• Echt Ik wil het liefst van al veranderen van school of nog beter thuis les krijgen zonder die ***kinderen.

    Gewoon ik voel me niet meer welkom hier.Niemand accepteert me zoals ik echt ben.Ze willen iemand anders zien.Maar die iemand anders wil ik niet zijn.
    En het ergste van alles is dat een vriendin waar ik vroeger heel goed mee om kwam is heel erg grof en stout beginnen te doen tegen mij.
    Bv. Ik weet niet hoe we er opkwamen maar we begonnen elkaar te "duwen" voor de grap.Maar ik had zeker perongeluk op een plek "geduwd" dat pijn deed maar daar zei ze die dag niks over.Vandaag dus wel en ze begon me constant te duwen zoals gisteren en ik ben ook al 2 keer tegen de kast geduwd door haar en ook tegen een bank en op de grond gevallen.
    Zij vind me ook kleinzerig maar wat wil je als zij gewoon ook maar mij probeert aan te vallen zonder dat ze het doet heb ik nu een directe reactie van dat ik mij moet beschermen.
    En nu weer.Zij zegt dat ik moet stoppen met alles te liken op facebook.
    Maar zoveel like ik nu ook weer niet.En er is een vriendin dat Alles liket maar ook echt alles en daar heeft ze dan niks op gezegd.
    Nu heeft ze me geblokkeerd en verwijderd op msn en Facebook.En ze wil niet meer tegen mij praten.
    Maar ik weet echt niet wat ik heb verkeerd gedaan.
    En je kan nu zeggen van dat gaat wel over en zo.Maar ik wacht al bijna heel mijn leven op het moment dat het over gaat is zij er mee gestopt begint iemand anders.
    Dank je als je het hebt gelezen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Zoek andere vrienden, ik wil niet dat met jou gebeurt wat met mij is gebeurd. Stuur me maar een PB als je wil praten, dit verdien jij niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Zoek andere vrienden, ik wil niet dat met jou gebeurt wat met mij is gebeurd. Stuur me maar een PB als je wil praten, dit verdien jij niet.


    Wat zij zegt!
    Het is echt niet leuk als mensen je niet gewoon nemen zoals je bent.
    Ik weet echt hoe je je voelt, maar hoe moeilijk het ook is, je moet andere vrienden vinden!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    wat die andere zeggen!
    echt hoor ik ben genoeg gepest, je moet echt andere vrienden zoeken dan.


    "if you can dream it, you can do it." ~ Walt Disney

    KimStyles schreef:
    wat die andere zeggen!
    echt hoor ik ben genoeg gepest, je moet echt andere vrienden zoeken dan.


    26 - 02 - '16

    Het klinkt misschien onmogelijk of raar of wat dan ook maar je moet inderdaad een ander stel vrienden vinden en liefst zo snel mogelijk ook. Deze gaan je uiteindelijk zo hard de grond in boren dat je zelf gelooft en er zelf van overtuigd zal zijn dat jouw persoonlijkheid, jouw echte persoonlijkheid niets waard is en zal beginnen iemand anders te zijn. Je zal de persoon zijn die anderen willen dat jij bent. En dat verdien jij niet. En als je eens stoom wil aflaten of gewoon wil praten met iemand (maakt niet uit over wat, dat hoeven daarvoor geeneens problemen zijn.) dan mag jij mij altijd pb'en of gb'en.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Echt vreselijk gewoon :( Kun je er niet over praten met je mentor of met de vertrouwenspersoon.
    Maar dat zijn geen goede vrienden :S Je verdient echt beter meis. Ken je geen lieve mensen buiten school? Want vrienden hebben hangt echt niet alleen af van school. Ik heb op school ook maar iets van 3 vriendinnen, maar buiten school heb ik er veel meer ;) Je verdient beter.
    Sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.