline niet, waardoor hij tegen haar opknalde, en de rode wijn over haar heen gooide.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kaithlynn

    "Ik ben zwanger" antwoordde Abby. Ze schrok door haar antwoord en de slok whisky schoot verkeerd naar binnen. Hoestend kijkt ze naar Abby's oplettende gezicht en als ze goed en wel bijgekomen is beseft ze dat dat de reden nog weleens kon zijn van haar vermoeide houding. "Je bent zwanger? Hoelang al?" vraagt ze nogmaals en kijkt haar bedenkelijk aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Micheal James Lonés
    Ik glimlachte en knikte. 'Mooi zo, met mij ook.' Zeg ik zo vrolijk mogelijk en kijk Maddi aan. 'Wil je wat te drinken?, ik betaal!'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze wil antwoord geven op Micheal's vraag, maar krijgt een knal tegen haar zij, en een vloeistof over haar jurk en huid. Ze bekijkt haar zwarte jurk, en dan naar Murlaugh, waarna ze op haar onderlip bijt en naar de meisjes toiletten snelt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.