• Hoi! Hier kunnen jullie je personage tot leven laten komen, maar let op we beginnen morgen! Hier zijn de rollen en wat informatie:

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22
    HurtedHeart Rosalina Eliza Serpent , 19
    Jackal Helena Cherry Sullivan , 23


    We gaan vandaag beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Vraag/Klets Topic
    Als jullie de rollen nog een keer willen overkijken, hier klikken <3

    Als jullie nog iets willen weten vraag het me!

    xxx

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:17 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Ochtend is cool (':


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Op naar de volgende ochtend!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dan besluit ik nu dat het ochtend is :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Met een geeuw word ik wakker, maar blijf vervolgens nog even in mijn bed liggen. Pas na een minuut of twintig sta ik op en slenter ik de ruimte door. Eerst zet ik de muziek aan - Charice en Unique, Wherever You Are - en dan loop ik naar de keuken om een broodje te maken. Vervolgens plof ik neer op de kussens in de woonkamer en zet mijn mobiel weer aan. Het eerste wat in zicht komt is een herinnering, vandaag heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor een echo. Misschien kan ik het hartje al horen kloppen!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, dat heb ik eerlijk gezegd net ook al bedacht ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Langzaam word ik wakkker met een flinke kater, het enige wat ik me van de vorige avond kon herinneren is dat ik was gaan eten met Helena. Ik zucht en ga voorzichtig rechtop zitten. Ik drink uit het glas water dat naast me bed staat en sta wankelend op. Schuifelend loop ik naar de badkamer waar ik een ijskoude douche neem en me vervolgens afdroog. Tenslotte voel ik me al iets beter en loop op mijn sloffen naar beneden.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Emilia Greenford.
    Zacht neuriënd liep ze richting de supermarkt, het schonnetje scheen al lekker en ze voelde zich heerlijk. Vanmorgen was ze er vroeg uitgegaan en had gejogd, vervolgens een douche genomen en toen vond ze dat het tijd was wat boodschappen te doen. Haar kastjes begonnen nogal leeg te raken thuis en ze moest ook nog verzinnen wat ze vanavond klaar ging maken. Of beter gezegd, opwarmen. Ze was een ramp op het gebied van koken. Te zout, te flauw, aangebrand, te papperig, te droog.. Ze had er totaal geen aanleg voor, maar dat betekende niet dat ze geen eten nodig had. In de stad was er nog amper een mens te zien, een lui stadje was het. Zijzelf had weinig slaap nodig en kon ook zonder enige moeite een nacht doorhalen. De wind blies een lok haar voor haren ogen die ze vervolgens weer achter haar oor streek. Hierna kon ze misschien ook even shoppen, ze bleef tenslotte een vrouw en ze kon niet om het feit heen dat het leuk was als je weer wat leuke kledingstukken of iets dergelijks scoorde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Murlaugh

    Zonder Madeline wakker te maken, klom hij half over haar heen, en liep de douche in. Af en toe had hij last van maagkramp, maar dat verdween algauw nadat het hete water contact maakte met zijn huid. Vijf minuten later stapte hij uit de douche, trok shorts aan, en ging ontbijt maken. Zijn eieren waren legendarisch, dus maakte hij vier porties.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Abby
    Terwijl ik mijn broodje at stuurde ik een sms'je naar Brain.
    Je was goed dronken gister, kater zeker? xAbbs
    Grinnikend drukte ik op verzenden. Hmm, misschien wilde hij wel mee naar het ziekenhuis voor de echo? Dat hing er vanaf hoe erg zijn kater was, natuurlijk. Even afwachten dan maar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Madeline
    Ze kreunde even tegenspruttelend toen er gerommel uit de keuken kwam, en rolde op haar buik. Waarom was het zo vroeg? Ze brabbelde iets kattigs, en rolde toen toch maar weer om gezien ze niet bepaald comfortabel lag. Ze gluurde slaapdronken tussen haar wimpers rond, en gaapte, waarna ze zich lui uitrekte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kaithlynn

    Met de lege fles whisky nog op schoot werdt ze duf wakker. Ze lag nou ook niet bepaald in een lekkere houding, op de ijskoude vloer van het schuurtje. Nadat ze zich uitrekte, haar voeten in haar hakken had geplant en de lege fles op een plank had geplaatst. Liep ze naar de deur, voordat ze naar buiten glipte controleerde ze eerst of dat de kust veilig was. Ze stond nou niet te springen om aan te moeten horen dat ze op prive terrein was. Ze was licht geirriteerd en het enige wat ze op dit moment wilde was een warme douche.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    - Brain Charles Luwissun
    Net wanneer ik een broodje in mijn mond heb gepropt krijg ik een sms-je van Abby.

    Hi Abigail,
    Ik was misschien dronken, maar wat ik zei meende ik. Je weet zelf net zo goed als ik dat je niet een baan binnen een week vindt waar je genoeg geld voor jou en Pixel aan verdient. Behalve als je de prostituee-factor in gaat.
    Mijn kater valt mee.
    Brain


    Zen ik terug, Ik zucht en slik. Ik hou er niet van om Abby zo aftekatten maar ze moet de waarheid gewoon eens inzien. Ik berg mijn iphone op en ga languit tv kijken.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:05 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Abby
    Au. Oké, dat maakte het wel weer zo'n beetje duidelijk. Maar hiervoor werkte ik toch ook gewoon als serveerster? En er waren zat restaurants en café's hier, dus dat moest echt wel lukken. Alleen die echo nog. Eigenlijk wilde ik Brain wel mee, maar als hij boos was...
    Gewoon als serveerster, net als eerst. Ik ga meteen op zoek als ik terug ben uit ziekenhuis, heb over een uurtje een echo. Wss kan ik hartslag horen <3.
    Even laten weten, dan kon hij zelf kijken wat hij ermee deed. Misschien had hij de achterliggende reden voor het sms'je zelfs wel door, we kenden elkaar al best een tijdje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    - Brain Charles Luwissun
    Al snel krijg ik weer een sms-je.

    Succes.
    Ik zucht, ik had best graag mee gegaan maar had geen zin om terug te gaan naar het ziekenhuis waar ik meerdere mensen in heb zie doodgaan. Ik concentreer me weer op de tv en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:14 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Murlaugh

    Hij glimlachte, en bracht een bord eieren naar Madeline toe. 'Goedemorgen, zonneschijn', zei Murlaugh liefjes, en gaf haar de omelet. 'Smakelijk', mompelde Murlaugh, terwijl hij zelf weer naar de keuken liep, en aan de tafel ging zitten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)