• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Abby
    'Hé, Kaitlynn,' zeg ik. Als begroeting verschijnt er een halfslachtig glimlachje om mijn lippen, maar echt vrolijk ben ik niet en dus vervaagt deze al snel. Verdrietig ben ik ook niet, mijn ogen staan helder, maar ik heb vanavond even geen zin om met een big smile rond te lopen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ben ff weg, met anderhalf uur terug


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kaithlynn Brooks

    Terwijl ze de barman een seintje geeft werpt ze een onderzoekende blik naar Abby. "Alles goed?" vraagt ze vervolgens. Ookal stonden Abby's ogen helder, ze kon er niet om heen dat er iets aan haar gezicht verried dat ze niet helemaal in haar vel zat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Brain Charles Luwissun
    'Als je wilt weten hoe het met haar gaat moet je het toch niet aan mij vragen?' Zeg ik zuchtend. Ik draai rondjes met mijn ogen en drink mijn glas leeg, het spul brand in mijn keel maar ik bestel er toch nog een. 'Ook?' Vraag ik Madeline en kijk haar aan. Ik bijt op mijn lip en zou het liefst naar huis willen, hier is echt niks te beleven.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze zucht. ‘‘Je bent normaal altijd zo druk. Heeft het te maken met Abby?’’ Gokt ze, terwijl ze een breezer besteld, en betaald. Er was iets met Abby, en gezien ze niet dronk.. Ze was toch niet zwanger? Ach, was ze het wel dan was het haar eigen schuld geweest. Maar voor Brain vond ze het erg. Die bleef er dan maar aan vasthouden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    'Wat? Nee, helemaal niet!' Zucht ik geërgerd. 'Ik ben gewoon moe, that's all.' Probeer ik nu iets aardiger te zeggen. Ik begin aan mijn tweede dubbele wodka, die al iets beter dan de eerste smaakte. Ik mompel wat en kijk dan naar de dansende menigte.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    ‘‘Ze is zwanger, het is van Michael.. En jij voelt je verantwoordelijk voor Abby? Abby wil niet luisteren en dus mok je?’’ Gokt ze met een flauwe glimlach, waarna ze haar breezer vastpakt en enkele slokken neemt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik klap mijn glas op tafel en bijt hard op de binnekant van mijn wang, ik hou er niet van als mensen me doorhebben. 'Waar bemoei jij je eigenlijk mee!? En het is helemaal niet vastgesteld dat Micheal de vader van Pixel is!' Ik pak me glas, drink het leeg en been de club uit. Trut.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze trekt haar wenkbrauwen op en zucht. Die dude heeft tijd voor zichzelf nodig. Al dat gelul over een zwangere Abby. Ze is er nu alweer klaar mee. Hij heeft vast niks te klagen in de huisje van hem. Maar dan weet hij ook niet wat het echte leven is. Ze schud haar hoofd, en stapt de dansvloer op. Tijd om de regels te breken, een leuke jongen te zoeken en een beetje te schuren. Want net als Brain het feest verpesten, dat deed ze niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Brain Charles Luwissun
    Ik loop weer naar het cafetaria en stap op me scooter. Daarna rijd ik naar mijn huis waar ik vervolgens gelijk mijn bed in duik. Iedereen moet zich altijd overal mee bemoeien... Oeps, misschien een beetje lullig dat ik Helena vergeten ben gedag te zeggen. Ik trek min iphone uit mijn zak en sms dat het me te druk werd. Ik berg mijn mobiel weer op en kleed me uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze neemt na haar breezer nog een paar glaasjes van.. Nou ja, eigenlijk weet ze de namen niet eens meer. Ze weet alleen dat er een warm gevoel door haar buik trekt, en ze nogsteeds met dezelfde jongen staat te dansen. Volgens haar heette hij Jeffrey, als ze het goed onthouden had.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Micheal James Lonés
    Als de club opengaat, loop ik naar binnen. Ik bestudeer de bar, die zwart met paars is. De club is een beetje trendy, net als die van ons. Maar ik denk dat onze club beter bezocht zal blijven. Ik haal mijn schouders op en loop naar de dansvloer waar ik al snel aan de praat raak met twee leuke meisjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ben terug, maar ik ga nog ff eten, dus weer brb xd
    Abby
    'Ja, het gaat wel,' knik ik. 'Beetje moe, slecht geslapen vannacht.' Het was technisch gezien geen leugen, ook al is het niet wat me dwars zit. Ondertussen krijgen Brain en Madeline ruzie, ik zie hem boos de club uitlopen en Madeline gaat de dansvloer op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Madeline
    Haar ogen glijden door de tent, en ergens ziet ze Michael staan, waar ze even naar zwaait en dan uiteindelijk naartoe loopt. ‘‘Heei, Michael!’’ Roep ze vrolijk. Haar pastelgroene ogen glijden even rond, maar hij is alleen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Micheal James Lonés
    'Hallo Maddi!' Zeg ik vrolijk op haar aflopend. 'Hoe gaat ie?' Zeg ik opgetogen. Ik frummel wat de rits van mij leren vest. Ergens in een hoekje zie ik Abby pratend met Kaithlynn staan, ik haal mijn neus op en richt mijn blik weer op Maddi.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."