• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Chaz
    "1O uur."zei Brain. "Zie je daar. Doei." En voor ik het weet heeft hij al opgehangen. Ik trek mijn wenkbrauwen op en trek een raar gezicht. Ik stap binnen het café en zie een mooi meisje zitten en ik stap op haar af.

    Who wants to be that girl?


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    'Hi Madeline! Brain hier, heb je zin om eventueel vanavond met Helena, Chaz, ik en nog wat andere naar de opening van die nieuwe tent te gaan?' Vraag ik vrolijk als ik Maddi's stem hoor. Ik haal een hand door mijn haar en loop naar de grote glazen deur die uitzicht geeft op de gigantische tuin.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hallo ^^
    Even Abby ergens heen sturen, moment.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Hallo ^^
    Even Abby ergens heen sturen, moment.


    Als je even geduld heb bel ik haar zo op :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Rustig zat ik op het ding dat een aanrecht moest en dronk een kopje koffie. Even liet ik mijn blik door de ruimte gaan. Je kon het amper een huis noemen, het behang hing op veel plaatsen los en ook de kozijnen van zowel de ramen als de muren konden wel een verfje gebruiken. Een verwarming was er niet, maar het was hier redelijk geïsoleerd en dekens had ik wel. Mijn bed? Een versleten oude bank vol gaten en vlekken. Toch noemde ik deze plek nu al twee maanden mijn thuis. Met een glimlach zette ik de inmiddels lege mok naast me neer en legde mijn handen op mijn buik. 'En hoe gaat het met jou, Pixel?' Pixel, de naam die ik mijn baby gegeven had voor de tijd dat hij of zij nog in mijn buik zat - ik wist het geslacht niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    Murlaugh lachte, terwijl Madeline aan de telefoon zat. Hij klom weer terug op de bank, en sloeg een arm om Madeline heen. 'Oh ja, Maddi, oh ja!', kreunde hij naast haar oor, en trok zich toen weer weg om een sigaret aan te steken. 'Sorry', fluisterde hij toen grijnzend.


    Helena doet even schoonheidsslaapje voor vanavond.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    @GoogleIt, sure ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik schrik als ik opeens een vaag bekende stem door mijn mobiel hoor kreunen. 'S-sorry v-voor als i-ik ongelegen bel.' Ik loop rood aan al zal ze dat niet zien.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madelina
    ‘‘Murlaugh, rot op.’’ Mompelde de hoofdschuddend. ‘‘Tuurlijk. Klinkt leuk. Zal ik Murlaugh maar meenemen dan?’’ Grinnikte ze expres twijfelend, waarna ze haar tong naar hem uitstak, en haar vinger om één van haar lokken wond. De beste omschrijving van de dude naast haar was dat hij gewoon Murlaugh was. Ze kon zich niet bedenken dat er ergens op de wereld nog zo'n malloot zou wonen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik hoor een vage woordenwisseling. 'Ja tuurlijk is goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd! We staan met zijn allen om half 10 voor de deur, en voel je vrij om nog wat mensen uittenodigen.' Ik glimlach. 'Doei!' Ik hang op en typ het nummer van Abby in.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    De ringtone-versie van Mr. Saxobeat klinkt door de ruimte. Onmiddelijk neem ik op, het ding ligt immers naast me. De nummerherkenning vertelt me dat het Brian is. 'Hé Brian, met Abby, Pixel is er ook,' zeg ik vrolijk. Brian weet best dat ik zwanger ben. 'Alles goed?'

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:16 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Madeline
    ‘‘Bye, Brain.’’ Glimlacht ze, en hangt op, waarna ze haar telefoon in de zak van haar shorts propt. ‘‘Dude, dat doe ik ook niet als jij met je maatjes aan de telefoon hangt.’’ Mompeld ze nou niet bepaald straffend, en legt haar voeten op tafel. Haar grijze sokken zijn nu meer witgrijs van het vele wassen, maar ze zitten te lekker om weg te gooien.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Murlaugh

    Murlaugh blies wat rook naar Maddi. 'Waag 't eens', siste hij, met zijn ogen geknepen tot spleetjes. Daarna relaxte hij weer. 'Mag je doen hoor, ik word toch nooit gebeld, ik bel iedereen'. Hij haalde zijn hand door Madeline's haar, en zette de tv aan. 'Ohh, Dora!'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    Ze grinnikte. ‘‘Zullen ze vast helemaal geweldig vinden.’’ Ze grijnst, en wiebelt plagend met haar wenkbrauwen, waarna ze met haar ogen rolt. ‘‘Ik bvind Diego ghailer.’’ Grinnikt ze hoofdschuddend, waarna ze zich tussen zijn uitnodigende armen inwringd, en haar haren fatsoeneert.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    'Hooi Pixel!' Lach ik door de telefoon, ik ben echt gek op baby's Dat moet iet verkeerd opgevat worden Cx. 'Ik weet dat je het liever niet hebt, maar zou je het leuk vinden om een beetje te dansen bij die nieuwe club? Ik beloof dat we je goed zullen beschermen! Voor mijn part blijf ik de hele avond nuchter.' Zeg ik optimistisch. Ik slik omdat ik weet dat dat nooit zou lukken, maar toch zou ik het heel erg leuk vinden als Abby ook mee zou komen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."