• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Abby
    'Ja, sure, ik kom wel,' zeg ik enthousiast. Ik hou wel van een feestje, hoewel ik de laatste tijd alcohol en sigaretten altijd afsla. Kleine Pixel moet wel gezond blijven. 'En je mag best drinken, hoor. Als je maar nuchter genoeg blijft om het verschil tussen mij en de barman te zien,' lach ik. 'Hoe laat?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    'Hoe laat?' Vraagt Abby nog steeds vrolijk. 'rond half tien... Hoe gaat het eigenlijk met kleine Pixel?' Vraag ik glimlachend. Ik open de glazen deur en neem plaats op een stoel in de tuin. Ik snuif de heerlijke buitenlucht in en loop dan weer naar binnen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:31 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Damian
    Met mijn sigaret in mijn mond loop ik door de straat richting mijn gebruikelijke café. Mijn ogen bekijken elke stap die ik zet. De mensen die verder op straat zijn merk ik niet. Ik ben nog een paar stappen verwijderd van het café. Met een makkelijke beweging laat ik mijn sigaret op de grond vallen en trap hem uit met mijn schoen. Mijn hand duwt de deur van het café open en ik loop naar binnen. Met een snelle pas en mijn hoofd naar beneden loop ik naar de bar en ga op een kruk zitten. Nu pas geef ik mijn ogen de kans om rond te kijken. Niet ver van me vandaan zie ik Chaz naar een meisje toe stappen.
    "Ey Chaz," roep ik in zijn richting.

    Murlaugh

    Murlaugh legde zijn armen om Madeline heen. 'Diego is ook best wel te doen, maar Dora heeft zo'n lekker kontje', grinnikte hij, terwijl hij met zijn linkerarm zijn peuk pakte, en weer een trekje nam. Het enige wat hem er altijd van weerhield om om de tien minuten een lijntje te pakken, was Madeline, die hem altijd blij maakte met alles wat ze deed. 'Wil je trouwens thee? Ik heb munt uit de tuin geplukt en verse thee gemaakt', vroeg hij met zijn zoetste stem.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Madeline
    Ze grinnikte, en kneep daarom expres zijn zijn kont, voor zover ze erbij kwam, dan. ‘‘Sure. Maar Diego heeft zo'n lekker accent. Ik vraag me al af hoe hij zou kreunen. Maar ik heb het niet zo met maagden.’’ Grinnikt ze vaag. Ze hield van de gesprekken die nergens over gingen. Die waren zorgeloos, en vaak lachwekkend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abby
    'Prima.' Ik stond op van het aanrecht, slenterde de vervallen ruimte door en plofte op de bank, die protesterend kraakte onder mijn gewicht. Met de hand die mijn mobiel niet vast had aaide ik even over mijn buik. 'Er zit gewoon een baby in mijn buik,' zei ik verwonderd. Af en toe had ik zo'n moment dat ik ineens weer besefte hoe bijzonder dat eigenlijk was, dat er een klein, nieuw mensje in me zat.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:37 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Murlaugh

    Hij draaide zich om voordat hij naar de keuken liep. 'Dan moet je mij eens horen kreunen. Ik ben geen maagd meer', grijnsde Murlaugh, en rende naar de keuken, voordat Madeline achter hem aan zo komen of iets. Daar pakte hij twee antieke kopjes die hij ooit van zijn moeder had gehad, goot daar de thee in, gooide er wat suiker bij, en roerde het wat door. Daarna nam hij stiekem een lijntje, en liep weer terug, met de twee kopjes. 'Madame, uw thee', zei hij, maakte een buiging, en zette de thee neer.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Brain Charles Luwissun
    Ik grinnik. 'Abby... Ik weet dat ik het al een keer heb voorgesteld en je het toe afsloeg... Maar je bent nog altijd welkom om hier te komen wonen. Ik ben hier alleen in het weekend en voor de rest heb je altijd privacy. Mijn ouders zijn rijk genoeg, je kunt zelfs gratis eten...' Zeg ik wat zachter. Ik zucht en loop ijsberend door de woonkamer.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    'Ach, misschien, als ze me uit mijn huisje hier zetten,' mompelde ik. Het was namelijk een leegstaand pand, dat ik tot het mijne had benoemd. Sindsdien had ik spullen verzameld en ze hier neergezet, volkomen illegaal. 'Maar ik red me wel, hoor. Ik heb nog aardig wat geld, en ik vind snel genoeg een nieuwe baan.' Meteen toen ik dat gezegd had kon ik mijn tong wel afbijten. Ik had hem nog niet verteld dat ik was ontslagen, maar nu was er niets meer aan te doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Madeline
    Ze grinnikt. ‘‘Dude, als je die troep wilt snuiven, hoef je dat echt niet stiekem te doen hoor. Ik bedoel, ik ben echt je moeder niet.’’ Grinnikt ze, terwijl ze in de warme kop blaast, en met haar amandelgroene naar zijn gezicht kijkt. ‘‘Ik wil je alleen zeggen, als goede vriendin, dat je die troep niet nodig hebt.’’ Glimlacht ze, en neemt een slok, waarna ze op haar onderlip bijt. Dat word een blaar. Damn..


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    Net als ik naar het meisje wil lopen roept iemand mijn naam. Ik draai me geirriteerd om en kijk hem aan. Damian. "Wat doe jij hier?"vraag ik.

    Even een korte,
    en ben offline <3


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    'Maar ik red me wel, hoor. Ik heb nog aardig wat geld, en ik vind snel genoeg een nieuwe baan.' Als Abby dat zegt blijf ik even stil staan. 'Een nieuwe baan? Abby?' Zeg ik zuchtend. 'Ik vind dit niet leuk.' is het enige wat ik uit kan brengen. Ik slik om mijn kinderlijke uitspraak en wacht dan om wat Abby nog meer te zeggen heeft.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh

    Murlaugh nam ook een slok van z'n thee. 'Yeah, je hebt gelijk, ik heb 't ook niet nodig', zei hij, om er verder ook niet op in te gaan. 'Ohh, Nihao Kai-Lan! Daar wil ik nou mee ketsen!', riep Murlaugh zo maar ineens toen het kleine Chinese tekenfiguur op tv kwam. Daarna pakte hij het kopje van Madeline, en hield een koud glas cola tegen haar lip. 'Ik wil je alleen zeggen, als goede vriend, dat je op moet passen met de heetheid van de thee'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Abby
    Ik haalde mijn schouders op, hoewel hij het niet kon zijn door te telefoon heen. 'Ze hebben me eruit geschopt,' zuchtte ik. 'Er komen steeds minder mensen, dus hebben ze er twee uitgeschopt. Soraya is ook weg. De neger en de zwangere weg,' snoof ik. 'Kinderachtig, hoor. Maar er zijn genoeg plekken waar ik kan werken. Als serveerster, of in een winkel. En voorlopig heb ik nog geld, hoor.' Ondertussen sta ik op, zet de oude cd-speler aan en ga tevreden weer zitten als Paper Bag van Anna Nalick door de ruimte klinkt.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:57 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.