• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    Murlaugh keek Madeline na, en grijnsde. Daarna droogde hij zichzelf en zijn haar af, en fixeerde 't een beetje, waarna hij een tanktop, leren jas, en leren broek uit zijn kast pakte. Daarna bond hij een bandana om zijn hoofd, en nam nog snel een lijntje coke voordat hij de woonkamer in liep en muziek opzette.


    Helena Cherry Sullivan ~


    Helena knikte. 'Ja, ja, da's chill! Zou jij Chaz misschien willen bellen? Ik weet nog dat hij me zijn nummer gaf, maar ik ben hem kwijt..'. Ze glimlachte naar haar spiegelbeeld, en wachtte zijn antwoord af.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Brain Charles Luwissun
    Chaz? Ahw, daar had ik dus echt helemaal geen zin in. Ik zucht zachtjes en ga weer verder met mijn nagels. 'Uhm, ja is goed, dan zie ik je bij dar kleine cafetaria daar om de hoek oké?' Ik glimlach om Helena's enthousiasme en zoek ondertussen op mijn huistelefoon het nummer van Chaz op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze verstelde de wieltjes van haar skateboard, en zette hem toen neer, waarna haar ogen naar Murlaugh gleden. ‘‘En, wat ga jij vanavond doen?’’ Ze krulde zichzelf op, op de bank. Ze was nog zo jong, onschuldig en kwetsbaar. Maar had al zoveel getrotseerd.. Ze was zo volwassener dan haar leeftijdsgenoten. En dat maakte haar apart. Zij verdiende haar eigen geld en.. Tjhaa, ook dat van Murlaugh, meestal. Maar ze zou haar leven niet opgeven om in een huis met ouders te kunnen wonen en naar school te gaan. Dit was haar leven en.. Zo was het dan maar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -Vergeet steeds een abo te nemen-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    -Again *fail -.-"*-


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    Murlaugh hoorde de zoete stem van Madeline, en keek om. Hij haalde zijn schouders op als antwoord op de vraag. 'Geen idee, ik denk dat ik misschien thuisblijf om gezellig film te kijken of zo. Of ik ga naar de bioscoop, of naar de opening van die nieuwe club of zo', mompelde hij rustig, en nam nog een kop koffie.


    Helena Cherry Sullivan ~


    Toen Helena de naam 'Chaz' liet vallen, hoorde ze een plotselinge aarzeling, maar een kleine ruzie tussen die twee zou nooit de hele avond kunnen verpesten. 'Sure, zie je vanavond!', riep Helena uiteindelijk blij, en hing op, zodat ze nog een biertje kon nemen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    - Brain Charles Luwissun
    'Doei!' Zeg ik grijnzend, terwijl ik op bellen druk. Ik wacht tot Chaz opneemt... 'Hallo?' Zeg ik met tegenzin als de pieptoon stopt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Madeline
    Ze stond op, plofte neer op zijn schoot, en griste de kop koffie uit zijn hand, waar ze een slok van nam, en hem toen weer teruggaf. ‘‘Maak daar maar wij van. Ik heb geld te spenderen.’’ Glimlachte ze met een scheve grijns. Madeline was verfijnd gebouwd, en eigenlijk niet bestemd voor dit leven. Toch klaagde ze niet, en dat was meteen een reden voor Murlaugh geweest om haar niet meteen het huis uit te zetten had ze zo gedacht. Bovendien betaalde ze overigens alles, of ze deelden het. Maar over het algemeen was Madeline dol op de feestjes, alle mensen, het vrij zijn en.. Tjhaa, ze was ook dol op haar gestoorde, altijd stoned, huisgenoot.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chaz
    Grommend pak ik mijn mobiel die overgaat. Ik had nu echt geen zin om met iemand te praten. Ik druk op het groene opneem-knopje. "Hallo?"hoor ik aan de overkant. "Hai."zeg ik. Ik wacht tot hij iets gaat zeggen..


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    Als ik Chaz stem hoor wil ik al bijna ophangen, tot ik bedenk dat ik het Helena had beloofd. 'Met Brain, ga je vanavond mee met een paar andere naar die nieuwe club?' Zeg ik zo kortaf mogelijk. Ik zucht en sta op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Chaz
    "Met Brain, ga je vanavond mee met een paar andere naar die club?"zegt hij kortaf. Even heb ik twijfels maar ik heb wel even zin om high te worden. "Sure, hoelaat?"vraag ik.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    - Brain Charles Luwissun
    '1O uur bij de club' zeg ik expres. Ik zucht,'Zie je daar... Doei' Snel hang ik op en typ het nummer van mijn volgende slachtoffer in. Ik wacht tot er iemand opneemt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh Danson Upgraye ~

    Murlaugh pakte de mok koffie terug, en zette die op de tafel. Daarna klom hij bovenop zijn huisgenote, en kroelde bij haar. 'Zolang WE maar iets gaan doen', grijnsde hij, en liet zich weer langzaam van de bank af glijden, zodat hij op zijn hoofd terecht kwam. 'Ik kook vanavond trouwens wel. Vind je stoofvlees met friet lekker? Met cupcakes als toetje?', vervolgde hij.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wie wilt mijn slachtoffer zijn? _O_


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ikwel ;d.

    Madeline
    Ze grinnikte. ‘‘Klinkt super.’’ Glimlacht ze, waarna ze zuchtend haar telefoon uit haar zak vist. Het is een blackberry, maar ze moet hem dringend eens omruilen. ‘‘Maddi.’’ Glimlacht ze zoals altijd, en wacht af op antwoord. Ze haalt een hand door haar haren. Daarna mept ze plagend op Murlaughs hoofd, en trekt haar benen op de bank.


    Feel the fire, but do not succumb to it.